Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie, zarówno pod względem szybkości, jak i jakości. Czasami jednak czas oczekiwania na konsultanta może się wydłużyć. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z jednej z poniższych metod kontaktu, które pozwolą załatwić sprawy sprawnie i wygodnie:
- Skorzystaj z Konta Klienta dostępnego na stronie https://klient.premiummobile.pl lub pobierz naszą aplikację mobilną, aby wygodnie sprawdzić stan rozliczeń, wysłać zapytanie, złożyć różne wnioski, a także zgłosić reklamację.
Android: https://premiummobile.pl/android
IOS: https://premiummobile.pl/ios - Kontakt przez nasz profil na Facebooku za pomocą Facebook Messenger https://www.facebook.com/premiummobilepl/.
- Kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: dok@premiummobile.pl.
Korzystając z tych metod, możesz załatwić swoje sprawy szybciej i wygodniej!