Często zadawane pytania

Czy jest możliwość zalogowania się na profil klienta w Premium Mobile?

Zarządzanie kontem klienta jest możliwe za pomocą aplikacji self-care dostępnej pod adresem klient.premiummobile.pl.

Jak po raz pierwszy zalogować się do panelu klienta?

1. Prosimy o otwarcie strony https://klient.premiummobile.pl
2. W polu login prosimy podać numer telefonu lub adres email podany w umowie do kontaktu
3. Pole hasła należy pozostawić puste. System automatycznie wykrywa, czy klient loguje się pierwszy raz i wysyła hasło jednorazowe
4. Na podany login – numer telefonu lub email – przesyłane jest hasło jednorazowe
5. Otrzymane hasło jednorazowe należy wprowadzić w polu hasło
6. Po poprawnym wpisaniu hasła jednorazowego, system prosi o ustawienie stałego hasła
7. Po ustawieniu hasła system przesyła dodatkowy kod na email lub numer telefonu
8. Po podaniu kodu system wraca do panelu logowania i można już zalogować się używając nowoustawionego hasła
9. Każde kolejne logowanie dokonywane jest przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła

W jaki sposób mam wykorzystać otrzymany kod rabatowy 300zł z VAT?

    • Aby wykorzystać otrzymany kod rabatowy:
    • Wejdź na stronę sklepu internetowego www.sklep.premiummobile.pl
    • Wybierz do koszyka telefon lub urządzenie, które chcesz kupić
    • Pod zawartością Twojego koszyka, w okienku „wpisz kod” znajdującym się po lewej stronie ekranu, wprowadź Twój kod rabatowy i kliknij przycisk Aktywuj
    • Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami sklepu.

 

Przyznany kod rabatowy może zostać użyty jednorazowo.

Do jednego koszyka można przypisać tylko jeden kod rabatowy.

        W przypadku problemów prosimy o kontakt na

bok@premiummobile.pl

        lub na

sklep@premiummobile.pl

        · wartość po rabacie nie może być niższa niż 1 PLN +VAT,

· rabaty się nie sumują

Dostałem/am umowę i kartę SIM, ale numer nie działa.

W przypadku nowego numeru usługa będzie aktywowana po powrocie do nas umowy, a w przypadku przeniesienia numeru – po ustaniu zobowiązań wobec obecnego operatora.

Czy z internetu dostępnego w ramach abonamentu będzie można korzystać na innych urządzeniach?

Tak, wystarczy przełożyć kartę SIM i ustawić odpowiedni APN (ustawienia dostępne na podstronie Konfiguracja telefonu) lub w ustawieniach telefonu włączyć opcję udostępniania internetu żeby inne urządzenia mogły się z nim połączyć poprzez Wi-Fi.

Skąd będę wiedział, że mój numer został przeniesiony do Premium Mobile?

W wyznaczonym terminie przeniesienia (zgodnym z wnioskiem MNP) nastąpi utrata zasięgu na starej karcie SIM, wtedy należy ją wyjąć z telefonu i włożyć kartę SIM Premium Mobile.

Nie mam dostępu do Internetu. Co robić?

Należy w urządzeniu włączyć opcję Transmisji Danych oraz skonfigurować APN wg wytycznych dostępnych na stronie: Konfiguracja telefonu

Aktywowany numer nie jest tym, który wybrałem/am podczas zamówienia. Co robić?

Na karcie SIM może pojawić się numer tymczasowy, natomiast po weryfikacji odesłanej umowy zostanie uaktywniony numer docelowy.

Na umowie widnieje data, która świadczy o przedwczesnym rozpoczęciu świadczenia usług przez Premium Mobile.

Data znajdująca się na umowie jest datą jej wygenerowania i nie jest jednoznaczna z datą aktywacji karty SIM, aktywacja karty SIM następuję po weryfikacji odesłanej umowy.