Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Jasne! Zgodnie z polskim prawem, osoby niepełnoletnie, ale powyżej 13. roku życia mogą zawierać wiążące umowy, jednak dla ich ważności potrzebna jest zgoda rodzica/opiekuna.
Korzystamy z nadajników sieci Plus i taki również mamy zasięg. Zasięg PremiumMobile można sprawdzić na stronie: Zasięg PremiumMobile.
Jeżeli podpisałeś umowę po 5 maja 2020 r., usługa roamingu (połączenia oraz SMS) jest domyślnie aktywna na numerze telefonu, natomiast internet w roamingu jest wyłączony. Jeśli podpisałeś umowę z PremiumMobile przed 5 maja 2020r., wszystkie usługi w roamingu są domyślnie wyłączone. Zachęcamy do samodzielnego zarządzania usługami poprzez: – Konto Klienta https://klient.premiummobile.pl – Kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger – Wiadomość e-mail dok@premiummobile.pl – Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. (2999) Aplikację Link do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
W przypadku problemów z wykonywaniem połączeń w roamingu:
- Sprawdź numer telefonu: Upewnij się, że numer, na który dzwonisz, zawiera odpowiedni prefiks międzynarodowy. Dla połączeń do Polski należy użyć prefiksu +48 lub 0048. Kontakty zapisane w telefonie mogą nie dodawać tego prefiksu automatycznie — sprawdź i w razie potrzeby popraw zapis.
- Ręczne wyszukiwanie sieci: Zmień operatora sieci komórkowej na innego dostępnego w danym kraju. Przejdź do: Ustawienia > Sieć komórkowa > Operator i wybierz ręcznie inną sieć niż ta, do której telefon loguje się automatycznie.
- Alternatywny sposób wykonywania połączeń: Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.
Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PremiumMobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt. UWAGA:
- Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
- Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie, aplikację, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Usługę roamingu możesz aktywować dla taryf Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200, FreedomNET 500.
Jeżeli mieszkasz lub przebywasz na terenach przygranicznych Twój telefon, lub inne używane przez Ciebie urządzenie telekomunikacyjne, może łączyć się z zagraniczną siecią. Może się to wiązać z dodatkowymi opłatami roamingowymi. Dzieje się tak, ponieważ urządzenie automatycznie loguje się do operatora mającego najsilniejszy sygnał na danym terenie i nie ma technicznych możliwości, aby sygnał nie przekraczał granic państwowych. Wybierz jeden ze sposobów, aby uniknąć dodatkowych opłat roamingowych:
- Sprawdź, do jakiej sieci zalogowany jest Twój telefon lub inne używane przez Ciebie urządzenie telekomunikacyjne, a następnie zmień w ustawieniach urządzenia tryb wyboru sieci z automatycznego na ręczny. Wybierz operatora Premium Mobile/Plus.
- Wyłącz usługę roamingu na swoim numerze przebywając na terenie kraju za pośrednictwem Konta Klienta lub aplikacji.
Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios