Usługi Premium Rate

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na pytania i sprawdzisz informacje na temat usługi Premium Rate. Dowiesz się w szczególności:

  • Co to jest usługa Premium Rate?
  • Ile to kosztuje?
  • Jak bezpiecznie korzystać z usług Premium i kontrolować koszty?
  • Sprawdzisz dostawcę usługi
  • Kto dostarcza serwisy w ramach usług Premium?

Co to jest usługa Premium Rate?

Usługi Premium to usługi działające na numerach specjalnych o podwyższonej opłacie w ramach których otrzymujesz dostęp do różnych serwisów informacyjno – rozrywkowych.

Dzięki nim możesz m.in.:
– wziąć udział w konkursach lub loteriach SMS-owych;
– pobrać na swój telefon dzwonki, tapety, gry;
– korzystać z serwisów rozrywkowych (czaty towarzyskie, wróżby);
– otrzymać dostęp do płatnych materiałów w Internecie;

Ile to kosztuje?

Opłaty za połączenia głosowe, wiadomości SMS, MMS z numerami specjalnymi oraz usługi o podwyższonej opłacie w ofercie „Freedom” znajdziesz w cenniku posiadanej przez Ciebie oferty. Listę z cennikami ofert znajdziesz na tej stronie

Jak bezpiecznie korzystać z usług Premium i kontrolować koszty?

Dla wygody naszych Klientów wprowadziliśmy blokadę usług premium (o podwyższonej opłacie) do kwoty 35 zł. Każdy Klient, który podpisał umowę po 05.05.2020 r., może skorzystać z tych usług do wskazanego limitu już od pierwszego dnia w Premium Mobile. Wyjątkiem jest otrzymywanie płatnych subskrypcji przychodzących – te pozostają zablokowane.

UWAGA: Klienci, którzy podpisali umowę przed 05.05.2020 r., mają zablokowane wszystkie usługi o podwyższonej opłacie. Aby je odblokować, wystarczy, że skontaktujesz się z Działem Obsługi Klienta.

Dodatkowo dajemy Ci wiele możliwości założenia blokad usług premium, na przykład:

· blokada wszystkich usług premium;
· blokada wysyłania SMS-ów/MMS-ów premium;
· blokada przychodzących wiadomości premium;
· blokada połączeń na numery premium.

Jeśli chcesz całkowicie zablokować możliwość korzystania z usług premium, wystarczy, że skontaktujesz się z nami.

Progi kwotowe

Dla usług o podwyższonej opłacie możesz ustawić także następujące limity: 0 zł, 35 zł, 100 zł, 200 zł, które pozwolą Ci kontrolować wysokość ponoszonych opłat na usługi Premium Rate.

W przypadku braku określenia limitu domyślną jego wartością po zleceniu aktywacji usługi będzie 35 zł dla okresu rozliczeniowego.
Oznacza to, że wraz z osiągnięciem tego limitu wykonywanie połączeń głosowych, SMS-ów, MMS-ów na numery o podwyższonej opłacie zostanie zablokowane do końca danego okresu rozliczeniowego, przy czym jest możliwość zdjęcia blokady poprzez podwyższenie dotychczasowego limitu.

Jeżeli chcesz aktywować/dezaktywować blokadę lub zmienić limit usług Premium skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 2999 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) z telefonu innego operatora: +48 222 300 999 , +48 722 792 999 ( Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora), przez FB Messenger, mailowo na adres: dok@premiummobile.pl lub przez konto abonenckie – Self Care.

Sprawdź dostawcę usługi

Na stronie Urzędu Komunikacji Elektronicznej znajduje się rejestr wszystkich usług Premium Rate: https://bip.uke.gov.pl/wyszukiwarka-rejestr-premium

Regulaminy i cenniki usług Premium znajdują się także bezpośrednio na stronach organizatorów usług Premium.

Kto dostarcza serwisy w ramach usług Premium?

Wiadomości dotyczące usług Premium pochodzą od firm, które świadczą usługi na numerach o podwyższonej opłacie. Premium Mobile jest jedynie odpowiedzialny za dostarczenie tych wiadomości. Korzystanie z serwisów Premium wiąże się z akceptacją regulaminów poszczególnych dostawców, dlatego możesz dostawać SMS-y z informacjami handlowymi od firm, z których usług skorzystałeś, nawet jeśli zastrzegłeś, że nie chce otrzymywać informacji marketingowych od Premium Mobile.