Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.
Procedura wygląda następująco:
W dniu wystawienia faktury, oprócz maila z fakturą, otrzymasz SMS z informacją o kwocie do zapłaty i z numerem konta.Trzy dni przed upływem terminu płatności dostaniesz przypomnienie SMS-em.W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie.Pięć dni po terminie płatności otrzymasz kolejne przypomnienie wraz z informacją o tym, że po upływie kolejnych pięciu dni nastąpi blokada usług wychodzących (w tym internetu).10. dnia po terminie płatności następuje blokada usług wychodzących, również internetu.
UWAGA: Jeżeli wpłaty dokonujesz na poczcie, to wpłata może księgować się nawet 5 dni. Najszybszą metodą jest zapłata z wykorzystaniem PayU przez https://klient.premiummobile.pl – o takiej wpłacie wiemy od razu. Jeśli zdarzy Ci się opłacić rachunek z większym opóźnieniem, na Twoim numerze może wystąpić blokada na usługi wychodzące, a najszybszym sposobem na ich przywrócenie jest dokonanie wpłaty na podany na fakturze numer konta bankowego i przesłanie do nas mailowo lub przez Facebook Messenger potwierdzenia wpłaty.