Dlaczego nie mogę wykonywać połączeń w roamingu?

Kategorie wpisu: FAQ Roaming

Roaming jest usługą domyślnie wyłączoną – przez wyjazdem za granicę należy zlecić dyspozycję włączenia roamingu ze swojego konta abonenckiego, mailowo, przez Facebook Messenger lub telefonicznie.

Jeśli problem występuje mimo aktywacji usługi, w przypadku problemów z bezpośrednim połączeniem, najprostszym sposobem jest ręczne wyszukanie sieci innej, niż ta do której telefon loguje się obecnie – Ustawienia – Sieć komórkowa – Operatorzy. Drugim sposobem jest użycie kodu *111*(kierunkowy kraju – Polska to 0048)(numer telefonu)# i połączyć się jak w przypadku zwykłego połączenia. Na przykład, żeby zadzwonić do nas byłoby to *111*0048722792999# i naciśniecie słuchawki. Zlecenie jest przetwarzane i system w tym czasie łączy się z wybranym przez nas numerem i oddzwania na nasz numer, zestawiając oba połączenia.

W przypadku problemów z aktywacją roamingu prosimy skontaktować się z nami mailowo, telefonicznie lub przez Facebook Messenger. Dane kontaktowe widoczne są w zakładce Kontakt.