Dajemy naszym Klientom kilka możliwości:
- standardowy przelew w banku lub na poczcie;
- przelew internetowy;
- płatność poprzez PayU (logując się do konta abonenckiego Self Care lub poprzez przycisk „Opłać Fakturę”, który znajduje się w emailu z fakturą).
Opłata faktury przez PayU – krótka instrukcja:
Dla wygody naszych Klientów wprowadziliśmy usługę płatności elektronicznych PayU. Ten sposób płatności pozwoli Ci opłacić rachunek w formie przelewu internetowego lub kartą płatniczą (Visa, MasterCard) całkowicie bezpiecznie i szybko. Dzięki usłudze PayU płacenie w internecie oszczędza cenny czas, wystarczy tylko kliknąć zamieszczony w mailu lub na koncie Klienta przycisk.
Aby opłacić fakturę przez PayU należy postępować wg poniższej instrukcji:
zalogować się na koncie Klienta na stronie: klient.premiummobile.pl;
kliknąć przycisk „Płacę teraz z PayU”. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności PayU;
w systemie PayU wybrać sposób zapłaty.
Po zrealizowaniu płatności na podany w systemie adres email otrzymasz potwierdzenie z systemu PayU dotyczące wykonanej płatności.