W Premium Mobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak:
Zmiana taryfy przez panel Klienta:
- Zaloguj się do panelu Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl.
- Wybierz zakładkę „Zarządzanie numerami i dane”, następnie kliknij „Aktywne numery”.
- Przy numerze telefonu, którego dotyczy zmiana, kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
- Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.
Zmiana taryfy przez aplikację:
- Zaloguj się do
- Wybierz zakładkę „Start” i wybierz numer, na którym chcesz dokonać zmiany.
- Kliknij „Zmień taryfę”.
- Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
- Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.
Zmiana wchodzi w życie od nowego okresu rozliczeniowego.
Zachęcamy do pobrania aplikacji:
- Android: https://premiummobile.pl/android
- iOS: https://premiummobile.pl/ios
Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!