Czcionka

Kontrast

Jak mogę zmienić taryfę?

W Premium Mobile wiemy, że potrzeby mogą się zmieniać, dlatego umożliwiamy Ci bezpłatną zmianę planu taryfowego. Możesz to zrobić zarówno za pomocą panelu Klienta na stronie internetowej, jak i przez aplikację. Oto jak:

Zmiana taryfy przez panel Klienta:

  1. Zaloguj się do panelu Klienta na stronie https://klient.premiummobile.pl.
  2. Wybierz zakładkę „Zarządzanie numerami i dane”, następnie kliknij „Aktywne numery”.
  3. Przy numerze telefonu, którego dotyczy zmiana, kliknij „Zmień taryfę”.
  4. Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
  5. Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.

Zmiana taryfy przez aplikację:

  1. Zaloguj się do
  2. Wybierz zakładkę „Start” i wybierz numer, na którym chcesz dokonać zmiany.
  3. Kliknij „Zmień taryfę”.
  4. Wybierz nową taryfę, zaakceptuj warunki umowy, a na koniec potwierdź operację, wprowadzając kod autoryzujący, który otrzymasz SMS-em na Twój numer główny (w przypadku internetu mobilnego – kod przyjdzie na numer kontaktowy).
  5. Po złożeniu wniosku, na adres e-mail przypisany do konta Klienta zostanie wysłany Regulamin wybranego planu taryfowego.

Zmiana wchodzi w życie od nowego okresu rozliczeniowego.

Zachęcamy do pobrania aplikacji:

Zmiana taryfy jest szybka i prosta, a wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu!