Warszawa, 30 listopada 2022 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2023 roku zgodnie z Ustawą z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2337) zaczną obowiązywać dodatkowe regulacje w zakresie praw konsumenta. W związku z tym nastąpi uzupełnienie Regulaminu Usługi Konto Klienta Premium Mobile o wymagane treści.
Wprowadzane dodatkowe treści dotyczą:
- aktualizacji postanowień odnoszących się do reklamacji usług;
- przewidzianych ustawowo warunków dokonywania zmian w regulaminach;
- nowego katalogu uprawnień konsumenckich w przypadku braku dostarczenia w terminie zamówionej usługi lub świadczenia jej w sposób niezgodny z regulaminem;
- uzupełnienia postanowień w zakresie współdziałania usług ze środowiskiem cyfrowym.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść dokumentu.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile