Zamów kontakt, oddzwonimy za darmo i pomożemy Ci wybrać najlepszą ofertę!
Wybierz temat, który Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej.
Wybierz temat, który Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej.
W razie potrzeby nasi Konsultanci czekają na Ciebie pod numerem:
Wybierz kategorię
Aby aktywować dodatkowe usługi i pakiety, wystarczy zalogować się do panelu Klienta lub aplikacji. W panelu Klienta:
W aplikacji:
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Dodatkowo, na stronie PremiumMobile, w zakładce Pomoc, umieściliśmy listę krótkich kodów, które pomogą Ci w łatwym zarządzaniu numerem.
Tak, nasze karty działają w telefonach od innych operatorów. Wystarczy, aby Twój telefon nie był zablokowany kodem Sim-lock.
Nasze karty SIM są dostosowane do każdego modelu telefonu. Oferujemy uniwersalną kartę SIM 3w1, która składa się z karty standardSIM, microSIM oraz nanoSIM. W zależności od modelu aparatu telefonicznego wystarczy wyłamać odpowiedni rozmiar karty.
Sprawdź w ustawieniach wiadomości, czy numer Centrum SMS jest poprawny: +48 601000310. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.
W PremiumMobile istnieje możliwość dokonania, tzw. cesji, czyli przeniesienia numeru telefonu na innego Abonenta. To przydatne rozwiązanie, gdy chcesz przekazać swój numer, np. członkowi rodziny, znajomemu lub współpracownikowi. Aby zrealizować cesję:
Uwaga: Nie wszystkie punkty sprzedaży PremiumMobile mają możliwość realizacji cesji. Przed wizytą zalecamy kontakt z wybranym punktem.
Jest to numer tymczasowy, z którego możesz korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru. We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.
Aktywacja nowego numeru – informacje dla Klientów. W przypadku nowo zamówionego numeru, usługa zostanie aktywowana po otrzymaniu przez nas podpisanej umowy. Jeśli zdecydowałeś się przenieść numer od innego operatora, aktywacja nastąpi po zakończeniu Twojej dotychczasowej umowy. Chcesz rozpocząć korzystanie z usługi wcześniej? Możesz przyspieszyć aktywację! Po odebraniu karty SIM od kuriera, skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer seryjny karty SIM. W zależności od rodzaju usługi:
Uwaga: Od chwili aktywacji numeru tymczasowego naliczane są opłaty zgodnie z wybraną taryfą. Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z usług już przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.
Na każdym nowo aktywowanym numerze w PremiumMobile domyślnie odblokowane są usługi premium (o podwyższonej opłacie) do limitu kwotowego wynoszącego 35 zł. Dodatkowo, na numerach aktywna jest blokada uniemożliwiająca otrzymywanie płatnych subskrypcji przychodzących.
UWAGA: Jeśli podpisałeś umowę przed 05.05.2020 r., wszystkie usługi o podwyższonej opłacie są domyślnie zablokowane na Twoim numerze. Aby je odblokować, prosimy o kontakt poprzez:
Ponadto, dla każdego numeru w PremiumMobile istnieje możliwość ustalenia indywidualnego progu kwotowego dla usług premium, który może wynosić:
0 zł, 35 zł, 50 zł, 75 zł, 100 zł lub 200 zł. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Chcesz szybciej aktywować nowy numer? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy! Możesz to zrobić w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:
W przypadku nowego numeru aktywacja nastąpi po powrocie i pozytywnej weryfikacji podpisanych przez Ciebie dokumentów – proces ten może trwać do 7 dni roboczych. Numer przenoszony zostanie aktywowany po wygaśnięciu umowy z dotychczasowym operatorem – poinformujemy Cię SMS-em o wyznaczonej przez obecnego operatora dacie przeniesienia. Aby przyspieszyć aktywację nowego numeru, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta za pośrednictwem:
Tak, istnieje możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi, w tym celu należy złożyć wniosek o przeniesienie numeru u nowego dostawcy. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania.
Tak, Abonent zachowuje prawo do przeniesienia numeru telefonu do innego dostawcy usługi komunikacji głosowej w terminie jednego miesiąca od daty rozwiązania umowy, chyba że wcześniej zrzeknie się tego prawa.
W PremiumMobile obowiązuje 1‑miesięczny okres wypowiedzenia – bez długich zobowiązań i formalności. Jednak zanim podejmiesz decyzję, zachęcamy do kontaktu – chętnie sprawdzimy, czy możemy zaproponować rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Od momentu pozytywnej weryfikacji złożonego zamówienia do otrzymania przesyłki kurierskiej może upłynąć 5 dni roboczych. W dniu, w którym Dział Zamówień wyśle przesyłkę, otrzymasz wiadomość z numerem listu przewozowego, który umożliwi Ci zlokalizowanie przesyłki na stronie firmy kurierskiej Fedex.
Jest to limit na wszystkie usługi poza abonamentem. Jest zabezpieczeniem dla Klienta, mającym na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 300 zł. Limit odnawia się w kolejnym okresie rozliczeniowym. Takie zabezpieczenie przydatne jest zwłaszcza po zdjęciu blokady na połączenia i SMS-y o podwyższonej płatności lub gdy korzystamy z usług w roamingu. Przydaje się również wtedy, gdy użytkownikiem numeru jest dziecko – dzięki temu możemy zabezpieczyć się przed zbyt wysokimi kosztami. „
Data znajdująca się na umowie jest datą jej wygenerowania i nie jest jednoznaczna z datą aktywacji karty SIM.
Bez obaw, kurier powinien podjąć dwie próby doręczenia przesyłki i umowę dostarczyć.
Na terenie całej Polski posiadamy punkty dealerskie PremiumMobile. Aby znaleźć najbliższą lokalizację, skorzystaj z mapy i wybierz opcję punkty dealerskie. Dzięki temu zobaczysz tylko nasze punkty sprzedaży, w których podpiszesz umowę na miejscu. Sprawdź punkty dealerskie PremiumMobile
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej podpisania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłanego na adres: Premium Mobile S.A., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub w formie skanu wysłanego mailowo na dok@premiummobile.pl Z tej możliwości nie mogą skorzystać przedsiębiorcy oraz abonenci, którzy podpisali umowę w punkcie sprzedaży.
Zależy nam, aby korzystanie z usług PremiumMobile było wygodne i satysfakcjonujące. W przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości warto skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – często możliwe jest znalezienie rozwiązania bez konieczności wypowiadania umowy, np. poprzez zmianę planu taryfowego lub dodatkowe wsparcie. Jeśli jednak zapadnie decyzja o rezygnacji z usług, wypowiedzenie można złożyć w następujący sposób:
Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc. Zachęcamy do kontaktu przed złożeniem wypowiedzenia – być może uda się znaleźć rozwiązanie dopasowane do aktualnych potrzeb.
Jasne! Zgodnie z polskim prawem, osoby niepełnoletnie, ale powyżej 13. roku życia mogą zawierać wiążące umowy, jednak dla ich ważności potrzebna jest zgoda rodzica/opiekuna.
Korzystamy z nadajników sieci Plus i taki również mamy zasięg. Zasięg PremiumMobile można sprawdzić na stronie: Zasięg PremiumMobile.
Jeżeli podpisałeś umowę po 5 maja 2020 r., usługa roamingu (połączenia oraz SMS) jest domyślnie aktywna na numerze telefonu, natomiast internet w roamingu jest wyłączony. Jeśli podpisałeś umowę z PremiumMobile przed 5 maja 2020r., wszystkie usługi w roamingu są domyślnie wyłączone. Zachęcamy do samodzielnego zarządzania usługami poprzez: – Konto Klienta https://klient.premiummobile.pl – Kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger – Wiadomość e-mail dok@premiummobile.pl – Dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta. (2999) Aplikację Link do pobrania aplikacji:
W przypadku problemów z wykonywaniem połączeń w roamingu:
Przejdź do: Ustawienia > Sieć komórkowa > Operator i wybierz ręcznie inną sieć niż ta, do której telefon loguje się automatycznie.
Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta PremiumMobile, wpisz *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt. UWAGA:
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Usługę roamingu możesz aktywować dla taryf Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200, FreedomNET 500.
Jeżeli mieszkasz lub przebywasz na terenach przygranicznych Twój telefon, lub inne używane przez Ciebie urządzenie telekomunikacyjne, może łączyć się z zagraniczną siecią. Może się to wiązać z dodatkowymi opłatami roamingowymi. Dzieje się tak, ponieważ urządzenie automatycznie loguje się do operatora mającego najsilniejszy sygnał na danym terenie i nie ma technicznych możliwości, aby sygnał nie przekraczał granic państwowych. Wybierz jeden ze sposobów, aby uniknąć dodatkowych opłat roamingowych:
Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios
Dla wygody Klientów udostępniliśmy możliwość wcześniejszej aktywacji karty SIM Premium Mobile poprzez uruchomienie numeru technicznego (tymczasowego). Po umieszczeniu karty SIM w telefonie – jeszcze przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru – aktywowany zostanie numer tymczasowy. Od momentu aktywacji karty (czyli wykonania połączenia, wysłania SMS-a lub skorzystania z transmisji danych) rozpoczyna się naliczanie opłat zgodnie z taryfą wskazaną w umowie. W dniu przeniesienia numeru, numer tymczasowy zostanie automatycznie zastąpiony przez Twój właściwy numer, przenoszony od poprzedniego operatora. Cały proces odbywa się bez potrzeby wymiany karty SIM.
W dniu wskazanym we wniosku o przeniesienie numeru, Twoja dotychczasowa karta SIM straci zasięg. Będzie to znak, że numer został pomyślnie przeniesiony do Premium Mobile. W tym momencie wystarczy wymienić starą kartę SIM na nową kartę PremiumMobile i ponownie uruchomić telefon. Dzień przed przeniesieniem numeru, na Twój numer kontaktowy zostanie wysłany SMS z informacją o nadchodzącej zmianie operatora oraz prośbą o wymianę karty SIM. Dzięki temu będziesz gotowy na przeniesienie numeru i aktywację nowej karty. Proces przeniesienia numeru odbywa się w godzinach nocnych – najczęściej między północą a 3:00 rano. Dlatego zalecamy włożenie nowej karty i uruchomienie telefonu rano w dniu aktywacji.
To bardzo proste! Wybierz najlepszy dla siebie abonament i dodaj go do koszyka. W koszyku przy nazwie taryfy znajduje się okno z rozwijanym menu, z którego należy wybrać zakładkę „Przenoszę numer”. Szczegóły znajdują się tutaj. Nie musisz robić niczego więcej – resztą zajmiemy się my. Nie musisz robić nic więcej – wszystkim zajmiemy się za Ciebie. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania. Możesz również zostawić swój numer na naszej stronie – oddzwonimy.
Zarabiaj z Programem Ambasador – to proste i przyjemne! Poleć naszą ofertę swoim znajomym i otrzymuj 100 zł za każde skuteczne polecenie. To naprawdę łatwe! Wybierz jedną z dwóch opcji:
1. Zarabiaj przez unikalny link
2. Zarabiaj przez kod Ambasadora
Możesz też po prostu przekazać znajomemu swój kod Ambasadora. Podczas rozmowy z naszym konsultantem wystarczy, że poda kod – resztą zajmiemy się my.
Co zyskujesz?
Zarabianie jeszcze nigdy nie było tak łatwe! 😊 Masz pytania? Chętnie pomożemy!
Dlaczego warto dołączyć do Programu Ambasador?
Masz pytania?
Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji o Programie Ambasador, zapraszamy do kontaktu:
2. Weryfikacja numeru
3. Ustal hasło
4. Potwierdzenie rejestracji
– Poprzez link z Twojej strony osoba polecona pozostawia swój numer telefonu, a nasz sprzedawca kontaktuje się z nią bezpośrednio. – Po zalogowaniu na stronie znajdziesz swój unikalny kod ambasadora. Przekaż go osobie, którą chcesz polecić. Następnie ta osoba kontaktuje się z naszym Działem Handlowym i podczas rozmowy sprzedażowej podaje Twój kod. Nasi doradcy są dostępni pod numerem +48 222 300 782 – chętnie pomogą i odpowiedzą na wszystkie pytania. Zamówienie zostaje złożone, kurier dostarcza umowę, a numer zostaje aktywowany w naszej sieci. Kiedy osoba polecona opłaci pierwszą fakturę, status w Twoim panelu Ambasador zostanie zmieniony na „Do wypłaty”, a nagroda zostanie przesłana na Twoje konto bankowe do końca następnego miesiąca. To takie proste! Więcej informacji o programie znajduje się tutaj: https://ambasador.premiummobile.pl/
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom obsługę na najwyższym poziomie, zarówno pod względem szybkości, jak i jakości. Czasami jednak czas oczekiwania na konsultanta może się wydłużyć. W takim przypadku zachęcamy do skorzystania z jednej z poniższych metod kontaktu, które pozwolą załatwić sprawy sprawnie i wygodnie:
Korzystając z tych metod, możesz załatwić swoje sprawy szybciej i wygodniej!
Rejestracja konta Premium Mobile jest prosta i zajmuje tylko kilka minut. Konto umożliwia pełny dostęp do panelu Klienta, dzięki któremu możesz zarządzać swoimi numerami, opłacać faktury, aktywować pakiety czy przeglądać historię usług. Poniżej znajdziesz dwa sposoby rejestracji – przez stronę internetową lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.
WAŻNE: Jeśli używasz karty SIM do internetu mobilnego:
Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios Nie czekaj – pobierz aplikację już teraz i ciesz się wygodą na wyciągnięcie ręki! Aplikacja i konto internetowe to to samo konto – możesz logować się w obu miejscach używając tych samych danych.
Zarządzanie kontem Klienta jest możliwe zarówno za pomocą aplikacji, jak i strony internetowej. Możesz korzystać z Konta Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl lub pobrać aplikację mobilną, która umożliwia wygodny dostęp do wszystkich funkcji. Pobierz aplikację na Androida: https://premiummobile.pl/android Pobierz aplikację na iOS: https://premiummobile.pl/ios Wybierz najwygodniejszą opcję dla siebie i zarządzaj swoim kontem w prosty sposób!
Dla klientów, którzy aktywują kilka usług na swoim koncie, przygotowaliśmy atrakcyjny rabat. Wystarczy zarejestrować na siebie dwie lub więcej usług, aby co miesiąc płacić mniej – bez limitu czasowego i bez dodatkowych formalności.
Promocja dotyczy taryf: Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200 oraz FreedomNET 500.
Ile możesz zyskać?
– 2 usługi: 5 zł mniej miesięcznie (60 zł rocznie)
– 3 usługi: 10 zł mniej miesięcznie (120 zł rocznie)
– 4 usługi: 15 zł mniej miesięcznie (180 zł rocznie)
– 5 lub więcej usług: 20 zł mniej miesięcznie (240 zł rocznie).
Rabat nalicza się automatycznie. Wystarczy korzystać z kilku usług na jednym koncie. Im więcej usług, tym większy rabat i niższa kwota do zapłaty.
Premium Mobile nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży telefonów, jednak informujemy, że we współpracy z partnerami umożliwiamy zakup urządzenia z abonamentem.
W PremiumMobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak: Zmiana taryfy przez panel Klienta:
Zmiana taryfy przez aplikację:
Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!
Internet mobilny na przestrzeni lat przeszedł ogromną ewolucję. Od powolnych połączeń GPRS, przez LTE, aż po najnowszy standard 5G, który wprowadza absolutną rewolucję w sposobie korzystania z sieci. Obecnie coraz więcej użytkowników zaczyna doceniać zalety, jakie oferuje internet mobilny 5G – niespotykana dotąd prędkość, niskie opóźnienia oraz stabilność połączeń. Jednak czym tak naprawdę jest ta nowa technologia i co oznacza dla przeciętnego użytkownika?
Internet mobilny 5G to piąta generacja technologii bezprzewodowej, która powoli zastępuje poprzednią generację – 4G LTE. Wprowadzenie 5G jest nie tylko krokiem naprzód pod względem prędkości i wydajności, ale również stwarza nowe możliwości technologiczne, które wcześniej były niemożliwe do osiągnięcia. Co to dokładnie znaczy? Internet mobilny 5G działa na zasadzie fal radiowych, podobnie jak wcześniejsze generacje, ale korzysta z wyższych częstotliwości, które umożliwiają przesyłanie większej ilości danych w krótszym czasie. Sieci 5G używają fal milimetrowych oraz technologii MIMO, co oznacza, że mogą jednocześnie obsługiwać większą liczbę urządzeń – jest to kluczowe w erze Internetu Rzeczy (IoT). Przekłada się to na mniejsze opóźnienia i lepszą jakość połączeń, co odczuwają użytkownicy korzystający z mobilnych aplikacji, czy transmisji wideo w czasie rzeczywistym. Choć sieć 5G już działa w wielu krajach, jej wdrożenie to proces stopniowy, który zależy od rozwoju infrastruktury i licencji operatorów. W Polsce dostęp do sieci 5G stale się zwiększa, a operatorzy tacy jak Premium Mobile od dłuższego czasu oferują już pakiety internetowe oparte właśnie na tej technologii. Warto jednak pamiętać, że pełny potencjał 5G będzie dostępny dopiero po wdrożeniu odpowiednich rozwiązań w całym kraju.
Technologia LTE (Long Term Evolution), znana także jako 4G, była przełomem, który bez dwóch zdań zrewolucjonizował dostęp do internetu mobilnego. Umożliwiła ona przesyłanie danych z prędkościami o wiele większymi niż w poprzednich generacjach (3G, 2G). Jednak rozwój cyfrowy, wymagania użytkowników oraz pojawienie się nowych urządzeń spowodowały, że LTE zaczyna mieć swoje ograniczenia. Tu na scenę wkracza 5G. Internet mobilny 5G różni się od LTE nie tylko pod względem prędkości. Kluczowe różnice obejmują również:
Wprowadzenie 5G nie oznacza jednak, że LTE przestanie istnieć. Wręcz przeciwnie, obie technologie będą współistnieć i wzajemnie się uzupełniać. W miejscach, gdzie infrastruktura 5G jeszcze nie dotarła, LTE będzie nadal zapewniać szybki dostęp do internetu. Co więcej, LTE będzie także używane jako technologia zapasowa w sytuacjach, gdy sygnał 5G nie jest dostępny.
Najbardziej oczywistą zaletą internetu mobilnego 5G jest jego prędkość. W porównaniu z LTE sieć 5G oferuje wielokrotnie większą przepustowość, co oznacza, że użytkownicy mogą cieszyć się szybkim pobieraniem i wysyłaniem plików, płynnymi transmisjami wideo w wysokiej rozdzielczości oraz bezproblemowym korzystaniem z aplikacji, które wymagają dużej przepustowości. To jednak nie wszystko! Również sektor motoryzacyjny skorzysta z zalet sieci 5G. Dzięki niskim opóźnieniom oraz stabilnemu połączeniu technologia ta umożliwia rozwój autonomicznych pojazdów, które będą mogły komunikować się między sobą oraz z infrastrukturą miejską, co bez wątpienia zrewolucjonizuje sposób poruszania się po drogach. W praktyce samochody będą mogły unikać kolizji, omijać korki, a nawet dostosowywać prędkość do warunków na drodze w czasie rzeczywistym – przyczyni się to więc do zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Tu znajdziesz nasz artykuł na temat: Jak wybrać najlepszy internet mobilny?
Nie da się ukryć, że sieć 5G to coś więcej niż tylko szybszy internet na naszych telefonach. To zmiana, która ma potencjał wpłynąć na wiele aspektów naszego życia. Wszyscy mówią o niesamowitej prędkości, ale mało kto zwraca uwagę na inne kwestie, takie jak wpływ na nasze codzienne obowiązki, pracę czy rozrywkę. Jak to będzie wyglądało w praktyce? Ci nieco starsi użytkownicy internetu z pewnością pamiętają, jak kiedyś trzeba było czekać na załadowanie filmiku na YouTube, a o streamingu w jakości HD można było tylko marzyć. Dziś to już przeszłość, a internet mobilny 5G robi kolejny krok naprzód. Streaming w jakości 4K, a nawet 8K, stanie się codziennością – i to bez buforowania. Filmy, seriale, koncerty na żywo, transmisje sportowe – wszystko to będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, bez irytujących zacięć. Któż z nas nie marzył o domu przyszłości, gdzie wszystko działa samo? 5G przybliża nas do realizacji tego marzenia. Inteligentne domy, wyposażone w dziesiątki urządzeń komunikujących się między sobą, wymagają szybkiego i stabilnego internetu. Lodówka zamawiająca jedzenie, rolety automatycznie reagujące na zmianę pogody czy systemy bezpieczeństwa nadzorowane z dowolnego miejsca na świecie – to wszystko będzie działać jeszcze sprawniej dzięki sieci 5G. To, co dziś wydaje się futurystyczne, za kilka lat może stać się codziennością. Stale rozwijający się internet przybliża nas do rozwiązań, które zupełnie odmienią nasze życie i uczynią je łatwiejszym.
Po wykorzystaniu pakietu internetu możesz wykupić dodatkowy pakiet:
Jeśli nie możesz połączyć się z Internetem, upewnij się, że: – transmisja danych w telefonie jest włączona, jeśli tak, prosimy o tymczasowe włączenie trybu samolotowego, pozwoli to na tzw. „przelogowanie” się do sieci operatora, co często pomaga w przywróceniu prawidłowego działania transmisji danych. – ustawienia APN zostały poprawnie skonfigurowane. Szczegółową instrukcję znajdziesz tutaj: Konfiguracja telefonu Korzystasz z routera? Upewnij się, że z karty SIM został zdjęty kod PIN – w przeciwnym razie router nie będzie mógł automatycznie nawiązać połączenia. Aby wyłączyć kod PIN w telefonie przed włożeniem karty do routera: – iPhone: Ustawienia → Sieć komórkowa → PIN karty SIM – Samsung (Android): Ustawienia → Bezpieczeństwo i prywatność→ Inne ustawienia zabezpieczeń →Skonfig. Blok. karty SIM →Blokowanie karty SIM Po wyłączeniu kodu PIN, włożeniu karty SIM i ponownym uruchomieniu routera, dostęp do Internetu powinien zostać przywrócony.
Jeśli zauważyłeś spadek prędkości internetu, możliwe, że został wykorzystany Twój podstawowy pakiet danych. Aby to sprawdzić, wpisz na klawiaturze telefonu kod: *136# i potwierdź zieloną słuchawką. Jeśli w odpowiedzi zobaczysz w nawiasie „0”, oznacza to, że limit został wyczerpany. Prędkość internetu została automatycznie ograniczona do 32 kbps, ale dalsze korzystanie z sieci nadal jest bezpłatne. Możesz w każdej chwili dokupić dodatkowy pakiet poprzez aplikację i przywrócić pełną prędkość internetu.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Korzystaj z dodatkowych pakietów i ciesz się nieprzerwanym dostępem do internetu!
Tak, wystarczy przełożyć kartę SIM lub w ustawieniach telefonu włączyć opcję udostępniania internetu, żeby inne urządzenia mogły się z nim połączyć poprzez Wi-Fi.
Obecnie nie oferujemy możliwości dopisania usług do rachunku. Dotyczy to na przykład zakupów w sklepach z aplikacjami czy doładowania telefonu innego użytkownika.
Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego:
Płatność na poczcie może księgować się nawet do 5 dni roboczych.
Najszybszy sposób płatności to użycie metod online:
Jeśli opłacisz fakturę z opóźnieniem i wystąpi blokada usług, najskuteczniejszą metodą na ich przywrócenie jest szybka płatność przez BLIK lub PayU. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Android: https://premiummobile.pl/android
iOS: https://premiummobile.pl/ios
Termin na opłacenie faktury wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.
Dajemy naszym Klientom kilka możliwości:
Płatność online Po kliknięciu przycisku 'Płatności’, a następnie 'Zapłać’, użytkownik ma do wyboru dwie dostępne opcje: Kliknij przycisk „Płacę BLIK”. • Zostaniesz przekierowany na stronę płatności obsługiwanych przez Plus Bank S.A.. • Wprowadź kod BLIK z aplikacji bankowej i zatwierdź transakcję. • Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail. • Płatność zostanie zaksięgowana do trzech dni roboczych. Kliknij przycisk „Płacę z PayU”. • Zostaniesz przekierowany na stronę płatności elektronicznych obsługiwaną przez PayU S.A.. • Wybierz dogodną formę płatności: szybki przelew, karta, BLIK itp. • Potwierdzenie transakcji zostanie wysłane na Twój adres e-mail. • Płatność zaksięgowana będzie do trzech dni roboczych.
Pierwsza faktura nowo aktywowanego numeru obejmuje opłaty za:
Dla każdego Klienta zostaje stworzony indywidualny rachunek do wpłat, dlatego bez względu na tytuł przelewu wpłata zostanie zaksięgowana na koncie Klienta. Pamiętaj o wpisaniu poprawnego numeru rachunku bankowego.
Okres rozliczeniowy w PremiumMobile trwa miesiąc, a daty zależą od cyklu, w którym rozliczany jest Klient. Mamy cztery cykle:
UWAGA: Pierwsza faktura dla nowego numeru zawiera rozliczenie za część cyklu od dnia jego aktywacji do końca cyklu oraz rozliczenie za cały następny miesiąc.
Dla wygody naszych Klientów historia połączeń z ostatnich 12 miesięcy dostępna jest po zalogowaniu się do konta abonenckiego. Zestawienia rozmów oznaczone są numerem faktury za dany miesiąc i generowane są wraz z fakturą za bieżący okres rozliczeniowy. Uprzejmie informujemy, że obecnie nie ma możliwości podglądu billingu za trwający okres rozliczeniowy – dane te będą dostępne po jego zakończeniu. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
Android: https://premiummobile.pl/android
iOS: https://premiummobile.pl/ios
Jeżeli na koncie abonenta istnieje nadpłata, jej kwota zostanie rozliczona w ramach bieżących faktur przesyłanych abonentowi. Na życzenie abonenta środki mogą zostać również zwrócone na wskazany rachunek bankowy. W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych abonent zostanie poinformowany o nadpłacie w przesłanej fakturze korygującej. W celu uzyskania zwrotu nadpłaty prosimy o złożenie dyspozycji dokonania takiego zwrotu wraz ze wskazaniem danych abonenta, numeru telefonu, którego dotyczy zwrot, oraz numeru konta bankowego, na który ma zostać przekazana nadpłata. Dyspozycję zwrotu mogą Państwo zgłosić w jeden z podanych poniżej sposobów:
Płatność Elektroniczna to forma płatności, dzięki której można opłacać faktury bez konieczności wypełniania danych do przelewu, przez bezpieczną, szyfrowaną stronę internetową płatności BLIK lub oferowane przez PayU. Na ostateczną kwotę do zapłaty składa się kwota widoczna na fakturze oraz opłata w wysokości 0,80 zł za skorzystanie z płatności on-line, pobierana przez operatora płatności BLIK lub PayU. Wpłata zostanie zaksięgowana do trzech dni roboczych. Płatności można dokonać za pośrednictwem Konta Klienta lub aplikacji. Poniżej link do pobrania aplikacji: Android: https://premiummobile.pl/android IOS: https://premiummobile.pl/ios