Czcionka

Kontrast

Dlaczego nie mogę wykonywać połączeń w roamingu?

W przypadku problemów z wykonywaniem połączeń w roamingu:

  • Sprawdź numer telefonu:
    Upewnij się, że numer, na który dzwonisz, zawiera odpowiedni prefiks międzynarodowy.
    Dla połączeń do Polski należy użyć prefiksu +48 lub 0048.
    Kontakty zapisane w telefonie mogą nie dodawać tego prefiksu automatycznie — sprawdź i w razie potrzeby popraw zapis.
  • Ręczne wyszukiwanie sieci:
    Zmień operatora sieci komórkowej na innego dostępnego w danym kraju.
    Przejdź do: Ustawienia > Sieć komórkowa > Operator i wybierz ręcznie inną sieć niż ta, do której telefon loguje się automatycznie.
  • Alternatywny sposób wykonywania połączeń:
    Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.

Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Premium Mobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt.

UWAGA:

  • Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
  • Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie, aplikację, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.

Zachęcamy do pobrania aplikacji: