Dajemy naszym Klientom kilka możliwości:
- standardowy przelew w banku lub w placówce płatniczej;
- przelew internetowy;
- płatność poprzez PayU lub BLIK (logując się do konta abonenckiego, aplikacji lub poprzez przycisk „Opłać Fakturę”, który znajduje się w emailu z fakturą).
Płatność online
Po kliknięciu przycisku 'Płatności’, a następnie 'Zapłać’, użytkownik ma do wyboru dwie dostępne opcje:
Kliknij przycisk „Płacę BLIK”.
• Zostaniesz przekierowany na stronę płatności obsługiwanych przez Plus Bank S.A..
• Wprowadź kod BLIK z aplikacji bankowej i zatwierdź transakcję.
• Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail.
• Płatność zostanie zaksięgowana do trzech dni roboczych.
Kliknij przycisk „Płacę z PayU”.
• Zostaniesz przekierowany na stronę płatności elektronicznych obsługiwaną przez PayU S.A..
• Wybierz dogodną formę płatności: szybki przelew, karta, BLIK itp.
• Potwierdzenie transakcji zostanie wysłane na Twój adres e-mail.
• Płatność zaksięgowana będzie do trzech dni roboczych.