Jak po raz pierwszy zalogować się do panelu klienta?

Kategorie wpisu: FAQ Panel klienta/infolinia

Logowanie na konto w Premium Mobile jest proste i szybkie. Nowa wersja panelu Klienta jest już dostępna. Po zalogowaniu się na swoje konto będziesz mógł samodzielnie zarządzać swoimi numerami, m.in. opłacisz fakturę, sprawdzisz biling, historię faktur oraz aktywujesz dodatkowy pakiet internetu, czy inne usługi. W związku z aktualizacją konieczne jest utworzenie nowego konta, także przez Klientów, którzy korzystali już z poprzedniej wersji panelu.

1. Wejdź na swoje Konto klikając w ikonę w prawym górnym rogu strony lub wpisując adres: https://klient.premiummobile.pl/

2. Naciśnij Pierwsze logowanie

zrzut ekranu: Naciśnij Pierwsze logowanie

3. Wpisz Twój główny numer telefonu, następnie naciśnij czerwone pole z napisem Wyślij kod SMS.

zrzut ekranu: krok 24. W następnym kroku wpisz kod z otrzymanego SMS i naciśnij Dalej. 

zrzut ekranu - wpisz kod z SMS5. Kolejny etap logowania na konto w Premium Mobile to ustalenie hasła, wpisz je dwukrotnie i naciśnij Dalej.

zrzut ekranu: ustalenie hasła6. Jeżeli chcesz, możesz ustawić swój login.

zrzut ekranu: dodawanie loginu7. Logowanie na konto Premium Mobile prawie ukończone! Naciśnij „Utwórz konto” i już możesz korzystać ze swojego panelu Klienta!

WAŻNE!

W przypadku korzystania z karty internetu mobilnego numer usługi znajdziesz na umowie oraz na każdej fakturze.

Jeżeli Twoja karta znajduje się w routerze, wystarczy, że wybierzesz opcję wysyłki kodu na adres e-mail. Opcja ta widoczna jest w 4 kroku instrukcji. Jeśli masz pytania, spróbuj znaleźć odpowiedź w dziale Pomocy – Często zadawane pytania