Czcionka

Kontrast

Co się stanie, jeżeli nie opłacę faktury w terminie?

Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.

Informacje o płatnościach i przypomnieniach

Po zakończeniu okresu rozliczeniowego:

  • Otrzymasz fakturę na e-maila oraz SMS z kwotą do zapłaty i numerem konta.
  • 3 dni przed terminem płatności wyślemy Ci przypomnienie SMS-em.
  • W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie.
  • 5 dni po terminie płatności wyślemy następne przypomnienie – poinformujemy Cię, że jeśli płatność nie zostanie uregulowana w ciągu kolejnych 5 dni, nastąpi blokada usług wychodzących, w tym dostępu do internetu.
  • 10 dni po upływie terminu płatności nastąpi automatyczna blokada usług wychodzących, w tym internetu.

 

Warto wiedzieć:

  • Płatność na poczcie może księgować się nawet do 5 dni roboczych.
  • Najszybszy sposób płatności to użycie metod online:
    • przez Konto Klienta,
    • w naszej aplikacji mobilnej,
    • lub bezpośrednio z linku w e-mailu z fakturą.

Jeśli opłacisz fakturę z opóźnieniem i wystąpi blokada usług, najskuteczniejszą metodą na ich przywrócenie jest szybka płatność przez BLIK lub PayU.

 

Zachęcamy do pobrania aplikacji: