Jeśli nie możesz połączyć się z Internetem, upewnij się, że:
– transmisja danych w telefonie jest włączona, jeśli tak, prosimy o tymczasowe włączenie trybu samolotowego, pozwoli to na tzw. „przelogowanie” się do sieci operatora, co często pomaga w przywróceniu prawidłowego działania transmisji danych.
– ustawienia APN zostały poprawnie skonfigurowane.
Szczegółową instrukcję znajdziesz tutaj:
Korzystasz z routera?
Upewnij się, że z karty SIM został zdjęty kod PIN – w przeciwnym razie router nie będzie mógł automatycznie nawiązać połączenia.
Aby wyłączyć kod PIN w telefonie przed włożeniem karty do routera:
– iPhone: Ustawienia → Sieć komórkowa → PIN karty SIM
– Samsung (Android): Ustawienia → Bezpieczeństwo i prywatność→ Inne ustawienia zabezpieczeń →Skonfig. Blok. karty SIM →Blokowanie karty SIM
Po wyłączeniu kodu PIN, włożeniu karty SIM i ponownym uruchomieniu routera, dostęp do Internetu powinien zostać przywrócony.