Witaj! Jak możemy Ci pomóc?
Wybierz temat, który Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej.
Wybierz temat, który Cię interesuje, aby dowiedzieć się więcej.
W razie potrzeby nasi Konsultanci czekają na Ciebie pod numerem:
- z telefonu PremiumMobile: 2999
- z telefonu innego operatora: +48 222 300 999 +48 722 792 999 *koszt połączenia zgodny z taryfą operatora
Często zadawane pytania
Wybierz kategorię
Dla klientów, którzy aktywują kilka usług na swoim koncie, przygotowaliśmy atrakcyjny rabat. Wystarczy zarejestrować na siebie dwie lub więcej usług, aby co miesiąc płacić mniej – bez limitu czasowego i bez dodatkowych formalności.
Promocja dotyczy taryf: Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, Freedom 4, Freedom 5, FreedomNET 100, FreedomNET 200 oraz FreedomNET 500.
Ile możesz zyskać?
– 2 usługi: 5 zł mniej miesięcznie (60 zł rocznie)
– 3 usługi: 10 zł mniej miesięcznie (120 zł rocznie)
– 4 usługi: 15 zł mniej miesięcznie (180 zł rocznie)
– 5 lub więcej usług: 20 zł mniej miesięcznie (240 zł rocznie).
Rabat nalicza się automatycznie. Wystarczy korzystać z kilku usług na jednym koncie. Im więcej usług, tym większy rabat i niższa kwota do zapłaty.
Premium Mobile nie prowadzi bezpośredniej sprzedaży telefonów, jednak informujemy, że we współpracy z partnerami umożliwiamy zakup urządzenia z abonamentem.
- iPhone z gwarancją – obecnie klient ma możliwość zakupu odnowionego iPhone’a w atrakcyjnej cenie, z pełną gwarancją, w połączeniu z abonamentem Premium Mobile. Oferta dostępna jest za pośrednictwem infolinii handlowej: +48 222 300 782.
- Media Expert – przy zakupie urządzenia w tej sieci dostępny jest promocyjny abonament Premium Mobile.
- RTV EURO AGD – w tej sieci sklepów można zakupić telefon za gotówkę lub na raty z abonamentem Premium Mobile.
W PremiumMobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak: Zmiana taryfy przez panel Klienta:
- Zaloguj się do panelu Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl/login?returnUrl=%2Fdashboard
- Wybierz zakładkę „Zarządzanie numerami i dane”, następnie kliknij „Aktywne numery”.
- Przy numerze telefonu, którego dotyczy zmiana, kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
- Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.
Zmiana taryfy przez aplikację:
- Zaloguj się do
- Wybierz zakładkę „Start” i wybierz numer, na którym chcesz dokonać zmiany.
- Kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego. - Zmiana wchodzi w życie od nowego okresu rozliczeniowego. Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!