Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:
- będzie możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi oraz,
- przysługuje Państwu prawo do przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu również po rozwiązaniu umowy przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy.
Jednocześnie przypominamy, iż mają Państwo możliwość sprawdzenia ilości pozostałych do wykorzystania danych (GB) w ramach posiadanej taryfy. Wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod *136# i zatwierdzić go zielona słuchawką, a w odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłana wiadomość SMS z informacją o ilości pozostałych danych do wykorzystania. Natomiast o wykorzystaniu posiadanego pakietu danych zostaną Państwo poinformowani wiadomością SMS.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ znajdą Państwo obowiązujące Regulaminy („Regulamin zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi” oraz „Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych”).
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile