Czcionka

Kontrast

Dostałem/am umowę i kartę SIM, ale numer nie działa.

Aktywacja nowego numeru – informacje dla Klientów

W przypadku nowo zamówionego numeru, usługa zostanie aktywowana po otrzymaniu przez nas podpisanej umowy.

Jeśli zdecydowałeś się przenieść numer od innego operatora, aktywacja nastąpi po zakończeniu Twojej dotychczasowej umowy.

 

Chcesz rozpocząć korzystanie z usługi wcześniej?

Możesz przyspieszyć aktywację!
Po odebraniu karty SIM od kuriera, skontaktuj się z nami telefonicznie i podaj numer seryjny karty SIM.

W zależności od rodzaju usługi:

  • Dla nowego numeru – aktywacja nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego od momentu kontaktu.
  • Dla numeru przenoszonego – w ciągu 1 dnia roboczego aktywujemy numer tymczasowy, który będzie działał na takich samych zasadach jak numer docelowy – aż do momentu pełnego przeniesienia Twojego numeru.

Uwaga: Od chwili aktywacji numeru tymczasowego naliczane są opłaty zgodnie z wybraną taryfą.

Dzięki temu możesz swobodnie korzystać z usług już przed zakończeniem umowy z obecnym operatorem.