Komunikaty Premium Mobile
Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania
Warszawa, 30 listopada 2021r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2022 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 14,36 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 MB).
Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, MMS i SMS pozostaje bez zmian.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2021 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Komunikat o incydencie bezpieczeństwa
Premium Mobile Sp. z o.o. otrzymało wstępne powiadomienie o zdarzeniu od zewnętrznego Dostawcy w dniu 9 sierpnia 2021 r., potwierdzone dnia 11 sierpnia 2021 r., że doszło do incydentu bezpieczeństwa związanego z działaniem złośliwego oprogramowania na systemy naszego zewnętrznego Dostawcy. Premium Mobile oraz Dostawca podjęli działania prewencyjne i odtworzeniowe wyjaśniające zdarzenie i trwa jego analiza. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że zdarzenie to mogło skutkować dostępem osób nieuprawnionych do baz danych Klientów. Zdarzenie mogło dotyczyć w szczególności danych przetwarzanych w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: nazwisko i imię, adres korespondencyjny lub zameldowania, numer ewidencyjny PESEL lub dokument tożsamości, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, data urodzenia, NIP/REGON.
Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów, mimo, że nieuprawnione wykorzystanie danych jest jedynie prawdopodobne i niepotwierdzone, to informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że zdarzenie potencjalnie może pociągnąć za sobą skutki dla podmiotu danych polegające m.in. na:
– uzyskaniu dostępu do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej przez osoby trzecie;
– korzystaniu z nieprzysługujących praw obywatelskich, np. do głosowania nad środkami budżetu obywatelskiego;
– wyłudzeniu ubezpieczenia lub środków z ubezpieczenia;
– uzyskaniu przez osoby trzecie dostępu do środków finansowych;
– nieuprawnionym zarejestrowaniu przedpłaconej karty telefonicznej (pre-paid);
– nieuprawnionym uzyskaniu kredytów/pożyczek w instytucjach poza bankowych;
– nieuprawnionym zawarciu umowy o świadczenie usług, np. telewizji kablowej, telefonu, Internetu.
Premium Mobile podjęło działania zapobiegawcze polegające m.in. na:
– zablokowaniu dostępu do Konta Klienta (Selfcare) w celu wymuszenia zmiany hasła;
– wprowadzenie w procedurze dodatkowej weryfikacji Klienta (uwierzytelnienie poprzez wysłanie SMS z kodem weryfikacyjnym).
Ponadto, Dostawca potwierdził usunięcie złośliwego oprogramowania z systemów.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Premium Mobile informuje, że w celu zapobieżenia ewentualnym próbom nieuprawnionego wykorzystania danych można podjąć środki zaradcze w postaci:
– zgłaszania na Policję wszelkich prób nieuprawnionego wykorzystania danych;
– zastrzeżenia dokumentu tożsamości w banku;
– skorzystania z możliwości założenia płatnego konta w systemie informacji kredytowej i gospodarczej i aktywowania alertów BIK. Więcej informacji można uzyskać na stronie BIK (www.bik.pl/);
– skorzystania z możliwości bezpłatnego założenia konta i uzyskania informacji na temat swoich zobowiązań pieniężnych z biur informacji gospodarczych (BIG). Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/wykaz-biur-wykonujacych-dzialalnosc-gospodarcza;
– zachowania ostrożności podczas podawania danych przez Internet. Należy dokładnie analizować kierowane komunikaty, zawarte np. w wiadomościach SMS, e-mail, by uniknąć np. ataku phishingowego.
W związku z zaistniałą sytuacją Premium Mobile poinformowało Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz dokonało zgłoszenia do CSIRT NASK, CSIRT GOV i organów ścigania.
Kontakt w sprawie zdarzenia: Dział Obsługi Klienta Premium Mobile, na adres: naruszenia@premiummobile.pl, tel. 222 300 999, lub pisemnie na adres Premium Mobile Sp. z o.o., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@premiummobile.pl
Odwołanie Promocji FreedomNet 25 i FreedomNet DOM
Warszawa, 7 maja 2021r.
Drodzy Klienci,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 7 maja 2021 nastąpi zakończenie obowiązywania (odwołanie) Regulaminu Promocji FreedomNet 25 oraz Regulaminu Promocji FreedomNet DOM. Od wyżej wskazanej daty oferty nie będą już dostępne w sprzedaży – pozostają tylko jako kontynuacja dla Abonentów, którzy podpisali umowę przed 7 maja 2021 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl
Komunikat dotyczący wprowadzenia nowych taryf 5G w Premium Mobile
Warszawa, 6 maja 2021r.
Drodzy Klienci,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że wprowadza nowe taryfy, a także możliwość korzystania z najnowocześniejszej technologii 5G w ramach nowo utworzonych taryf.
W związku z tym wprowadzone zostają nowe Regulaminy, tj.• Regulamin Promocji „Freedom4 i Freedom5”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 75”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 100+200, FreedomNet 200+200”.
Ze wszystkimi Regulaminami można się zapoznać na naszej stronie internetowej www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl
Zmiany w Regulaminach Promocji Freedom – od 7 czerwca 2021r.
Warszawa, 6 maja 2021r.
Drodzy Klienci,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że od dnia 7 czerwca 2021 wprowadza zmiany w Regulaminach Promocji Freedom. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:
- dotychczasowy pakiet 3GB zostanie zmieniony na 5GB i pozostanie w tej samej cenie 6,00 zł
- wprowadzone zostają nowe pakiety 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł
- w taryfie Freedom Net DOM będzie świadczona usługa w technologii 5G
W związku z powyższym w obowiązujących Państwa Regulaminach Promocji, tj.
- W Regulaminie Promocji „Freedom bez zobowiązań V” w § 5 Tabela 2
- W Regulaminie Promocji „Freedom PL bez zobowiązań” w § 5 Tabela 2
- W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net 25 II” w § 5 Tabela 2
- W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” w § 5 Tabela 2
Wprowadzamy dodatkowe wiersze zawierające nowo wprowadzone pakiety:
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 5GB | 6,00 zł |
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 10GB | 10,00 zł |
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 20GB | 18,00 zł |
- W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” wprowadzamy § 6 w brzmieniu:
- Abonent Premium Mobile, który w okresie obowiązywania Oferty zawrze Umowę na warunkach określonych w Regulaminie Promocji, ma możliwość korzystania z transmisji danych w technologii 5G w paśmie o częstotliwości 2600 MHz lub w innym paśmie 5G dostępnym dla usług Premium Mobile.
- W odniesieniu do usług transmisji danych w zakresie pobierania i wysyłanie danych szacunkowe maksymalne prędkości pobierania i wysyłania danych w ramach usługi dostępu do Internetu dla technologii 5G aktualne na dzień 06.05.2021 r. wynoszą 60 Mb/s dla wysyłania danych i 600 Mb/s dla pobierania danych.
- Do korzystania z promocji 5G konieczne jest posiadanie sprzętu obsługującego technologię 5G oraz przebywanie w zasięgu sieci 5G. Lista sprzętu obsługującego technologie 5G dostępna na jest na stronie premiummobile.pl/5G. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie www.premiummobile.pl/zasieg. W przypadku zmiany oprogramowania danego sprzętu przez użytkownika lub jego aktualizacji przez producenta sprzętu Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za skutki z tym związane, w tym w szczególności dotyczące możliwości korzystania z technologii 5G. Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania producenta sprzętu, które ograniczają lub uniemożliwiają korzystanie z możliwości wysyłania i odbierania danych w technologii 5G przy pomocy sprzętu obsługującego transmisję danych 5G.
- Możliwość korzystania z technologii 5G i prędkość przesyłania danych uzależniona jest od specyfikacji technicznej telefonu lub modemu, zasięgu sieci operatora telefonii komórkowej, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
- Możliwość korzystania z wysyłania o odbierania danych w technologii 5G nie jest dostępna w Roamingu międzynarodowym.
Wszystkie Regulaminy Promocji znajdują się na naszej stronie internetowej: www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 7 czerwca 2021 r.
Jednocześnie, aby już teraz umożliwić skorzystanie z nowych dodatkowych pakietów, Operator wprowadził Regulamin Promocji „Dodatkowe pakiety”, który obowiązuje od dnia 6 maja 2021 r. do dnia 6 czerwca 2021 r. Zgodnie z powyższym Regulaminem, Abonenci Premium Mobile mogą skorzystać z dodatkowych pakietów transmisji danych 5 GB w cenie 6,00 zł, 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl
Komunikaty archiwalne
Ostrzeżenie przed wiadomościami SMS typu spam
Drodzy Abonenci,
Pragniemy przestrzec Państwa przed wiadomościami SMS o treści:
Aktywowano usługę SMS Premium Gayza gej anonse.
Otrzymasz 1 sms dzienne z anonsem. Koszt 30,63/dzień. Anulowanie subskrypcji na hxxps://gayza.city.
Jest to SMS typu spam, który NIE GENERUJE DODATKOWYCH KOSZTÓW. Celem wiadomości jest zachęcenie do wejścia na podaną stronę internetową i wyłudzenie danych, dlatego prosimy pod żadnym pozorem nie łączyć się z podanym linkiem, a wiadomość usunąć.
Jako operator nie mamy wpływu na otrzymywanie przez Państwa tych wiadomości, ponieważ wysyłane są one do losowych numerów różnych operatorów, dlatego zalecamy szczególną ostrożność.
Pozdrawiamy
Premium Mobile
Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie ceny za połączenie i sms międzynarodowy
Drodzy Klienci,
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że w związku z wejściem w życie artykułu 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od 15 maja 2019 r. obniżamy ceny za połączenie i sms międzynarodowy, a więc wykonywane z Polski na numery zagraniczne.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach, od wyżej wskazanej daty, wprowadziliśmy następujące zmiany:
• w tabeli określającej ceny za połączenia międzynarodowe, z zakresu strefy taryfowej „1” wyróżniliśmy państwa Unii Europejskiej, Norwegię, Islandię i Lichtenstein, tworząc dla nich nową odrębną strefę „0”, która objęta została cenami zgodnie nowymi przepisami UE;
• obniżyliśmy opłaty za połączenia głosowe międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 1,00 PLN/minutę;
• w ramach opłat za SMS międzynarodowe również wprowadziliśmy rozróżnienie na Strefy taryfowe. W związku z tym Strefa taryfowa „0” dotyczyć będzie państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu, natomiast w Strefie taryfowej „1” wskazaliśmy pozostałe kraje;
• obniżyliśmy opłaty za SMS wychodzące międzynarodowe do państw Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Lichtensteinu do 0,31 PLN/sztukę.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo treść aktualnych Cenników.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do 15 maja 2019 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Warszawa, 12 kwietnia 2019 r.
Zmiany w cennikach dla Premium Mobile (postpaid) – obniżenie opłaty za połączenie z DOK
Drodzy Klienci,
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od 12 marca 2019 r. ulega zmianie opłata za połączenie z naszym Działem Obsługi Klienta.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa Cennikach – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy stawkę 0,29 zł za minutę połączenia (naliczanie sekundowe) zamiast dotychczasowego 1,85 zł za połączenie. Wprowadzona zmiana ma na celu ułatwienie Państwu kontakt z nami za pomocą infolinii.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo obowiązujące Cenniki.
Zgodnie z prawem w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 marca 2019 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999albo +48 222 300 999 lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Odwołanie regulaminu usługi „Smart Biznes Lunch” z 10 października 2016 roku oraz „Opencard” z 10 października 2016 roku
- Informujemy, że z dniem 1.02.2019 r. zostaje odwołany regulamin usługi:
- „Smart Biznes Lunch” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
- „Opencard” obowiązujący od 10 października 2016 roku do odwołania
Abonent nie traci praw nabytych wynikających z aktywacji usługi przed tą datą i może korzystać z usługi do końca ustalonej w chwili aktywacji ważności usługi.
Nowe regulacje w zakresie prawa telekomunikacyjnego
W imieniu Premium Mobile Sp. z o.o., operatora sieci Premium Mobile, pragniemy poinformować, że od dnia 12 grudnia 2018 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Nowe przepisy zapewniają lepszą ochronę Klientów w sprawach dotyczących świadczenia usług o podwyższonej opłacie (premium rate). Chodzi o ograniczenie nieuczciwych praktyk związanych najczęściej z wysyłaniem drogich SMS-ów, które mogłyby narazić Klientów na wysokie koszty.
Następna ważna zmiana dotyczy wprowadzenia nowej formy zawierania umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych – formy dokumentowej. Oznacza to, że Klient oprócz zawarcia umowy w formie pisemnej (wymagającej odręcznego podpisu) ma możliwość jej zawarcia poprzez kanały elektroniczne np. e-mail czy SMS. Taka forma zawierania umów znacząco skróci czas poświęcany na załatwianie spraw formalnych.
W związku z tym, w obowiązujących Państwa dokumentach umownych (Umowach, Regulaminach i Cennikach) – od wyżej wskazanej daty – wprowadzamy następujące zmiany:
1. W umowie w § 4 ust. 6 w miejsce postanowień dotyczących formy wypowiedzenia umowy wprowadzamy – obok formy pisemnej – formę dokumentową. Tym samym zapis będzie miał następujące brzmienie:
„Wypowiedzenie powinno być złożone w formie pisemnej (na adres korespondencyjny Działu Obsługi Klienta Premium Mobile) lub w formie dokumentowej (na adres e-mail DOK Premium Mobile)”.
Na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/kontakt/) znajdą Państwo wskazane aktualne adresy pod które należy kierować swoje oświadczenia zarówno na piśmie, jak i drogą elektroniczną.
2. W umowie w § 5 w miejsce postanowień dotyczących formy zmiany zwartej już przez Państwa umowy, wprowadzamy możliwość dokonania ich również w formie dokumentowej. Zgodnie z tym trybem, treść zaproponowanych i uzgodnionych zmian oraz oświadczenia o ich akceptacji będą utrwalane i dostarczane na trwałym nośniku (np. e-mail lub SMS). W przypadku zmian przez telefon, warunkiem realizacji jest potwierdzenie ich przez Abonenta również na trwałym nośniku.
Od zmian uzgodnionych na odległość, mają Państwo prawo odstąpić składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od ich dokonania.
3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie:
– form zawierania umów dokonano zmian, które będą pozwalały na oferowanie przez Premium Mobile umów w formie dokumentowej. Szczegóły ofert i ich dostępność będzie wskazana na naszej stronie internetowej (https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/);
– zmiany umów dostosowano do formy dokumentowej w sposób odpowiadający opisowi z pkt. 2 niniejszego pisma.
4. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennikach dokonywane są zmiany wynikające z nowych obowiązków w zakresie usług o podwyższonej opłacie. Premium Mobile obowiązane jest do bezpłatnego zapewnienia Abonentowi określenia progów kwotowych (w wariantach: 0, 35, 100, 200 zł) dla usług o podwyższonej opłacie dla każdego okresu rozliczeniowego, a w przypadku osiągnięcia takiego progu, do poinformowania abonenta o tym fakcie oraz zablokowania możliwości wykonania i odbierania połączeń wobec takich numerów, chyba, że nie będą powodowały obowiązku zapłaty po stronie Abonenta. Jednocześnie dalsze korzystanie w danym okresie rozliczeniowym z usług o podwyższonej opłacie powodujących obowiązek zapłaty, będzie możliwe wyłącznie po określeniu przez Abonenta wyższego progu kwotowego. W przypadku, gdy Abonent nie określi żadnego progu kwotowego, zostanie on określony domyślnie na poziomie 35 zł, co wynika z art. 64 ust. 5b ustawy prawo telekomunikacyjne.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 12 grudnia 2018 r. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana, a przy jej zawarciu została udzielona Abonentowi ulga, to Premium Mobile ma możliwość dochodzenia jej zwrotu.
Pragniemy poinformować, że Premium Mobile nie nakłada na Państwa żadnych nowych zobowiązań. Najważniejsze punkty umowy wciąż pozostają bez zmian, umowa wciąż będzie obowiązywać na czas nieokreślony. Nie ulegają także zmianie ceny abonamentów i świadczonych usług.