Komunikaty Premium Mobile

Ostrzegamy przed metodą na dopłatę

Drodzy Klienci,

prosimy o czujność i przestrzegamy przed wyłudzeniami tzw. metodą na dopłatę. Oszuści, podszywając się pod operatorów komórkowych, przesyłają SMS’a lub e-maila o niedopłacie za usługę telekomunikacyjną lub o uiszczenie drobnej kwoty. Treść wiadomości zawiera konsekwencje związane z niedokonaniem płatności np. wyłączenie usługi oraz link kierujący do wprowadzenia opłaty. Początkowo informacja może nie budzić podejrzeń, ale pragniemy zaznaczyć, że nie informujemy w ten sposób naszych Klientów o zaległościach. Tym bardziej nie przesyłamy linków do płatności. Prosimy, aby nie reagować na tego typu wiadomości.

Proponujemy przestrzeganie poniższych zasad bezpieczeństwa w celu ochrony środków przed kradzieżą:

  • nie należy korzystać z linków kierujących do płatności, jeżeli nie mamy pewności czy link pochodzi z pewnego źródła
  • należy zawsze sprawdzać treść SMS-ów autoryzacyjnych

Przypominamy, że w celu opłacenia rachunków należy korzystać z naszej strony https://klient.premiummobile.pl/, informacje dotyczące płatności przesyłamy e-mailem: e-faktura@komunikaty.premiummobile.pl, natomiast SMS-y odnośnie faktury wysyłamy wyłącznie z numeru 2999.

Jeżeli cokolwiek wzbudzi Państwa wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta:

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Komunikat z dnia 17.06.2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 18 czerwca 2020 roku każdy nasz Klient będzie miał możliwość korzystania z wybranych stron internetowych jednostek sektora finansów publicznych i innych stron internetowych przedstawionych w Wykazie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r., bez pomniejszenia posiadanego pakietu danych internetowych (bezpłatny dostęp).

Wykaz obejmuje następujące strony:
Policja
Policja e-usługi
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Obrona Cywilna Kraju
Straż Graniczna
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Portal „Gov.pl”
Portal usługowy „Mój Gov.pl”
Profil Zaufany
Logowanie Profil Zaufany
ePUAP
• ePUAP (serwis.epuap.gov.pl)
Serwis Obywatel.gov.pl

Dzięki tym zmianom będzie możliwość stałego dostępu do informacji na tych stronach, a tym samym ograniczy osobisty kontakt z urzędami. Podczas przeglądania wyżej wymienionych stron dane internetowe z posiadanego pakietu abonamentowego nie będą pobierane.

Pełna treść Wykazu stron została zawarta w Komunikacie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego przez abonenta pakietu (http://e-dziennik.mc.gov.pl/DUM_MC/2020/15/akt.pdf).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami  +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Komunikat z dnia 31 maja 2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 lipca 2020 roku dla wygody naszych Klientów upraszczamy zapisy w regulaminach, aby jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb:

  • z Regulaminów Promocji Freedom zostaną usunięte punkty o opustach (zniżkach) za wyrażenie zgody marketingowej i na e-fakturę.
  • w miejsce dotychczasowego „Regulaminu Usługi E-Rachunek” zostanie wprowadzony nowy „Regulamin faktury elektronicznej”.

Wszyscy Klienci nadal będą mogli korzystać z naszych usług w najniższej cenie, a dzięki tym zmianom:

  • wyrażenie zgody na kontakt marketingowy nie będzie miało wpływu na cenę abonamentu i każdy nasz Klient będzie mógł korzystać z usług w atrakcyjnej cenie. Tym samym, w przypadku Klientów, którzy do tej pory nie mieli wyrażonej takiej zgody abonament zostanie automatycznie obniżony o 6,15 zł brutto.
  • wprowadzamy bezpłatną usługę faktury elektronicznej przesyłanej w pliku PDF na wskazany przez Abonenta adres e-mail lub za pośrednictwem Konta Abonenta. Jest to forma, z której obecnie już korzysta większość naszych Klientów.
  • dla Abonentów, którzy chcą otrzymywać faktury w wersji papierowej – wprowadzamy usługę wysyłania jej na adres korespondencyjny (w niezmienionej kwocie 6,15 zł brutto miesięcznie dla konta abonenckiego – koszt wydruku i wysyłki). Oznacza to, że wysokość abonamentu zostanie obniżona o 6,15 zł brutto, a kwota za fakturę papierową zostanie wyszczególniona jako osobna usługa na fakturze.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 30 czerwca 2020 r.

Aktualne wersje dokumentów dostępne są pod linkiem premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Komunikaty archiwalne

Nowy Pakiet 10 GB za 0 zł #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11# potwierdzając zieloną słuchawką. Wkrótce otrzymasz powiadomienie o aktywacji promocji, a natychmiast po włączeniu możesz sprawdzić aktywacje pakietu kodem *121#. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 31 maja br. niezależnie od dnia aktywacji. Taryfy dla których obowiązuje niniejsza promocja znajdziesz w Regulaminie. Promocja jest ważna do odwołania.

Regulamin Promocji 10 GB za 0 zł

Pozostań w kontakcie z bliskimi.

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Opłaty za połączenia/SMS międzynarodowe w Premium Mobile

Drodzy Klienci,

Pragniemy poinformować, że że zgodnie z obowiązującym artykułem 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od dnia 15 maja 2020 r. opłata za połączenia i sms międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu, pozostaje bez zmian:

  • 1,00 zł brutto – opłata za minutę połączenia głosowe międzynarodowe
  • 0,31 zł brutto – opłata za SMS międzynarodowe

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Pakiet 10 GB za 0 zł dla Klientów Premium Mobile #zostańwdomu

Drogi Kliencie,

Wspierając akcję #zostańwdomu uruchomiliśmy bezpłatną możliwość aktywacji pakietu o wysokości 10 GB za 0 zł do wykorzystania w kraju, w każdej taryfie Freedom dla smartfona. Wystarczy, że go aktywujesz wpisując krótki kod w telefonie *121*11*11#?. Pakiet jest jednorazowy i ważny do 30 kwietnia br. niezależnie od dnia aktywacji.

Zadbaj o siebie i swoich bliskich.

Szczegóły w Regulaminie Akcji

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2020 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych i MMS w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 18,45 zł brutto za każdy 1 GB transmisji danych (rozliczane co 1 MB) oraz 0,01 zł brutto za wysłaną wiadomość MMS.

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych i SMS pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 29.11.2019 r.

Obniżamy ceny usług w roamingu

Drodzy Klienci,

w imieniu Premium Mobile Sp. z o.o. świadczącego usługę pod marką Premium Mobile pragniemy poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 10 września 2019 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 11 października 2019 roku nastąpi zmiana opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).

Od wyżej wskazanej daty nastąpi obniżenie opłaty za 1GB transmisji danych w roamingu
międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 9,52 zł/1GB w rozliczeniu co 1 kB.

Pozostałe opłaty nie ulegają zmianie.

Na naszej stronie internetowej w dziale Umowy, Regulaminy, Cenniki znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 11.10.2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile
Warszawa, 10 września 2019 r.