W przypadku problemów z wykonywaniem połączeń w roamingu:
- Sprawdź numer telefonu:
Upewnij się, że numer, na który dzwonisz, zawiera odpowiedni prefiks międzynarodowy.
Dla połączeń do Polski należy użyć prefiksu +48 lub 0048.
Kontakty zapisane w telefonie mogą nie dodawać tego prefiksu automatycznie — sprawdź i w razie potrzeby popraw zapis. - Ręczne wyszukiwanie sieci:
Zmień operatora sieci komórkowej na innego dostępnego w danym kraju.
Przejdź do: Ustawienia > Sieć komórkowa > Operator i wybierz ręcznie inną sieć niż ta, do której telefon loguje się automatycznie. - Alternatywny sposób wykonywania połączeń:
Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.
Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Premium Mobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt.
UWAGA:
- Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
- Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie, aplikację, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios