Obniżamy ceny usług w roamingu

Drodzy Klienci,

w imieniu Premium Mobile Sp. z o.o. świadczącego usługę pod marką Premium Mobile pragniemy poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 10 września 2019 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 11 października 2019 roku nastąpi zmiana opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).

Od wyżej wskazanej daty nastąpi obniżenie opłaty za 1GB transmisji danych w roamingu
międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 9,52 zł/1GB w rozliczeniu co 1 kB.

Pozostałe opłaty nie ulegają zmianie.

Na naszej stronie internetowej w dziale Umowy, Regulaminy, Cenniki znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 11.10.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 10 września 2019 r.

Ostrzeżenie przed wiadomościami SMS typu spam

Drodzy Abonenci,

Pragniemy przestrzec Państwa przed wiadomościami SMS o treści:

Aktywowano usługę SMS Premium Gayza gej anonse.
Otrzymasz 1 sms dzienne z anonsem. Koszt 30,63/dzień. Anulowanie subskrypcji na hxxps://gayza.city.

Jest to SMS typu spam, który NIE GENERUJE DODATKOWYCH KOSZTÓW. Celem wiadomości jest zachęcenie do wejścia na podaną stronę internetową i wyłudzenie danych, dlatego prosimy pod żadnym pozorem nie łączyć się z podanym linkiem, a wiadomość usunąć.

Jako operator nie mamy wpływu na otrzymywanie przez Państwa tych wiadomości, ponieważ wysyłane są one do losowych numerów różnych operatorów, dlatego zalecamy szczególną ostrożność.

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) - obniżenie ceny za połączenie i sms międzynarodowy

Drodzy Klienci,

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie artykułu 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od 15 maja 2019 r. obniżamy ceny za połączenie i sms międzynarodowy, a więc wykonywane z Polski na numery zagraniczne.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach, od wyżej wskazanej daty, wprowadziliśmy następujące zmiany:

• w tabeli określającej ceny za połączenia międzynarodowe, z zakresu strefy taryfowej „1” wyróżniliśmy państwa Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię i Lichtenstein, tworząc dla nich nową odrębną strefę „0”, która objęta została cenami zgodnie nowymi przepisami UE;

obniżyliśmy opłaty za połączenia głosowe międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 1,00 PLN/minutę;

• w ramach opłat za SMS międzynarodowe również wprowadziliśmy rozróżnienie na Strefy taryfowe. W związku z tym Strefa taryfowa „0” dotyczyć będzie państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu, natomiast w Strefie taryfowej „1” wskazaliśmy pozostałe kraje;

obniżyliśmy opłaty za SMS wychodzące międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 0,31 PLN/sztukę.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo treść aktualnych Cenników.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do 15 maja 2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile

Warszawa, 12 kwietnia 2019 r.

Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) - obniżenie opłaty za połączenie z DOK

Drodzy Klienci,

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od 12 marca 2019 r. ulega zmianie opłata za połączenie z naszym Działem Obsługi Klienta.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy stawkę 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe) zamiast dotychczasowego 1,85 zł za połączenie. Wprowadzona zmiana ma na celu ułatwienie Państwu kontakt z nami za pomocą infolinii.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 marca 2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999albo +48 222 300 999 lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

Odwołanie regulaminu usługi „Smart Biznes Lunch” z 10 października 2016 roku oraz „Opencard” z 10 października 2016 roku

    Informujemy, że z dniem 1.02.2019 r. zostaje odwołany regulamin usługi:

  • „Smart Biznes Lunch” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
  • „Opencard” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania

Abonent nie traci praw nabytych wynikających z aktywacji usługi przed tą datą i może korzystać z usługi do końca ustalonej w chwili aktywacji ważności usługi.

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej

30.11.2018

Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana obejmuje:

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).

W związku z powyższym zmianie ulega:

* Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.

Nowe regulacje w zakresie prawa telekomunikacyjnego

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., operatora sieci Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od dnia 12 grudnia 2018 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają lepszą ochronę Klientów w sprawach dotyczących świadczenia usług o podwyższonej opłacie (premium rate). Chodzi o ograniczenie nieuczciwych praktyk związanych najczęściej z wysyłaniem drogich SMS-ów, które mogłyby narazić Klientów na wysokie koszty.

Następna ważna zmiana dotyczy wprowadzenia nowej formy zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych – formy dokumentowej. Oznacza to, że Klient oprócz zawarcia umowy w formie pisemnej (wymagającej odręcznego podpisu) ma możliwość jej zawarcia poprzez kanały elektroniczne np. e-mail czy SMS. Taka forma zawierania umów znacząco skróci czas poświęcany na załatwianie spraw formalnych.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa dokumentach umownych (Umowach, Regulaminach i Cennikach) – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy następujące zmiany:

1. W umowie w § 4 ust. 6 w miejsce postanowień dotyczących formy wypowiedzenia umowy wprowadzamy – obok formy pisemnej – formę dokumentową. Tym samym zapis będzie miał następujące brzmienie:

„Wypowiedzenie powinno być złożone w formie pisemnej (na adres korespondencyjny Działu Obsługi Klienta Premium Mobile) lub w formie dokumentowej (na adres e-mail DOK Premium Mobile)”.

Na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/kontakt/) znajdą Państwo wskazane aktualne adresy pod które należy kierować swoje oświadczenia zarówno na piśmie, jak i drogą elektroniczną.

2. W umowie w § 5 w miejsce postanowień dotyczących formy zmiany zwartej już przez Państwa umowy, wprowadzamy możliwość dokonania ich również w formie dokumentowej. Zgodnie z tym trybem, treść zaproponowanych i uzgodnionych zmian oraz oświadczenia o ich akceptacji będą utrwalane i dostarczane na trwałym nośniku (np. e-mail lub SMS). W przypadku zmian przez telefon, warunkiem realizacji jest potwierdzenie ich przez Abonenta również na trwałym nośniku.

Od zmian uzgodnionych na odległość, mają Państwo prawo odstąpić składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od ich dokonania.

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie:
– form zawierania umów dokonano zmian, które będą pozwalały na oferowanie przez Premium Mobile umów w formie dokumentowej. Szczegóły ofert i ich dostępność będzie wskazana na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/);
– zmiany umów dostosowano do formy dokumentowej w sposób odpowiadający opisowi z pkt. 2 niniejszego pisma.

4. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennikach dokonywane są zmiany wynikające z nowych obowiązków w zakresie usług o podwyższonej opłacie. Premium Mobile obowiązane jest do bezpłatnego zapewnienia Abonentowi określenia progów kwotowych (w wariantach: 0, 35, 100, 200 zł) dla usług o podwyższonej opłacie dla każdego okresu rozliczeniowego, a w przypadku osiągnięcia takiego progu, do poinformowania abonenta o tym fakcie oraz zablokowania możliwości wykonania i odbierania połączeń wobec takich numerów, chyba, że nie będą powodowały obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Jednocześnie dalsze korzystanie w danym okresie rozliczeniowym z usług o podwyższonej opłacie powodujących obowiązek zapłaty, będzie możliwe wyłącznie po określeniu przez Abonenta wyższego progu kwotowego. W przypadku, gdy Abonent nie określi żadnego progu kwotowego, zostanie on określony domyślnie na poziomie 35 zł, co wynika z art. 64 ust. 5b ustawy prawo telekomunikacyjne.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 grudnia 2018 r. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana, a przy jej zawarciu została udzielona Abonentowi ulga, to Premium Mobile ma możliwość dochodzenia jej zwrotu.

Pragniemy poinformować, że Premium Mobile nie nakłada na Państwa żadnych nowych zobowiązań. Najważniejsze punkty umowy wciąż pozostają bez zmian, umowa wciąż będzie obowiązywać na czas nieokreślony. Nie ulegają także zmianie ceny abonamentów i świadczonych usług.

Plan podziału Aero 2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przez przeniesienie części majątku na Premium Mobile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie z dnia 8 października 2018 roku

Czytaj więcej

Zmiana stawek roamingu

Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.

Połączenia głosowe:

  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
  • 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.

Wiadomości SMS:

  • 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.

Wiadomości MMS:

  • 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.

Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:

  • 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.

W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.

Cennik usług w roamingu od 10 października 2018 r.

Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.

Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:

§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e

dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska

treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.

§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4

dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.

treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.

Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku