Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Komunikat z dnia 18.12.2020 r. – nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:

  • będzie możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi oraz,
  • przysługuje Państwu prawo do przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu również po rozwiązaniu umowy przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy.

Jednocześnie przypominamy, iż mają Państwo możliwość sprawdzenia ilości pozostałych do wykorzystania danych (GB) w ramach posiadanej taryfy. Wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod *136# i zatwierdzić go zielona słuchawką, a w odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłana wiadomość SMS z informacją o ilości pozostałych danych do wykorzystania. Natomiast o wykorzystaniu posiadanego pakietu danych zostaną Państwo poinformowani wiadomością SMS.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące Regulaminy („Regulamin zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi” oraz „Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych”).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile


 

Wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE – stawki pozostają bez zmian

Warszawa, dnia 03-12-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile pragnie poinformować, że wobec wystąpienia Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (dalej „Wielka Brytania”) z Unii Europejskiej, z dniem 31 grudnia 2020 r. skończy się okres przejściowy, w którym Wielka Brytania korzysta ze statusu prawnego równego pozostałym państwom członkowskim Unii Europejskiej. W związku z powyższym od dnia 1 stycznia 2021 r. połączenia międzynarodowe do Wielkiej Brytanii oraz połączenia w roamingu międzynarodowym na terytorium Wielkiej Brytanii nie będą zatem kwalifikowane jako połączenia z/do terytorium Unii Europejskiej.

Premium Mobile wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów od wyżej wskazanej daty wprowadza Ofertę promocyjną – Roaming międzynarodowy i usługi międzynarodowe do Wielkiej Brytanii, dzięki której stawki będą na takim samym poziomie jak dotychczas.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo Regulamin Oferty promocyjnej „Roaming międzynarodowy i usługi międzynarodowe do Wielkiej Brytanii”. 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

 


 

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu od 1.01.2021 r.

Warszawa, dnia 30-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2021 roku zmianie ulegnie Polityka Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 17,13 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, SMS oraz MMS pozostaje bez zmian.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące Cenniki i Regulamin Polityki Uczciwego Korzystania w Roamingu.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

 

Nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego od 21.12.2020 r.

Warszawa, dnia 20-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają m.in. miesięczny okres wypowiedzenia umowy, możliwość przeniesienia numeru do innej sieci przez miesiąc po rozwiązaniu umowy oraz przyznają prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy takiej usługi.


1. W Umowie w § 2 pkt 1 zostaje dodany zapis o rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym dokonaniu przyłączenia do Sieci Operatora, z zachowaniem jej ciągłości w przypadkach zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Premium Mobile zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Premium Mobile, w tym dokonać przyłączenia do Sieci Operatora:
a) w terminie do 15 dni od dnia zawarcia Umowy albo w momencie rozpoczęcia korzystania przez Abonenta z Numeru Tymczasowego, w zależności od tego który ze wskazanych terminów nastąpi pierwszy,
b) z chwilą nadejścia wskazanego przez Abonenta terminu, w przypadku zawarcia Umowy w związku z przeniesieniem numeru w trybie art. 71 Prawa Telekomunikacyjnego,
c) w dacie wskazanej przez Dotychczasowego Dostawcę usługi dostępu do Internetu w przypadku zawarcia Umowy w związku z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.

2. W Umowie w § 4 w miejsce postanowień dotyczących okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu wypowiedzenia skracamy okres wypowiedzenia oraz dodajemy prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent ma prawo:
1) rozwiązać Umowę za wypowiedzeniem z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia,
2) wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji zmiany Umowy, Regulaminu lub Cennika,
3) rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych i przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu w trybie art. 71a Prawa Telekomunikacyjnego,
4) rozwiązać Umowę z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.”

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 15 dodany jest ust. 5 wskazujący na możliwość przeniesienia numeru do miesiąca po rozwiązaniu umowy w Premium Mobile. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent zachowuje prawo do przeniesienia przypisanego Numeru Telefonu przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa pisemnie lub w formie dokumentowej”.

Jednocześnie informujemy, iż w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 22 dodano nowy ust. 5 o następującej treści:

„Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”


Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące wzory Umów i Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Informujemy również, że we wszystkich dokumentach umownych zmianie uległ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego właściwy dla Premium Mobile sp. z o.o. Aktualnie właściwym jest XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 20 grudnia 2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Ceny usług w roamingu pozostają niezmienne

Warszawa, 09.10.2020 r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE z dnia 9 października 2020 roku dotyczącą wyrażenia zgody na stosowanie przez Premium Mobile Sp. z o.o. dodatkowej opłaty z tytułu świadczenia detalicznych usług w roamingu regulowanym, od 12 października 2020 roku opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu regulowanym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtenstein pozostają bez zmian. 

Szczegółowy Cennik znajduje się na naszej stronie internetowej: Cennik usług w roamingu

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

 

Komunikaty archiwalne

Ostrzeżenie przed wiadomościami SMS typu spam

Drodzy Abonenci,

Pragniemy przestrzec Państwa przed wiadomościami SMS o treści:

Aktywowano usługę SMS Premium Gayza gej anonse.
Otrzymasz 1 sms dzienne z anonsem. Koszt 30,63/dzień. Anulowanie subskrypcji na hxxps://gayza.city.

Jest to SMS typu spam, który NIE GENERUJE DODATKOWYCH KOSZTÓW. Celem wiadomości jest zachęcenie do wejścia na podaną stronę internetową i wyłudzenie danych, dlatego prosimy pod żadnym pozorem nie łączyć się z podanym linkiem, a wiadomość usunąć.

Jako operator nie mamy wpływu na otrzymywanie przez Państwa tych wiadomości, ponieważ wysyłane są one do losowych numerów różnych operatorów, dlatego zalecamy szczególną ostrożność.

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie ceny za połączenie i sms międzynarodowy

Drodzy Klienci,

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie artykułu 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od 15 maja 2019 r. obniżamy ceny za połączenie i sms międzynarodowy, a więc wykonywane z Polski na numery zagraniczne.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach, od wyżej wskazanej daty, wprowadziliśmy następujące zmiany:

• w tabeli określającej ceny za połączenia międzynarodowe, z zakresu strefy taryfowej „1” wyróżniliśmy państwa Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię i Lichtenstein, tworząc dla nich nową odrębną strefę „0”, która objęta została cenami zgodnie nowymi przepisami UE;

• obniżyliśmy opłaty za połączenia głosowe międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 1,00 PLN/minutę;

• w ramach opłat za SMS międzynarodowe również wprowadziliśmy rozróżnienie na Strefy taryfowe. W związku z tym Strefa taryfowa „0” dotyczyć będzie państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu, natomiast w Strefie taryfowej „1” wskazaliśmy pozostałe kraje;

• obniżyliśmy opłaty za SMS wychodzące międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 0,31 PLN/sztukę.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo treść aktualnych Cenników.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do 15 maja 2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile

Warszawa, 12 kwietnia 2019 r.

Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie opłaty za połączenie z DOK

Drodzy Klienci,

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od 12 marca 2019 r. ulega zmianie opłata za połączenie z naszym Działem Obsługi Klienta.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy stawkę 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe) zamiast dotychczasowego 1,85 zł za połączenie. Wprowadzona zmiana ma na celu ułatwienie Państwu kontakt z nami za pomocą infolinii.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.

Zgodnie z prawem w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 marca 2019 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999albo +48 222 300 999 lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

Odwołanie regulaminu usługi „Smart Biznes Lunch” z 10 października 2016 roku oraz „Opencard” z 10 października 2016 roku

    Informujemy, że z dniem 1.02.2019 r. zostaje odwołany regulamin usługi:

  • „Smart Biznes Lunch” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
  • „Opencard” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania

Abonent nie traci praw nabytych wynikających z aktywacji usługi przed tą datą i może korzystać z usługi do końca ustalonej w chwili aktywacji ważności usługi.

Nowe regulacje w zakresie prawa telekomunikacyjnego

W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., operatora sieci Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od dnia 12 grudnia 2018 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają lepszą ochronę Klientów w sprawach dotyczących świadczenia usług o podwyższonej opłacie (premium rate). Chodzi o ograniczenie nieuczciwych praktyk związanych najczęściej z wysyłaniem drogich SMS-ów, które mogłyby narazić Klientów na wysokie koszty.

Następna ważna zmiana dotyczy wprowadzenia nowej formy zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych – formy dokumentowej. Oznacza to, że Klient oprócz zawarcia umowy w formie pisemnej (wymagającej odręcznego podpisu) ma możliwość jej zawarcia poprzez kanały elektroniczne np. e-mail czy SMS. Taka forma zawierania umów znacząco skróci czas poświęcany na załatwianie spraw formalnych.

W związku z tym, w obowiązujących Państwa dokumentach umownych (Umowach, Regulaminach i Cennikach) – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy następujące zmiany:

1. W umowie w § 4 ust. 6 w miejsce postanowień dotyczących formy wypowiedzenia umowy wprowadzamy – obok formy pisemnej – formę dokumentową. Tym samym zapis będzie miał następujące brzmienie:

„Wypowiedzenie powinno być złożone w formie pisemnej (na adres korespondencyjny Działu Obsługi Klienta Premium Mobile) lub w formie dokumentowej (na adres e-mail DOK Premium Mobile)”.

Na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/kontakt/) znajdą Państwo wskazane aktualne adresy pod które należy kierować swoje oświadczenia zarówno na piśmie, jak i drogą elektroniczną.

2. W umowie w § 5 w miejsce postanowień dotyczących formy zmiany zwartej już przez Państwa umowy, wprowadzamy możliwość dokonania ich również w formie dokumentowej. Zgodnie z tym trybem, treść zaproponowanych i uzgodnionych zmian oraz oświadczenia o ich akceptacji będą utrwalane i dostarczane na trwałym nośniku (np. e-mail lub SMS). W przypadku zmian przez telefon, warunkiem realizacji jest potwierdzenie ich przez Abonenta również na trwałym nośniku.

Od zmian uzgodnionych na odległość, mają Państwo prawo odstąpić składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od ich dokonania.

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie:
– form zawierania umów dokonano zmian, które będą pozwalały na oferowanie przez Premium Mobile umów w formie dokumentowej. Szczegóły ofert i ich dostępność będzie wskazana na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/);
– zmiany umów dostosowano do formy dokumentowej w sposób odpowiadający opisowi z pkt. 2 niniejszego pisma.

4. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennikach dokonywane są zmiany wynikające z nowych obowiązków w zakresie usług o podwyższonej opłacie. Premium Mobile obowiązane jest do bezpłatnego zapewnienia Abonentowi określenia progów kwotowych (w wariantach: 0, 35, 100, 200 zł) dla usług o podwyższonej opłacie dla każdego okresu rozliczeniowego, a w przypadku osiągnięcia takiego progu, do poinformowania abonenta o tym fakcie oraz zablokowania możliwości wykonania i odbierania połączeń wobec takich numerów, chyba, że nie będą powodowały obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Jednocześnie dalsze korzystanie w danym okresie rozliczeniowym z usług o podwyższonej opłacie powodujących obowiązek zapłaty, będzie możliwe wyłącznie po określeniu przez Abonenta wyższego progu kwotowego. W przypadku, gdy Abonent nie określi żadnego progu kwotowego, zostanie on określony domyślnie na poziomie 35 zł, co wynika z art. 64 ust. 5b ustawy prawo telekomunikacyjne.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 grudnia 2018 r. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana, a przy jej zawarciu została udzielona Abonentowi ulga, to Premium Mobile ma możliwość dochodzenia jej zwrotu.

Pragniemy poinformować, że Premium Mobile nie nakłada na Państwa żadnych nowych zobowiązań. Najważniejsze punkty umowy wciąż pozostają bez zmian, umowa wciąż będzie obowiązywać na czas nieokreślony. Nie ulegają także zmianie ceny abonamentów i świadczonych usług.