Dostęp do Konta Premium Mobile

Logowanie na konto w Premium Mobile jest proste i szybkie. Nowa wersja panelu Klienta jest już dostępna! Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł samodzielnie zarządzać swoimi numerami, m.in. opłacisz fakturę, sprawdzisz biling, historię faktur oraz aktywujesz dodatkowy pakiet internetu, czy inne usługi. W związku z aktualizacją, konieczne jest utworzenie nowego konta, także przez Klientów, którzy korzystali już z poprzedniej wersji panelu.

Instrukcja pierwszego logowania na Konto Klienta

1. Wejdź na swoje Konto klikając w ikonę w prawym górnym rogu strony lub wpisując adres: https://klient.premiummobile.pl/

2. Naciśnij Pierwsze logowanie

Logowanie na konto: naciśnij pierwsze logowanie
  1. Wpisz Twój główny numer telefonu, następnie naciśnij czerwone pole z napisem Wyślij kod SMS.
Logowanie na konto - krok 2

4. W następnym kroku wpisz kod z otrzymanego SMS i naciśnij Dalej.

Logowanie na konto: wpisz kod z SMS

5. Kolejny etap logowania na konto w Premium Mobile to ustalenie hasła, wpisz je dwukrotnie i naciśnij Dalej.

Logowanie na konto: ustalenie hasła

Jeżeli chcesz, możesz ustawić swój login.

logowanie na konto: ustalenie loginu

7. Logowanie na konto Premium Mobile prawie ukończone! Naciśnij Utwórz konto i już możesz korzystać ze swojego panelu Klienta!

WAŻNE!

W przypadku korzystania z karty internetu mobilnego, numer usługi znajdziesz na umowie oraz na każdej fakturze.

Jeżeli Twoja karta znajduje się w routerze, wystarczy że wybierzesz opcję wysyłki kodu na adres e-mail. Opcja ta widoczna jest w 4 kroku instrukcji.

Jeśli masz pytania, spróbuj znaleźć odpowiedź w dziale Pomocy – Często zadawane pytania