Komunikaty Premium Mobile

Komunikat o incydencie bezpieczeństwa

Premium Mobile Sp. z o.o. otrzymało wstępne powiadomienie o zdarzeniu od zewnętrznego Dostawcy w dniu 9 sierpnia 2021 r., potwierdzone dnia 11 sierpnia 2021 r., że doszło do incydentu bezpieczeństwa związanego z działaniem złośliwego oprogramowania na systemy naszego zewnętrznego Dostawcy. Premium Mobile oraz Dostawca podjęli działania prewencyjne i odtworzeniowe wyjaśniające zdarzenie i trwa jego analiza. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że zdarzenie to mogło skutkować dostępem osób nieuprawnionych do baz danych Klientów. Zdarzenie mogło dotyczyć w szczególności danych przetwarzanych w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: nazwisko i imię, adres korespondencyjny lub zameldowania, numer ewidencyjny PESEL lub dokument tożsamości, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, data urodzenia, NIP/REGON.

Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów, mimo, że nieuprawnione wykorzystanie danych jest jedynie prawdopodobne i niepotwierdzone, to informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że zdarzenie potencjalnie może pociągnąć za sobą skutki dla podmiotu danych polegające m.in. na:
– uzyskaniu dostępu do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej przez osoby trzecie;
– korzystaniu z nieprzysługujących praw obywatelskich, np. do głosowania nad środkami budżetu obywatelskiego;
– wyłudzeniu ubezpieczenia lub środków z ubezpieczenia;
– uzyskaniu przez osoby trzecie dostępu do środków finansowych;
– nieuprawnionym zarejestrowaniu przedpłaconej karty telefonicznej (pre-paid);
– nieuprawnionym uzyskaniu kredytów/pożyczek w instytucjach poza bankowych;
– nieuprawnionym zawarciu umowy o świadczenie usług, np. telewizji kablowej, telefonu, Internetu.

Premium Mobile podjęło działania zapobiegawcze polegające m.in. na:
– zablokowaniu dostępu do Konta Klienta (Selfcare) w celu wymuszenia zmiany hasła;
– wprowadzenie w procedurze dodatkowej weryfikacji Klienta (uwierzytelnienie poprzez wysłanie SMS z kodem weryfikacyjnym).
Ponadto, Dostawca potwierdził usunięcie złośliwego oprogramowania z systemów.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Premium Mobile informuje, że w celu zapobieżenia ewentualnym próbom nieuprawnionego wykorzystania danych można podjąć środki zaradcze w postaci:
– zgłaszania na Policję wszelkich prób nieuprawnionego wykorzystania danych;
– zastrzeżenia dokumentu tożsamości w banku;
– skorzystania z możliwości założenia płatnego konta w systemie informacji kredytowej i gospodarczej i aktywowania alertów BIK. Więcej informacji można uzyskać na stronie BIK (www.bik.pl/);
– skorzystania z możliwości bezpłatnego założenia konta i uzyskania informacji na temat swoich zobowiązań pieniężnych z biur informacji gospodarczych (BIG). Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/wykaz-biur-wykonujacych-dzialalnosc-gospodarcza;
– zachowania ostrożności podczas podawania danych przez Internet. Należy dokładnie analizować kierowane komunikaty, zawarte np. w wiadomościach SMS, e-mail, by uniknąć np. ataku phishingowego.

W związku z zaistniałą sytuacją Premium Mobile poinformowało Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz dokonało zgłoszenia do CSIRT NASK, CSIRT GOV i organów ścigania.

Kontakt w sprawie zdarzenia: Dział Obsługi Klienta Premium Mobile, na adres: naruszenia@premiummobile.pl,  tel. 222 300 999, lub pisemnie na adres Premium Mobile Sp. z o.o., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@premiummobile.pl


 

Odwołanie Promocji FreedomNet 25 i FreedomNet DOM

Warszawa, 7 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 7 maja 2021 nastąpi zakończenie obowiązywania (odwołanie) Regulaminu Promocji FreedomNet 25 oraz Regulaminu Promocji FreedomNet DOM. Od wyżej wskazanej daty oferty nie będą już dostępne w sprzedaży – pozostają tylko jako kontynuacja dla Abonentów, którzy podpisali umowę przed 7 maja 2021 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Komunikat dotyczący wprowadzenia nowych taryf 5G w Premium Mobile

Warszawa, 6 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że wprowadza nowe taryfy, a także możliwość korzystania z najnowocześniejszej technologii 5G w ramach nowo utworzonych taryf.

W związku z tym wprowadzone zostają nowe Regulaminy, tj.• Regulamin Promocji „Freedom4 i Freedom5”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 75”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 100+200, FreedomNet 200+200”.

Ze wszystkimi Regulaminami można się zapoznać na naszej stronie internetowej www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Zmiany w Regulaminach Promocji Freedom – od 7 czerwca 2021r.

Warszawa, 6 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że od dnia 7 czerwca 2021 wprowadza zmiany w Regulaminach Promocji Freedom. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:

  • dotychczasowy pakiet 3GB zostanie zmieniony na 5GB i pozostanie w tej samej cenie 6,00 zł
  • wprowadzone zostają nowe pakiety 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł
  • w taryfie Freedom Net DOM będzie świadczona usługa w technologii 5G

W związku z powyższym w obowiązujących Państwa Regulaminach Promocji, tj.

  1. W Regulaminie Promocji „Freedom bez zobowiązań V” w § 5 Tabela 2
  2. W Regulaminie Promocji „Freedom PL bez zobowiązań” w § 5 Tabela 2
  3. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net 25 II” w § 5 Tabela 2
  4. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” w § 5 Tabela 2

Wprowadzamy dodatkowe wiersze zawierające nowo wprowadzone pakiety:

Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 5GB 6,00 zł
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 10GB 10,00 zł
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 20GB 18,00 zł

 

  1. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” wprowadzamy § 6 w brzmieniu:
  2. Abonent Premium Mobile, który w okresie obowiązywania Oferty zawrze Umowę na warunkach określonych w Regulaminie Promocji, ma możliwość korzystania z transmisji danych w technologii 5G w paśmie o częstotliwości 2600 MHz lub w innym paśmie 5G dostępnym dla usług Premium Mobile.
  3. W odniesieniu do usług transmisji danych w zakresie pobierania i wysyłanie danych szacunkowe maksymalne prędkości pobierania i wysyłania danych w ramach usługi dostępu do Internetu dla technologii 5G aktualne na dzień 06.05.2021 r. wynoszą 60 Mb/s dla wysyłania danych i 600 Mb/s dla pobierania danych.
  4. Do korzystania z promocji 5G konieczne jest posiadanie sprzętu obsługującego technologię 5G oraz przebywanie w zasięgu sieci 5G. Lista sprzętu obsługującego technologie 5G dostępna na jest na stronie premiummobile.pl/5G. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie www.premiummobile.pl/zasieg. W przypadku zmiany oprogramowania danego sprzętu przez użytkownika lub jego aktualizacji przez producenta sprzętu Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za skutki z tym związane, w tym w szczególności dotyczące możliwości korzystania z technologii 5G. Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania producenta sprzętu, które ograniczają lub uniemożliwiają korzystanie z możliwości wysyłania i odbierania danych w technologii 5G przy pomocy sprzętu obsługującego transmisję danych 5G.
  5. Możliwość korzystania z technologii 5G i prędkość przesyłania danych uzależniona jest od specyfikacji technicznej telefonu lub modemu, zasięgu sieci operatora telefonii komórkowej, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
  6. Możliwość korzystania z wysyłania o odbierania danych w technologii 5G nie jest dostępna w Roamingu międzynarodowym.

 

Wszystkie Regulaminy Promocji znajdują się na naszej stronie internetowej: www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 7 czerwca 2021 r.

Jednocześnie, aby już teraz umożliwić skorzystanie z nowych dodatkowych pakietów, Operator wprowadził Regulamin Promocji „Dodatkowe pakiety”, który obowiązuje od dnia 6 maja 2021 r. do dnia 6 czerwca 2021 r. Zgodnie z powyższym Regulaminem, Abonenci Premium Mobile mogą skorzystać z dodatkowych pakietów transmisji danych 5 GB w cenie 6,00 zł, 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Opłata za połączenia i SMS-y międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Liechtensteinu pozostaje bez zmian

Warszawa, 14 kwietnia 2021 r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z obowiązującym artykułem 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od dnia 15 maja 2021 r. opłata za połączenia i SMS-y międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Liechtensteinu pozostaje bez zmian:

  • 1,00 zł brutto – opłata za minutę połączenia głosowego międzynarodowego
  • 0,31 zł brutto – opłata za SMS międzynarodowy

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo Cennik Oferty Freedom oraz Cennik Oferty Internet Premium. 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 


 

Komunikaty archiwalne

Nowy Pakiet 10 GB za 0 zł #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11# potwierdzając zieloną słuchawką. Wkrótce otrzymasz powiadomienie o aktywacji promocji, a natychmiast po włączeniu możesz sprawdzić aktywacje pakietu kodem *121#. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 31 maja br. niezależnie od dnia aktywacji. Taryfy dla których obowiązuje niniejsza promocja znajdziesz w Regulaminie. Promocja jest ważna do odwołania.

Regulamin Promocji 10 GB za 0 zł

Pozostań w kontakcie z bliskimi.

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Opłaty za połączenia/SMS międzynarodowe w Premium Mobile

Drodzy Klienci,

Pragniemy poinformować, że że zgodnie z obowiązującym artykułem 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od dnia 15 maja 2020 r. opłata za połączenia i sms międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu, pozostaje bez zmian:

  • 1,00 zł brutto – opłata za minutę połączenia głosowe międzynarodowe
  • 0,31 zł brutto – opłata za SMS międzynarodowe

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Pakiet 10 GB za 0 zł dla Klientów Premium Mobile #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu o wysokości 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju, w każdej taryfie Freedom dla smartfona. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11#?. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 30 kwietnia br. niezależnie od dnia aktywacji.

Zadbaj o siebie i swoich bliskich.

Szczegóły w Regulaminie Akcji

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2020 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych i MMS w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 18,45 zł brutto za każdy 1 GB transmisji danych (rozliczane co 1 MB) oraz 0,01 zł brutto za wysłaną wiadomość MMS.

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych i SMS pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 29.11.2019 r.

Obniżamy ceny usług w roamingu

Drodzy Klienci,

w imieniu Premium Mobile Sp. z o.o. świadczącego usługę pod marką Premium Mobile pragniemy poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 10 września 2019 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 11 października 2019 roku nastąpi zmiana opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).

Od wyżej wskazanej daty nastąpi obniżenie opłaty za 1GB transmisji danych w roamingu
międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 9,52 zł/1GB w rozliczeniu co 1 kB.

Pozostałe opłaty nie ulegają zmianie.

Na naszej stronie internetowej w dziale Umowy, Regulaminy, Cenniki znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 11.10.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 10 września 2019 r.