Drodzy Klienci,
prosimy o czujność i przestrzegamy przed wyłudzeniami tzw. metodą na dopłatę. Oszuści, podszywając się pod operatorów komórkowych, przesyłają SMS’a lub e-maila o niedopłacie za usługę telekomunikacyjną lub o uiszczenie drobnej kwoty. Treść wiadomości zawiera konsekwencje związane z niedokonaniem płatności np. wyłączenie usługi oraz link kierujący do wprowadzenia opłaty. Początkowo informacja może nie budzić podejrzeń, ale pragniemy zaznaczyć, że nie informujemy w ten sposób naszych Klientów o zaległościach. Tym bardziej nie przesyłamy linków do płatności. Prosimy, aby nie reagować na tego typu wiadomości.
Proponujemy przestrzeganie poniższych zasad bezpieczeństwa w celu ochrony środków przed kradzieżą:
- nie należy korzystać z linków kierujących do płatności, jeżeli nie mamy pewności czy link pochodzi z pewnego źródła
- należy zawsze sprawdzać treść SMS-ów autoryzacyjnych
Przypominamy, że w celu opłacenia rachunków należy korzystać z naszej strony https://klient.premiummobile.pl/, informacje dotyczące płatności przesyłamy e-mailem: e-faktura@komunikaty.premiummobile.pl, natomiast SMS-y odnośnie faktury wysyłamy wyłącznie z numeru 2999.
Jeżeli cokolwiek wzbudzi Państwa wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta:
- Facebook Messenger
- mailowo: dok@premiummobile.pl
- konto Klienta: https://klient.premiummobile.pl/
Pozdrawiamy
Premium Mobile