Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Prace serwisowe 02.06-03.06 2024r.

Szanowni Klienci,

informujemy, że z powodu prac serwisowych, od godziny 18:00 w niedzielę 02.06.2024 do godziny 07:00 w poniedziałek 03.06.2024, Aplikacja oraz Konto Selfcare mogą być tymczasowo niedostępne lub nie działać poprawnie.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość. Nasze działania mają na celu poprawę jakości usług i zapewnienie jeszcze lepszej obsługi w przyszłości.

Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile

Ogłoszenie Planu Połączenia pomiędzy Premium Mobile sp. z o.o. oraz Saveadvisor sp. z o.o.

Zarząd spółki Premium Mobile sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000746584, ogłasza niniejszym poprzez udostępnienie do publicznej wiadomości, zgodnie z art. 500 § 2(1) ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych, że w dniu 31 maja 2024 roku został uzgodniony, przyjęty i podpisany Plan Połączenia pomiędzy Premium Mobile sp. z o.o. i Saveadvisor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Warszawskiej 18, 35-205 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000440714, o następującej treści:
PM_SA_plan-polaczenia_310524.pdf

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

Odwołanie Regulaminu Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”

Warszawa, 6 maja 2024 r.

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadcząca usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 06 maja 2024 roku zostaje odwołany Regulamin Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile


 

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania

Warszawa, 14 kwietnia 2024 r.

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 15 maja 2024 roku z uwagi na nową wartość średniego kursu euro wynikającą z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r., wprowadza zmiany w Cenniku usług w roamingu dla klientów ofert na abonament. Zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych oraz wykonania połączenia głosowego w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu.

Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 15 maja 2024 r.:

a) 0,11 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego;

b) 8,45 zł za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za odebranie połączenia głosowego (0,01 zł za minutę), wysłanie SMS (0,02 zł za SMS) oraz za wysłanie wiadomości MMS (0,08 zł za 10 wysłanych MMS) w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 15.05.2024 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

Zmiana w Regulaminie Usługi Konto Klienta Premium Mobile

Warszawa, 22 marca 2024 r. 

 

Szanowny Kliencie, 

Premium Mobile Sp. z o.o. świadcząca usługę pod markę Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 09 kwietnia 2024 r., wprowadza zmiany w Regulaminie Usługi Konto Klienta Premium Mobile.  

Wprowadzane zmiany dotyczą: 

  1. aktualizacji postanowień (§1 ust. 2 lit. f, po zmianach lit. g; §3 ust. 1 lit. c,) odnoszących się do parametrów technicznych, jakie musi spełniać urządzenie na którym korzysta się z Usługi Konto Klienta Premium Mobile (dalej Usługa); 
  2. uzupełnienia Regulaminu o postanowienia dotyczące nowej, dodatkowej formy korzystania z Usługi – Aplikacji Mobilnej, która od dnia 09 kwietnia 2024 r. będzie dostępna bezpłatnie w sklepach Google Play oraz App Store.  

Użytkownik, który nie akceptuje wprowadzonych zmian, może zrezygnować z korzystania z Usługi poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta.  

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść dokumentu. 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami ++48 222 300 999, +48 722 792 999(koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl. 

 

Pozdrawiamy 

Zespół Premium Mobile 

 


 

Komunikaty archiwalne

Nowy Pakiet 10 GB za 0 zł #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11# potwierdzając zieloną słuchawką. Wkrótce otrzymasz powiadomienie o aktywacji promocji, a natychmiast po włączeniu możesz sprawdzić aktywacje pakietu kodem *121#. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 31 maja br. niezależnie od dnia aktywacji. Taryfy dla których obowiązuje niniejsza promocja znajdziesz w Regulaminie. Promocja jest ważna do odwołania.

Regulamin Promocji 10 GB za 0 zł

Pozostań w kontakcie z bliskimi.

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Opłaty za połączenia/SMS międzynarodowe w Premium Mobile

Drodzy Klienci,

Pragniemy poinformować, że że zgodnie z obowiązującym artykułem 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od dnia 15 maja 2020 r. opłata za połączenia i sms międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu, pozostaje bez zmian:

  • 1,00 zł brutto – opłata za minutę połączenia głosowe międzynarodowe
  • 0,31 zł brutto – opłata za SMS międzynarodowe

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Pakiet 10 GB za 0 zł dla Klientów Premium Mobile #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu o wysokości 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju, w każdej taryfie Freedom dla smartfona. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11#?. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 30 kwietnia br. niezależnie od dnia aktywacji.

Zadbaj o siebie i swoich bliskich.

Szczegóły w Regulaminie Akcji

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2020 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych i MMS w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 18,45 zł brutto za każdy 1 GB transmisji danych (rozliczane co 1 MB) oraz 0,01 zł brutto za wysłaną wiadomość MMS.

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych i SMS pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 29.11.2019 r.

Obniżamy ceny usług w roamingu

Drodzy Klienci,

w imieniu Premium Mobile Sp. z o.o. świadczącego usługę pod marką Premium Mobile pragniemy poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 10 września 2019 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 11 października 2019 roku nastąpi zmiana opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).

Od wyżej wskazanej daty nastąpi obniżenie opłaty za 1GB transmisji danych w roamingu
międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 9,52 zł/1GB w rozliczeniu co 1 kB.

Pozostałe opłaty nie ulegają zmianie.

Na naszej stronie internetowej w dziale Umowy, Regulaminy, Cenniki znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 11.10.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 10 września 2019 r.