Dlaczego nie mogę wykonywać połączeń w roamingu?

Kategorie wpisu: FAQ Roaming

W przypadku wystąpienia problemów z wykonaniem połączenia w roamingu:

  • Wyszukaj dostępne sieci w ustawieniach telefonu (wybierz inną niż ta, do której telefon loguje się obecnie), na przykład: Ustawienia – Sieć komórkowa – Operator.
  • Użyj w telefonie kodu *111*, następnie wpisz numer kierunkowy (np. 0048 w przypadku Polski) oraz numer telefonu, do którego chcesz zadzwonić. Całość tekstu zakończ # i wciśnij przycisk wykonywania połączenia.

Na przykład, chcąc skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Premium Mobile, wpisz  *111*0048722792999# i zatwierdź zieloną słuchawką.

W przypadku dalszych problemów prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt.

UWAGA:

  • Jeżeli podpisałeś umowę po 5.05.2020 r., usługa roamingu jest domyślnie aktywna na Twoim numerze telefonu.
  • Jeśli podpisałeś umowę przed 5.05.2020 r., włącz usługę, kontaktując się z nami poprzez Facebook Messenger, konto abonenckie SelfCare, wiadomość e-mail lub dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta.