W przypadku wystąpienia problemów z wykonaniem połączenia w roamingu:
- Wyszukaj dostępne sieci w ustawieniach telefonu (wybierz inną niż ta, do której telefon loguje się obecnie), na przykład: Ustawienia – Sieć komórkowa – Operator.
- Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.
Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Premium Mobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką.
W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt.
UWAGA:
- Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
- Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie SelfCare, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.