Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Dla klientów, którzy aktywują kilka usług na swoim koncie, przygotowaliśmy atrakcyjny rabat. Wystarczy zarejestrować na siebie dwie lub więcej usług, aby co miesiąc płacić mniej – bez limitu czasowego i bez dodatkowych formalności.
Promocja dotyczy taryf: Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200 oraz FreedomNET 500.
Ile możesz zyskać?
– 2 usługi: 5 zł mniej miesięcznie (60 zł rocznie)
– 3 usługi: 10 zł mniej miesięcznie (120 zł rocznie)
– 4 usługi: 15 zł mniej miesięcznie (180 zł rocznie)
– 5 lub więcej usług: 20 zł mniej miesięcznie (240 zł rocznie).
Rabat nalicza się automatycznie. Wystarczy korzystać z kilku usług na jednym koncie. Im więcej usług, tym większy rabat i niższa kwota do zapłaty.
Premium Mobile nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży telefonów, jednak informujemy, że we współpracy z partnerami umożliwiamy zakup urządzenia z abonamentem.
- iPhone z gwarancją – obecnie klient ma możliwość zakupu odnowionego iPhone’a w atrakcyjnej cenie, z pełną gwarancją, w połączeniu z abonamentem Premium Mobile. Oferta dostępna jest za pośrednictwem infolinii handlowej: +48 222 300 782.
- Media Expert – przy zakupie urządzenia w tej sieci dostępny jest promocyjny abonament Premium Mobile.
- RTV EURO AGD – w tej sieci sklepów można zakupić telefon za gotówkę lub na raty z abonamentem Premium Mobile.
W PremiumMobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak: Zmiana taryfy przez panel Klienta:
- Zaloguj się do panelu Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl/login?returnUrl=%2Fdashboard
- Wybierz zakładkę „Zarządzanie numerami i dane”, następnie kliknij „Aktywne numery”.
- Przy numerze telefonu, którego dotyczy zmiana, kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
- Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.
Zmiana taryfy przez aplikację:
- Zaloguj się do
- Wybierz zakładkę „Start” i wybierz numer, na którym chcesz dokonać zmiany.
- Kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego. - Zmiana wchodzi w życie od nowego okresu rozliczeniowego. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!