FAQ, czyli najczęściej zadawane nam pytania

Czy jest możliwość zalogowania się na profil klienta w Premium Mobile?

Zarządzanie kontem klienta jest możliwe za pomocą aplikacji self-care dostępnej pod adresem klient.premiummobile.pl.

Jak po raz pierwszy zalogować się do panelu klienta?

1. Prosimy o otwarcie strony https://klient.premiummobile.pl
2. W polu login prosimy podać numer telefonu lub adres email podany w umowie do kontaktu
3. Pole hasła należy pozostawić puste. System automatycznie wykrywa, czy klient loguje się pierwszy raz i wysyła hasło jednorazowe
4. Na podany login – numer telefonu lub email – przesyłane jest hasło jednorazowe
5. Otrzymane hasło jednorazowe należy wprowadzić w polu hasło
6. Po poprawnym wpisaniu hasła jednorazowego, system prosi o ustawienie stałego hasła
7. Po ustawieniu hasła system przesyła dodatkowy kod na email lub numer telefonu
8. Po podaniu kodu system wraca do panelu logowania i można już zalogować się używając nowoustawionego hasła
9. Każde kolejne logowanie dokonywane jest przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła

Dostałem/am umowę i kartę SIM, ale numer nie działa.

W przypadku nowego numeru usługa będzie aktywowana po powrocie do nas umowy, a w przypadku przeniesienia numeru – po ustaniu zobowiązań wobec obecnego operatora.

Czy z internetu dostępnego w ramach abonamentu będzie można korzystać na innych urządzeniach?

Tak, wystarczy przełożyć kartę SIM i ustawić odpowiedni APN (ustawienia dostępne na podstronie Konfiguracja telefonu) lub w ustawieniach telefonu włączyć opcję udostępniania internetu żeby inne urządzenia mogły się z nim połączyć poprzez Wi-Fi.

Skąd będę wiedział, że mój numer został przeniesiony do Premium Mobile?

W wyznaczonym terminie przeniesienia (zgodnym z wnioskiem MNP) nastąpi utrata zasięgu na starej karcie SIM, wtedy należy ją wyjąć z telefonu i włożyć kartę SIM Premium Mobile.

Nie mam dostępu do Internetu. Co robić?

Należy w urządzeniu włączyć opcję Transmisji Danych oraz skonfigurować APN wg wytycznych dostępnych na stronie: Konfiguracja telefonu

Aktywowany numer nie jest tym, który wybrałem/am podczas zamówienia. Co robić?

Jest to numer tymczasowy, z którego możesz korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru.
We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.

Na umowie widnieje data, która świadczy o przedwczesnym rozpoczęciu świadczenia usług przez Premium Mobile.

Data znajdująca się na umowie jest datą jej wygenerowania i nie jest jednoznaczna z datą aktywacji karty SIM, aktywacja karty SIM następuję po weryfikacji odesłanej umowy.

Czy jest możliwość przeniesienia numeru telefonu między Abonentami w Premium Mobile (Cesja usług)?

Na dzień dzisiejszy możliwe jest przeniesienie numeru telefonu z osoby fizycznej na jednoosobową działalność gospodarczą prowadzoną przez tę osobę lub odwrotnie. Pracujemy nad wprowadzeniem cesji usług tzn. przenoszeniem numeru telefonu między Abonentami.