Czcionka

Kontrast

Jak mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem klienta z mojego komputera, tabletu i smartfona?

Konto Klienta umożliwia Ci między innymi dostęp do faktur, billingów, historii wpłat, dokonanie zapłaty za fakturę przez system elektronicznych płatności, złożenie wniosku o zmianę taryfy, kontakt z Działem Obsługi Klienta, składanie reklamacji i inne. Konto Klienta dostępne jest pod adresem https://klient.premiummobile.pl.

Dodatkowo, dla wygody użytkowników, dostępna jest aplikacja, która oferuje szereg funkcji dostępnych na urządzeniach mobilnych, umożliwiając szybki dostęp do ważnych informacji i usług.

Zachęcamy do pobrania aplikacji i korzystania z jej funkcji, które jeszcze bardziej ułatwią zarządzanie Twoim kontem!

Poniżej link do pobrania:

Android:  https://premiummobile.pl/android
IOS: https://premiummobile.pl/ios

Nie czekaj – pobierz aplikację już teraz i ciesz się wygodą na wyciągnięcie ręki!