FAQ, czyli najczęściej zadawane nam pytania

Jak przenieść numer do Premium Mobile?

To bardzo proste! Wybierz najlepszy dla siebie abonament i dodaj go do koszyka. W koszyku przy nazwie taryfy znajduje się okno z rozwijanym menu, z którego należy wybrać zakładkę „Przenoszę numer”. Szczegóły znajdują się tutaj.
Nie musisz robić niczego więcej – resztą zajmiemy się my.

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji zachęcamy do kontaktu poprzez email: oferta@premiummobile.pl lub naszą infolinię handlową: + 48 222 300 782. Możesz także zostawić swój numer na naszej stronie – oddzwonimy.

Kiedy mój numer się aktywuje?

W przypadku nowego numeru aktywacja nastąpi po powrocie i pozytywnej weryfikacji podpisanych przez Ciebie dokumentów – proces ten może trwać do 7 dni roboczych.
Numer przenoszony zostanie aktywowany po wygaśnięciu umowy z dotychczasowym operatorem – poinformujemy Cię SMS-em o wyznaczonej przez obecnego operatora dacie przeniesienia.

Czy jest możliwość aktywowania nowego numeru wcześniej, niż wtedy gdy dokumenty wrócą do siedziby Premium Mobile?

Oczywiście. Wystarczy, że wyślesz skan podpisanych przez Ciebie dokumentów na adres mailowy Działu Obsługi Zamówień – dokumenty@premiummobile.pl. Nowy numer zostanie aktywowany niezwłocznie po weryfikacji przesłanych dokumentów.

Co to jest numer tymczasowy? Czy stawki na numerze tymczasowym są takie same jak w umowie?

Dla wygodny naszych Klientów uruchomiliśmy możliwość aktywacji numeru tymczasowego na karcie SIM Premium Mobile. Po włożeniu karty SIM do telefonu przed wyznaczoną datą przeniesienia numeru zostanie na niej aktywowany numer techniczny/tymczasowy. Od momentu aktywacji karty w telefonie (wykonania połączenia, wysłania SMS-a lub skorzystania z transmisji danych) zostaje włączone naliczanie zgodne z taryfą, jaka była wskazana na umowie.
W dniu aktywacji przenoszonego numeru na karcie SIM numer tymczasowy zostanie automatycznie podmieniony na numer, który przenosisz do nas od swojego poprzedniego operatora.

Dlaczego połączenia na numery premium (numery o podwyższonej opłacie) są zablokowane?

Dzięki takiej blokadzie Klient nie jest narażony na niechciane, dodatkowe koszty za połączenia i SMS-y na numery o podwyższonej płatności (są to głównie numery konkursowe czy loterie). Aby wyłączyć blokadę należy skontaktować się z nami przez Facebook Messenger, Zapytanie na koncie Klienta, mailowo lub telefonicznie.
Istnieje obecnie możliwość ustalenia progu kwotowego dla tych usług – 0, 35, 100 i 200 zł.

Czy w Premium Mobile można dopisywać koszty za usługi do rachunku?

Obecnie nie oferujemy możliwości dopisania usług do rachunku. Dotyczy to na przykład zakupów w sklepach z aplikacjami czy doładowania telefonu innego użytkownika.

Dostałem/am umowę i kartę SIM, ale numer nie działa.

W przypadku nowego numeru usługa będzie aktywowana po powrocie do nas podpisanej przez Ciebie umowy, a w przypadku przeniesienia numeru – po zakończeniu umowy u obecnego operatora.

Skąd będę wiedzieć, że mój numer został przeniesiony do Premium Mobile?

W wyznaczonym terminie przeniesienia numeru (zgodnie ze złożonym wnioskiem o przeniesienie numeru) nastąpi utrata zasięgu na poprzedniej karcie SIM, wtedy należy wyjąć ją z telefonu i włożyć kartę SIM Premium Mobile.

Numer przenosi się zazwyczaj między północą a 3 nad ranem, dlatego zalecamy uruchomienie karty w godzinach porannych w dniu aktywacji.

Aktywowany numer nie jest tym, który wybrałem/am podczas zamówienia. Co robić?

Jest to numer tymczasowy, z którego możesz korzystać do czasu przeniesienia Twojego numeru.
We wskazanym dniu przeniesienia automatycznie zastąpimy go numerem docelowym.

Czy jest możliwość przeniesienia numeru telefonu między Abonentami w Premium Mobile (Cesja usług)?

Dyspozycję zmiany abonenta, tzw. cesję, można zrealizować w jednym z naszych dealerskich Punktów Sprzedaży. Dotychczasowy właściciel numeru wraz z osobą, na którą chce dokonać cesji powinni udać się do Punktu Sprzedaży z dokumentami tożsamości. Opłata za cesję to 29 zł.

Co zrobić, kiedy mam problem z wysyłaniem SMS-ów?

Sprawdź w ustawieniach wiadomości, czy numer Centrum SMS jest poprawny: +48 601000310. W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.

Jakie są rodzaje kart SIM? Jaka będzie odpowiednia do mojego modelu telefonu?

Nasze karty SIM są dostosowane do każdego modelu telefonu. Oferujemy uniwersalną kartę SIM 3w1, która składa się z karty standardSIM, microSIM oraz nanoSIM. W zależności od modelu aparatu telefonicznego wystarczy wyłamać odpowiedni rozmiar karty.

Mam telefon od innego operatora, czy karta Premium Mobile będzie działać?

Tak, nasze karty działają w telefonach od innych operatorów. Wystarczy, aby Twój telefon nie był zablokowany kodem Sim-lock.

Co się stanie, jeżeli nie opłacę faktury w terminie?

Pamiętaj, że jeżeli Twoja faktura nie zostanie opłacona w terminie, mogą zostać naliczone odsetki. Przypominamy, że dniem wpłaty jest dzień zaksięgowania płatności na koncie Premium Mobile.

Procedura wygląda następująco:

  • W dniu wystawienia faktury, oprócz maila z fakturą, otrzymasz SMS z informacją o kwocie do zapłaty i z numerem konta.
  • Trzy dni przed upływem terminu płatności dostaniesz przypomnienie SMS-em.
  • W dniu terminu płatności otrzymasz kolejne przypomnienie.
  • Pięć dni po terminie płatności otrzymasz kolejne przypomnienie wraz z informacją o tym, że po upływie kolejnych pięciu dni nastąpi blokada usług wychodzących (w tym internetu).
  • 10. dnia po terminie płatności następuje blokada usług wychodzących, również internetu.

UWAGA: Jeżeli wpłaty dokonujesz na poczcie, to wpłata może księgować się nawet 5 dni. Najszybszą metodą jest zapłata z wykorzystaniem PayU przez https://klient.premiummobile.pl – o takiej wpłacie wiemy od razu.
Jeśli zdarzy Ci się opłacić rachunek z większym opóźnieniem, na Twoim numerze może wystąpić blokada na usługi wychodzące, a najszybszym sposobem na ich przywrócenie jest dokonanie wpłaty na podany na fakturze numer konta bankowego i przesłanie do nas mailowo lub przez Facebook Messenger potwierdzenia wpłaty.

W jakim terminie muszę opłacić fakturę?

Termin na opłacenie faktury wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.

W jaki sposób mogę opłacić fakturę?

Dajemy naszym Klientom kilka możliwości:

  • standardowy przelew w banku lub na poczcie;
  • przelew internetowy;
  • płatność poprzez PayU (logując się do konta abonenckiego Self Care lub poprzez przycisk „Opłać Fakturę”, który znajduje się w emailu z fakturą).

Opłata faktury przez PayU – krótka instrukcja:
Dla wygody naszych Klientów wprowadziliśmy usługę płatności elektronicznych PayU. Ten sposób płatności pozwoli Ci opłacić rachunek w formie przelewu internetowego lub kartą płatniczą (Visa, MasterCard) całkowicie bezpiecznie i szybko. Dzięki usłudze PayU płacenie w internecie oszczędza cenny czas, wystarczy tylko kliknąć zamieszczony w mailu lub na koncie Klienta przycisk.

Aby opłacić fakturę przez PayU należy postępować wg poniższej instrukcji:

    • zalogować się na koncie Klienta na stronie: klient.premiummobile.pl;
    • kliknąć przycisk „Płacę teraz z PayU”. Nastąpi przekierowanie do systemu płatności PayU;
    • w systemie PayU wybrać sposób zapłaty.

Po zrealizowaniu płatności na podany w systemie adres email otrzymasz potwierdzenie z systemu PayU dotyczące wykonanej płatności.

Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura zostanie wystawiona po zakończeniu okresu rozliczeniowego, do którego przypisano Twoje konto Klienta. Okres rozliczeniowy wskazany jest na drugiej stronie umowy.

Od kiedy płacę za usługi Premium Mobile?

W przypadku aktywacji nowego numeru telefonicznego opłaty za usługi naliczane są od momentu aktywacji karty SIM w naszym systemie.

W przypadku przenoszenia numeru od innego operatora opłaty za usługi naliczane są od momentu, kiedy skorzystasz z usługi (wykonasz lub odbierzesz rozmowę, wyślesz lub odbierzesz SMS/MMS lub skorzystasz z transmisji danych) przy użyciu karty z numerem tymczasowym otrzymanym na czas procedury przeniesienia numeru. Jeżeli nie użyjesz karty SIM w czasie oczekiwania na przeniesienie numeru, to opłata za usługi będzie naliczana dopiero od dnia przeniesienia numeru.

Jeżeli moment rozpoczęcia korzystania z usług nastąpi w trakcie okresu rozliczeniowego na pierwszej fakturze znajdzie się opłata za część abonamentu proporcjonalnie do długości tego okresu, opłata za usługi dodatkowe (płatne poza abonamentem) za ten okres, opłata aktywacyjna oraz opłata za abonament za następny, pełny okres rozliczeniowy.

Co zawiera pierwsza faktura dla nowego klienta?

Pierwsza faktura nowo aktywowanego numeru obejmuje opłaty za:
1. Opłatę aktywacyjną.
2. Opłatę abonamentową za okres od aktywacji usług w Premium Mobile do daty wystawienia faktury. Opłata ta jest naliczana proporcjonalnie do długości tego okresu i jest najczęściej mniejsza niż pełny abonament z umowy.
3. Opłatę abonamentową za następny miesiąc świadczenia usług z góry.
4. Zapłatę za usługi świadczone poza abonamentem lub dodatkowe pakiety wykorzystane w okresie od aktywacji usług Premium Mobile do daty wystawienia faktury.

Co muszę wpisać w tytule przelewu?

Dla każdego Klienta zostaje stworzony indywidualny rachunek do wpłat, dlatego bez względu na tytuł przelewu wpłata zostanie zaksięgowana na koncie Klienta. Pamiętaj o wpisaniu poprawnego numeru rachunku bankowego.

Jaki jest okres rozliczeniowy?

Okres rozliczeniowy w Premium Mobile trwa miesiąc, a daty zależą od cyklu, w którym rozliczany jest Klient. Mamy cztery cykle:
1. Pierwszy cykl zaczyna się 1. dnia miesiąca, a kończy ostatniego dnia miesiąca.
2. Drugi cykl zaczyna się 8. dnia miesiąca, a kończy 7. dnia następnego miesiąca,
3. Trzeci cykl zaczyna się 16. dnia miesiąca, a kończy 15. dnia następnego miesiąca,
4. Czwarty cykl zaczyna się 24. dnia miesiąca, a kończy 23. dnia następnego miesiąca.

UWAGA: Pierwsza faktura dla nowego numeru zawiera rozliczenie za część cyklu od dnia jego aktywacji do końca cyklu oraz rozliczenie za cały następny miesiąc.

Jak mogę sprawdzić biling?

Dla wygody naszych Klientów historia rozmów dostępna jest po zalogowaniu się do konta abonenckiego i nazwana jest numerem faktury za dany miesiąc. Generuje się ona razem z fakturą za miesiąc bieżący. Obecnie nie ma możliwości podglądu bilingu za trwający okres rozliczeniowy.

Dlaczego muszę płacić wyższy abonament, jeśli nie wyraziłem zgody na e-fakturę (fakturę w formie elektronicznej)?

Wysyłka faktury papierowej to dodatkowe koszty. Rabat przy wyborze faktury elektronicznej jest również zachętą do tego, aby chronić środowisko i nie generować niepotrzebnych dokumentów w formie papierowej. Jeżeli jednak zdecydujesz się na wysyłkę faktury w formie papierowej, do comiesięcznego abonamentu za każdy numer doliczona zostanie kwota 6,15 zł

Dlaczego muszę płacić wyższy abonament, jeśli nie wyraziłem zgód marketingowych?

Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych oraz zgody na otrzymywanie informacji o zmianach w cennikach i regulaminach na adres e-mail uprawnia do rabatu 6,15 zł do opłaty abonamentowej dla każdego numeru. Jest to więc rabat za dobrowolne udzielenie zgód, a nie dodatkowa opłata za ich niewyrażenie.

Warto dodać, że nie spamujemy skrzynek mailowych naszych Klientów reklamami, a zgoda na otrzymywanie informacji o zmianach w cennikach i regulaminach na adres e-mail pozwala nam chronić środowisko – nie musimy wysyłać takich informacji w formie papierowej.

Czy roaming jest włączony automatycznie?

Nie, usługa roamingu nie jest domyślnie aktywna i aby ją aktywować należy złożyć taką dyspozycję. Możesz to zrobić poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie SelfCare, emaila lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.

Dlaczego nie mogę wykonywać połączeń w roamingu?

Roaming jest usługą domyślnie wyłączoną – przez wyjazdem za granicę należy zlecić dyspozycję włączenia roamingu ze swojego konta abonenckiego, mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.

Jeśli problem występuje mimo aktywacji usługi, w przypadku problemów z bezpośrednim połączeniem, najprostszym sposobem jest ręczne wyszukanie sieci innej, niż ta do której telefon loguje się obecnie – Ustawienia – Sieć komórkowa – Operatorzy.
Drugim sposobem jest użycie kodu *111*(kierunkowy kraju – Polska to 0048)(numer telefonu)# i połączyć się jak w przypadku zwykłego połączenia. Na przykład, żeby zadzwonić do nas byłoby to *111*0048722792999# i naciśniecie słuchawki. Zlecenie jest przetwarzane i system w tym czasie łączy się z wybranym przez nas numerem i oddzwania na nasz numer, zestawiając oba połączenia.

W przypadku problemów z aktywacją roamingu prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger.

W jakich taryfach mogę korzystać z roamingu?

Usługę roamingu można aktywować dla taryf Freedom1, Freedom2, Freedom3, FreedomNet 25, FreedomNet Dom.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej podpisania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy wysłanego na adres: Premium Mobile S.A., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub w formie skanu wysłanego mailowo na dok@premiummobile.pl.

Z tej możliwości nie mogą skorzystać przedsiębiorcy oraz abonenci, którzy podpisali umowę w punkcie sprzedaży.

Czy mogę podpisać umowę, jeżeli jestem niepełnoletni?

Jasne! Zgodnie z polskim prawem, osoby niepełnoletnie, ale powyżej 13. roku życia mogą zawierać wiążące umowy, jednak dla ich ważności potrzebna jest zgoda rodzica/opiekuna.

Co się stanie, jeżeli kurier przyjedzie z umową, a mnie nie będzie?

Bez obaw, kurier powinien podjąć trzy próby doręczenia przesyłki i umowę dostarczyć.

Chcę podpisać umowę z Premium Mobile, ale nie chcę robić tego za pośrednictwem kuriera. Gdzie mogę to zrobić?

Na terenie całej Polski posiadamy punkty dealerskie i punkty sprzedaży. Skorzystaj z mapy i znajdź najbliższą lokalizację: sprawdź punkty sprzedaży Premium Mobile.

Na umowie widnieje data, która świadczy o przedwczesnym rozpoczęciu świadczenia usług przez Premium Mobile.

Data znajdująca się na umowie jest datą jej wygenerowania i nie jest jednoznaczna z datą aktywacji karty SIM.

Czym jest limit kredytowy, który widnieje na umowie?

Jest to limit na wszystkie usługi poza abonamentem. Jest zabezpieczeniem dla Klienta, mającym na celu blokadę usług w przypadku przekroczenia kwoty 300 zł. Limit odnawia się w kolejnym okresie rozliczeniowym.

Takie zabezpieczenie przydatne jest zwłaszcza po zdjęciu blokady na połączenia i SMS-y o podwyższonej płatności lub gdy korzystamy z usług w roamingu. Przydaje się również wtedy, gdy użytkownikiem numeru jest dziecko – dzięki temu możemy zabezpieczyć się przed zbyt wysokimi kosztami.

Kiedy otrzymam od kuriera przesyłkę?

Od momentu pozytywnej weryfikacji złożonego zamówienia do otrzymania przesyłki kurierskiej może upłynąć 5 dni roboczych. W dniu, w którym Dział Zamówień wyśle przesyłkę, otrzymasz wiadomość z numerem listu przewozowego, który umożliwi Ci zlokalizowanie przesyłki na stronie firmy kurierskiej Fedex.

Co to jest lejek internetowy?

Po wykorzystaniu dostępnego w abonamencie pakietu danych włącza się tzw. lejek internetowy. Prędkość transmisji jest ograniczona do 32 kbps, ale korzystanie z internetu jest wciąż bezpłatne.

Czy z internetu dostępnego w ramach abonamentu będzie można korzystać na innych urządzeniach?

Tak, wystarczy przełożyć kartę SIM i ustawić odpowiedni APN (ustawienia dostępne na podstronie Konfiguracja telefonu) lub w ustawieniach telefonu włączyć opcję udostępniania internetu, żeby inne urządzenia mogły się z nim połączyć poprzez Wi-Fi.

Co zrobić, gdy Internet zwolnił?

Powodem ograniczonej prędkości połączenia jest przekroczenie limitu danych. Aby upewnić się, czy pakiet danych został wykorzystany, prosimy o wpisanie w telefonie krótkiego kodu *136# i potwierdzenie go zieloną słuchawką. Jeżeli w odpowiedzi zwrotnej w nawiasie będzie zero, oznacza to, że pakiet został wykorzystany i zwolnił do 32kbps  – dalsze korzystanie z internetu pozostaje bezpłatne.

Możesz zamówić jeden z naszych pakietów dodatkowych, aby przywrócić pełną prędkość internetu: Sprawdź dodatkowe pakiety na Internet.

Nie mam dostępu do Internetu. Co robić?

Należy w urządzeniu włączyć transmisję danych oraz skonfigurować APN według wytycznych dostępnych na stronie: Konfiguracja telefonu.

Co zrobić, gdy wykorzystałem limit danych?

Po wykorzystaniu pakietu możesz wykupić dodatkowy pakiet – 1 GB za 2,50 zł oraz 3 GB za 6 zł lub ich wielokrotność. Są to pakiety aktywne do ich wykorzystania lub odnowienia się pakietu abonamentowego. Można je włączyć kontaktując się z nami przez Facebook Messenger, mailowo, przez Zapytanie z konta Klienta lub infolinię.

Jak mogę aktywować dodatkowe usługi?

W celu aktywowania dodatkowych usług i pakietów prosimy zalogować się na swoje konto Klienta i poprzez Zapytanie zlecić dyspozycję ich włączenia, wskazując numer telefonu, dla którego mamy włączyć usługę oraz określić precyzyjnie usługę lub pakiet.

Na stronie Premium Mobile w zakładce Pomoc znajdziesz listę krótkich kodów, które pomogą Ci w aktywacji usług.

Jaki zasięg ma Premium Mobile?

Korzystamy z nadajników sieci Plus i taki również mamy zasięg. Zasięg Premium Mobile można sprawdzić na stronie: Zasięg Premium Mobile.

Gdzie znajdę Regulamin i Cennik?

Regulamin i Cennik dostępne są na stronie: Umowy, Regulaminy, Cenniki

Jak mogę zmienić taryfę?

W Premium Mobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego w trakcie trwania umowy. Wystarczy skontaktować się z nami w najwygodniejszy dla siebie sposób:

Następnie wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o przyjęciu tej dyspozycji, którą należy jedynie potwierdzić. Nowa taryfa będzie obowiązywać już od następnego okresu rozliczeniowego. To takie proste! Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami na stronie https://premiummobile.pl/ w zakładce OFERTA.

Czym się różni cennik taryfy od regulaminu promocji?

Oferta każdej taryfy Premium Mobile definiowana jest przez dwa dokumenty: cennik oferty (taryfa) oraz regulamin promocji. Cennik określa podstawowe stawki i limity dla każdej oferty, a regulamin promocji ostateczne warunki i koszty dla Klienta. Z punktu widzenia Klienta regulamin promocji ma znaczenie nadrzędne i obowiązują warunki w nim zapisane. Jedynie dla usług nieujętych w regulaminie promocji obowiązują stawki z cennika podstawowego oferty.

Jednocześnie promocja dotyczy całego okresu, w którym korzystasz z usług Premium Mobile. Oznacza to, że nie ma sytuacji, kiedy stracisz uprawnienia wynikające z promocji i będziesz rozliczany według cennika podstawowego.

Możesz także zmienić taryfę, z której obecnie korzystasz, na przykład wtedy, kiedy pojawi się oferta bardziej odpowiadająca Twoim potrzebom.

Czy jest możliwość zalogowania się na profil klienta w Premium Mobile?

Zarządzanie kontem Klienta jest możliwe za pomocą aplikacji Self Care dostępnej pod adresem klient.premiummobile.pl.

Jak po raz pierwszy zalogować się do panelu klienta?

  1. Prosimy o otwarcie strony https://klient.premiummobile.pl/.
  2. W polu Login prosimy wpisać numer główny w Premium Mobile – pod tym numerem dostępny jest pełen wgląd w konto abonenckie.
  3. Pole Hasło należy pozostawić puste. System automatycznie wykrywa, czy Klient loguje się pierwszy raz i wysyła hasło jednorazowe.
  4. Na podany login – numer telefonu lub email – przesyłane jest hasło jednorazowe.
  5. Otrzymane hasło jednorazowe należy wprowadzić w polu Hasło.
  6. Po poprawnym wpisaniu hasła jednorazowego, system poprosi o ustawienie stałego hasła.
  7. Po ustawieniu hasła system przesyła dodatkowy kod na email lub numer telefonu.
  8. Po podaniu kodu system wraca do panelu logowania i można już zalogować się używając nowo ustawionego hasła.
  9. Każde kolejne logowanie dokonywane jest przy pomocy wybranego loginu oraz ustawionego przez siebie hasła.

Co zrobić żeby nie czekać na połączenie z infolinią?

Zdarza się, że czas oczekiwania na zgłoszenia się konsultanta jest wydłużony, dlatego, szanując czas swoich Klientów, umożliwiamy załatwienie wszystkich spraw wymagających kontaktu z nami drogą elektroniczną. Proponujemy naszym Klientom skorzystanie z jednej z alternatywnych metod:
1. Użycie systemu Self Care (https://klient.premiummobile.pl), gdzie można sprawdzić stan rozliczeń, wysłać zapytanie, złożyć różne wnioski czy nawet reklamacje.
2. Kontakt przez nasz profil w portalu Facebook przez Facebook Messenger.
3. Kontakt z Działem Obsługi Klient pod adresem e-mail dok@premiummobile.pl.

Jak mogę samodzielnie zarządzać swoim kontem klienta z mojego komputera, tabletu i smartfona?

System Self Care umożliwia Ci między innymi dostęp do faktur, billingów, historii wpłat, dokonania zapłaty za fakturę przez system elektronicznych płatności, złożenie wniosku o zmianę taryfy, kontakt z Działem Obsługi Klienta, składanie reklamacji, i inne.

System Self Care dostępny jest pod adresem https://klient.premiummobile.pl. Adres jest taki sam dla korzystania z komputerów i notebooków jak i tabletów oraz smartfonów. Ze względu na niektóre funkcje portal najlepiej obsługiwać przy pomocy komputera lub tabletu. W przypadku smartfonów większość funkcji jest dostępna, ale korzystanie z Self Care na smartfonach nie jest tak wygodne jak przy użyciu komputera lub tabletu. Dlatego planujemy w przyszłości oddzielną, dedykowaną dla smartfonów wersję naszego systemu Self Care.

Czy mogę zamówić abonament z telefonem?

Nie mamy w ofercie telefonów, ponieważ taki zakup nie opłaca się Klientowi. Stawiamy na niskie ceny abonamentów bez dodatkowych kosztów. Za „darmowy telefon/telefon w abonamencie” zawsze trzeba dopłacić, choć jest to opłata ukryta i zawsze większa niż rzeczywisty koszt urządzenia. Ponadto, w umowie z telefonem nie masz możliwości skorzystania z umowy bezterminowej, a wcześniejsza rezygnacja oznacza karę pieniężną, która jest rekompensatą dla operatora za zerwanie przez Ciebie umowy.

Jak mogę skorzystać z promocji Freedom Pack?

Dla Klientów, którzy aktywowali kilka usług na swoim koncie przygotowaliśmy dodatkowy bonus. Zasady są proste: wystarczy zarejestrować na siebie dwie lub więcej usług w dowolnych taryfach (z wyłączeniem taryfy Freedom PL), aby otrzymać rabat 5 zł (za dwie usługi) lub 10 zł (trzy lub więcej usług). Promocja dotyczy ofert: Freedom 1, Freedom 2, Freedom 3, FreedomNET 25 oraz Freedom Dom.

Co to jest program Ambasador?

Program Ambasador to program lojalnościowy dla Klientów Premium Mobile. Klienci, którzy zarejestrują się w programie mają możliwość otrzymać 80 zł za każdy nowy numer, który z ich polecenia dołączy do Premium Mobile w ofercie abonamentowej.

Jak to działa? Przez link na Twojej stronie osoba polecona zostawia swój numer telefonu, a nasz sprzedawca kontaktuje się z nią. Zamówienie zostaje złożone, kurier dostarcza umowę, a numer zostaje aktywowany w naszej sieci. Kiedy osoba polecona opłaci pierwszą fakturę, status w Twoim panelu Ambasador zostanie zmieniony na Do wypłaty, a nagroda zostanie przesłana na Twoje konto bankowe do końca następnego miesiąca.

To takie proste!

Więcej informacji o programie znajduje się tutaj: www.ambasador.premiummobile.pl