Komunikaty Premium Mobile
Prace serwisowe 02.06-03.06 2024r.
Szanowni Klienci,
informujemy, że z powodu prac serwisowych, od godziny 18:00 w niedzielę 02.06.2024 do godziny 07:00 w poniedziałek 03.06.2024, Aplikacja oraz Konto Selfcare mogą być tymczasowo niedostępne lub nie działać poprawnie.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość. Nasze działania mają na celu poprawę jakości usług i zapewnienie jeszcze lepszej obsługi w przyszłości.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Ogłoszenie Planu Połączenia pomiędzy Premium Mobile sp. z o.o. oraz Saveadvisor sp. z o.o.
Zarząd spółki Premium Mobile sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000746584, ogłasza niniejszym poprzez udostępnienie do publicznej wiadomości, zgodnie z art. 500 § 2(1) ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych, że w dniu 31 maja 2024 roku został uzgodniony, przyjęty i podpisany Plan Połączenia pomiędzy Premium Mobile sp. z o.o. i Saveadvisor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Warszawskiej 18, 35-205 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000440714, o następującej treści:
PM_SA_plan-polaczenia_310524.pdf
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Odwołanie Regulaminu Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”
Warszawa, 6 maja 2024 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadcząca usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 06 maja 2024 roku zostaje odwołany Regulamin Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania
Warszawa, 14 kwietnia 2024 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 15 maja 2024 roku z uwagi na nową wartość średniego kursu euro wynikającą z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r., wprowadza zmiany w Cenniku usług w roamingu dla klientów ofert na abonament. Zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych oraz wykonania połączenia głosowego w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu.
Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 15 maja 2024 r.:
a) 0,11 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego;
b) 8,45 zł za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).
Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za odebranie połączenia głosowego (0,01 zł za minutę), wysłanie SMS (0,02 zł za SMS) oraz za wysłanie wiadomości MMS (0,08 zł za 10 wysłanych MMS) w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu pozostaje bez zmian.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 15.05.2024 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Zmiana w Regulaminie Usługi Konto Klienta Premium Mobile
Warszawa, 22 marca 2024 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o. świadcząca usługę pod markę Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 09 kwietnia 2024 r., wprowadza zmiany w Regulaminie Usługi Konto Klienta Premium Mobile.
Wprowadzane zmiany dotyczą:
- aktualizacji postanowień (§1 ust. 2 lit. f, po zmianach lit. g; §3 ust. 1 lit. c,) odnoszących się do parametrów technicznych, jakie musi spełniać urządzenie na którym korzysta się z Usługi Konto Klienta Premium Mobile (dalej Usługa);
- uzupełnienia Regulaminu o postanowienia dotyczące nowej, dodatkowej formy korzystania z Usługi – Aplikacji Mobilnej, która od dnia 09 kwietnia 2024 r. będzie dostępna bezpłatnie w sklepach Google Play oraz App Store.
Użytkownik, który nie akceptuje wprowadzonych zmian, może zrezygnować z korzystania z Usługi poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść dokumentu.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami ++48 222 300 999, +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Komunikaty archiwalne
Ostrzeżenie przed wiadomościami SMS typu spam
Drodzy Abonenci,
Pragniemy przestrzec Państwa przed wiadomościami SMS o treści:
Aktywowano usługę SMS Premium Gayza gej anonse.
Otrzymasz 1 sms dzienne z anonsem. Koszt 30,63/dzień. Anulowanie subskrypcji na hxxps://gayza.city.
Jest to SMS typu spam, który NIE GENERUJE DODATKOWYCH KOSZTÓW. Celem wiadomości jest zachęcenie do wejścia na podaną stronę internetową i wyłudzenie danych, dlatego prosimy pod żadnym pozorem nie łączyć się z podanym linkiem, a wiadomość usunąć.
Jako operator nie mamy wpływu na otrzymywanie przez Państwa tych wiadomości, ponieważ wysyłane są one do losowych numerów różnych operatorów, dlatego zalecamy szczególną ostrożność.
Pozdrawiamy
Premium Mobile
Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie ceny za połączenie i sms międzynarodowy
Drodzy Klienci,
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie artykułu 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od 15 maja 2019 r. obniżamy ceny za połączenie i sms międzynarodowy, a więc wykonywane z Polski na numery zagraniczne.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach, od wyżej wskazanej daty, wprowadziliśmy następujące zmiany:
• w tabeli określającej ceny za połączenia międzynarodowe, z zakresu strefy taryfowej „1” wyróżniliśmy państwa Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię i Lichtenstein, tworząc dla nich nową odrębną strefę „0”, która objęta została cenami zgodnie nowymi przepisami UE;
• obniżyliśmy opłaty za połączenia głosowe międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 1,00 PLN/minutę;
• w ramach opłat za SMS międzynarodowe również wprowadziliśmy rozróżnienie na Strefy taryfowe. W związku z tym Strefa taryfowa „0” dotyczyć będzie państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu, natomiast w Strefie taryfowej „1” wskazaliśmy pozostałe kraje;
• obniżyliśmy opłaty za SMS wychodzące międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 0,31 PLN/sztukę.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo treść aktualnych Cenników.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do 15 maja 2019 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r.
Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie opłaty za połączenie z DOK
Drodzy Klienci,
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od 12 marca 2019 r. ulega zmianie opłata za połączenie z naszym Działem Obsługi Klienta.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy stawkę 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe) zamiast dotychczasowego 1,85 zł za połączenie. Wprowadzona zmiana ma na celu ułatwienie Państwu kontakt z nami za pomocą infolinii.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.
Zgodnie z prawem w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 marca 2019 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999albo +48 222 300 999 lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Odwołanie regulaminu usługi „Smart Biznes Lunch” z 10 października 2016 roku oraz „Opencard” z 10 października 2016 roku
- Informujemy, że z dniem 1.02.2019 r. zostaje odwołany regulamin usługi:
- „Smart Biznes Lunch” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
- „Opencard” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
Abonent nie traci praw nabytych wynikających z aktywacji usługi przed tą datą i może korzystać z usługi do końca ustalonej w chwili aktywacji ważności usługi.
Nowe regulacje w zakresie prawa telekomunikacyjnego
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., operatora sieci Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od dnia 12 grudnia 2018 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Nowe przepisy zapewniają lepszą ochronę Klientów w sprawach dotyczących świadczenia usług o podwyższonej opłacie (premium rate). Chodzi o ograniczenie nieuczciwych praktyk związanych najczęściej z wysyłaniem drogich SMS-ów, które mogłyby narazić Klientów na wysokie koszty.
Następna ważna zmiana dotyczy wprowadzenia nowej formy zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych – formy dokumentowej. Oznacza to, że Klient oprócz zawarcia umowy w formie pisemnej (wymagającej odręcznego podpisu) ma możliwość jej zawarcia poprzez kanały elektroniczne np. e-mail czy SMS. Taka forma zawierania umów znacząco skróci czas poświęcany na załatwianie spraw formalnych.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa dokumentach umownych (Umowach, Regulaminach i Cennikach) – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy następujące zmiany:
1. W umowie w § 4 ust. 6 w miejsce postanowień dotyczących formy wypowiedzenia umowy wprowadzamy – obok formy pisemnej – formę dokumentową. Tym samym zapis będzie miał następujące brzmienie:
„Wypowiedzenie powinno być złożone w formie pisemnej (na adres korespondencyjny Działu Obsługi Klienta Premium Mobile) lub w formie dokumentowej (na adres e-mail DOK Premium Mobile)”.
Na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/kontakt/) znajdą Państwo wskazane aktualne adresy pod które należy kierować swoje oświadczenia zarówno na piśmie, jak i drogą elektroniczną.
2. W umowie w § 5 w miejsce postanowień dotyczących formy zmiany zwartej już przez Państwa umowy, wprowadzamy możliwość dokonania ich również w formie dokumentowej. Zgodnie z tym trybem, treść zaproponowanych i uzgodnionych zmian oraz oświadczenia o ich akceptacji będą utrwalane i dostarczane na trwałym nośniku (np. e-mail lub SMS). W przypadku zmian przez telefon, warunkiem realizacji jest potwierdzenie ich przez Abonenta również na trwałym nośniku.
Od zmian uzgodnionych na odległość, mają Państwo prawo odstąpić składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od ich dokonania.
3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie:
– form zawierania umów dokonano zmian, które będą pozwalały na oferowanie przez Premium Mobile umów w formie dokumentowej. Szczegóły ofert i ich dostępność będzie wskazana na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/);
– zmiany umów dostosowano do formy dokumentowej w sposób odpowiadający opisowi z pkt. 2 niniejszego pisma.
4. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennikach dokonywane są zmiany wynikające z nowych obowiązków w zakresie usług o podwyższonej opłacie. Premium Mobile obowiązane jest do bezpłatnego zapewnienia Abonentowi określenia progów kwotowych (w wariantach: 0, 35, 100, 200 zł) dla usług o podwyższonej opłacie dla każdego okresu rozliczeniowego, a w przypadku osiągnięcia takiego progu, do poinformowania abonenta o tym fakcie oraz zablokowania możliwości wykonania i odbierania połączeń wobec takich numerów, chyba, że nie będą powodowały obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Jednocześnie dalsze korzystanie w danym okresie rozliczeniowym z usług o podwyższonej opłacie powodujących obowiązek zapłaty, będzie możliwe wyłącznie po określeniu przez Abonenta wyższego progu kwotowego. W przypadku, gdy Abonent nie określi żadnego progu kwotowego, zostanie on określony domyślnie na poziomie 35 zł, co wynika z art. 64 ust. 5b ustawy prawo telekomunikacyjne.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 grudnia 2018 r. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana, a przy jej zawarciu została udzielona Abonentowi ulga, to Premium Mobile ma możliwość dochodzenia jej zwrotu.
Pragniemy poinformować, że Premium Mobile nie nakłada na Państwa żadnych nowych zobowiązań. Najważniejsze punkty umowy wciąż pozostają bez zmian, umowa wciąż będzie obowiązywać na czas nieokreślony. Nie ulegają także zmianie ceny abonamentów i świadczonych usług.