Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.
Informacje o płatnościach i przypomnieniach
Po zakończeniu okresu rozliczeniowego:
- Otrzymasz fakturę na e-maila oraz SMS z kwotą do zapłaty i numerem konta.
- 3 dni przed terminem płatności wyślemy Ci przypomnienie SMS-em.
- W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie.
- 5 dni po terminie płatności wyślemy następne przypomnienie – poinformujemy Cię, że jeśli płatność nie zostanie uregulowana w ciągu kolejnych 5 dni, nastąpi blokada usług wychodzących, w tym dostępu do internetu.
- 10 dni po upływie terminu płatności nastąpi automatyczna blokada usług wychodzących, w tym internetu.
Warto wiedzieć:
- Płatność na poczcie może księgować się nawet do 5 dni roboczych.
- Najszybszy sposób płatności to użycie metod online:
- przez Konto Klienta,
- w naszej aplikacji mobilnej,
- lub bezpośrednio z linku w e-mailu z fakturą.
Jeśli opłacisz fakturę z opóźnieniem i wystąpi blokada usług, najskuteczniejszą metodą na ich przywrócenie jest szybka płatność przez BLIK lub PayU.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios