Dostęp do Konta Premium Mobile

Na stronie https://klient.premiummobile.pl/ można sprawdzić billing, stan i historię swoich faktur, bieżącą taryfę i usługi dodatkowe. Dostęp do konta pozwala także na złożenie wniosku o wymianę karty SIM lub numeru telefonu, zmianę taryfy oraz nową aktywację lub przeniesienie numeru. Można również w prosty sposób także uzyskać pomoc i instrukcje związane z użytkowaniem telefonu i usług oraz złożyć reklamację.

Serwis dostępny jest dla wszystkich Klientów. Poniżej znajduje się instrukcja pierwszego logowania.

1. Prosimy o otwarcie strony https://klient.premiummobile.pl/

2. W polu login prosimy podać numer telefonu lub adres email podany w umowie do kontaktu

3. Pole hasła należy pozostawić puste. System automatycznie wykrywa, czy klient loguje się pierwszy raz i wysyła hasło jednorazowe

4. Na podany login – numer telefonu lub email – przesyłane jest hasło jednorazowe

5. Otrzymane hasło jednorazowe należy wprowadzić w polu hasło

6. Po poprawnym wpisaniu hasła jednorazowego, system prosi o ustawienie stałego hasła

7. Po ustawieniu hasła system przesyła dodatkowy kod na email lub numer telefonu

8. Po podaniu kodu system wraca do panelu logowania i można już zalogować się używając nowoustawionego hasła

9. Każde kolejne logowanie dokonywane jest przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła

Mamy nadzieję, że uruchomiona usługa będzie przydatna i pozwoli na jeszcze lepsze doświadczenie z korzystania z usług Premium Mobile. Dostępne funkcje będą poszerzane i w najbliższej przyszłości planujemy uruchomienie bezpośredniej płatności za faktury oraz aktywacji usług i zakupu pakietów. O nowych funkcjach poinformujemy, jak tylko zostaną wprowadzone.

W przypadku problemów z logowaniem się do serwisu lub pytań dotyczących jego działania prosimy o kontakt z telefonu Premium Mobile na numer 2999.