Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania

Warszawa, 30 listopada 2021r.

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2022 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 14,36 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 MB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, MMS i SMS pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2021 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile


 

Komunikat o incydencie bezpieczeństwa

Premium Mobile Sp. z o.o. otrzymało wstępne powiadomienie o zdarzeniu od zewnętrznego Dostawcy w dniu 9 sierpnia 2021 r., potwierdzone dnia 11 sierpnia 2021 r., że doszło do incydentu bezpieczeństwa związanego z działaniem złośliwego oprogramowania na systemy naszego zewnętrznego Dostawcy. Premium Mobile oraz Dostawca podjęli działania prewencyjne i odtworzeniowe wyjaśniające zdarzenie i trwa jego analiza. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że zdarzenie to mogło skutkować dostępem osób nieuprawnionych do baz danych Klientów. Zdarzenie mogło dotyczyć w szczególności danych przetwarzanych w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: nazwisko i imię, adres korespondencyjny lub zameldowania, numer ewidencyjny PESEL lub dokument tożsamości, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, data urodzenia, NIP/REGON.

Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów, mimo, że nieuprawnione wykorzystanie danych jest jedynie prawdopodobne i niepotwierdzone, to informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że zdarzenie potencjalnie może pociągnąć za sobą skutki dla podmiotu danych polegające m.in. na:
– uzyskaniu dostępu do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej przez osoby trzecie;
– korzystaniu z nieprzysługujących praw obywatelskich, np. do głosowania nad środkami budżetu obywatelskiego;
– wyłudzeniu ubezpieczenia lub środków z ubezpieczenia;
– uzyskaniu przez osoby trzecie dostępu do środków finansowych;
– nieuprawnionym zarejestrowaniu przedpłaconej karty telefonicznej (pre-paid);
– nieuprawnionym uzyskaniu kredytów/pożyczek w instytucjach poza bankowych;
– nieuprawnionym zawarciu umowy o świadczenie usług, np. telewizji kablowej, telefonu, Internetu.

Premium Mobile podjęło działania zapobiegawcze polegające m.in. na:
– zablokowaniu dostępu do Konta Klienta (Selfcare) w celu wymuszenia zmiany hasła;
– wprowadzenie w procedurze dodatkowej weryfikacji Klienta (uwierzytelnienie poprzez wysłanie SMS z kodem weryfikacyjnym).
Ponadto, Dostawca potwierdził usunięcie złośliwego oprogramowania z systemów.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Premium Mobile informuje, że w celu zapobieżenia ewentualnym próbom nieuprawnionego wykorzystania danych można podjąć środki zaradcze w postaci:
– zgłaszania na Policję wszelkich prób nieuprawnionego wykorzystania danych;
– zastrzeżenia dokumentu tożsamości w banku;
– skorzystania z możliwości założenia płatnego konta w systemie informacji kredytowej i gospodarczej i aktywowania alertów BIK. Więcej informacji można uzyskać na stronie BIK (www.bik.pl/);
– skorzystania z możliwości bezpłatnego założenia konta i uzyskania informacji na temat swoich zobowiązań pieniężnych z biur informacji gospodarczych (BIG). Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/wykaz-biur-wykonujacych-dzialalnosc-gospodarcza;
– zachowania ostrożności podczas podawania danych przez Internet. Należy dokładnie analizować kierowane komunikaty, zawarte np. w wiadomościach SMS, e-mail, by uniknąć np. ataku phishingowego.

W związku z zaistniałą sytuacją Premium Mobile poinformowało Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz dokonało zgłoszenia do CSIRT NASK, CSIRT GOV i organów ścigania.

Kontakt w sprawie zdarzenia: Dział Obsługi Klienta Premium Mobile, na adres: naruszenia@premiummobile.pl,  tel. 222 300 999, lub pisemnie na adres Premium Mobile Sp. z o.o., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@premiummobile.pl


 

Odwołanie Promocji FreedomNet 25 i FreedomNet DOM

Warszawa, 7 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 7 maja 2021 nastąpi zakończenie obowiązywania (odwołanie) Regulaminu Promocji FreedomNet 25 oraz Regulaminu Promocji FreedomNet DOM. Od wyżej wskazanej daty oferty nie będą już dostępne w sprzedaży – pozostają tylko jako kontynuacja dla Abonentów, którzy podpisali umowę przed 7 maja 2021 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Komunikat dotyczący wprowadzenia nowych taryf 5G w Premium Mobile

Warszawa, 6 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że wprowadza nowe taryfy, a także możliwość korzystania z najnowocześniejszej technologii 5G w ramach nowo utworzonych taryf.

W związku z tym wprowadzone zostają nowe Regulaminy, tj.• Regulamin Promocji „Freedom4 i Freedom5”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 75”,
• Regulamin Promocji „FreedomNet 100+200, FreedomNet 200+200”.

Ze wszystkimi Regulaminami można się zapoznać na naszej stronie internetowej www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Zmiany w Regulaminach Promocji Freedom – od 7 czerwca 2021r.

Warszawa, 6 maja 2021r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientom, pragnie poinformować, że od dnia 7 czerwca 2021 wprowadza zmiany w Regulaminach Promocji Freedom. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:

  • dotychczasowy pakiet 3GB zostanie zmieniony na 5GB i pozostanie w tej samej cenie 6,00 zł
  • wprowadzone zostają nowe pakiety 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł
  • w taryfie Freedom Net DOM będzie świadczona usługa w technologii 5G

W związku z powyższym w obowiązujących Państwa Regulaminach Promocji, tj.

  1. W Regulaminie Promocji „Freedom bez zobowiązań V” w § 5 Tabela 2
  2. W Regulaminie Promocji „Freedom PL bez zobowiązań” w § 5 Tabela 2
  3. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net 25 II” w § 5 Tabela 2
  4. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” w § 5 Tabela 2

Wprowadzamy dodatkowe wiersze zawierające nowo wprowadzone pakiety:

Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 5GB 6,00 zł
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 10GB 10,00 zł
Dodatkowy pakiet transmisji danych o wielkości 20GB 18,00 zł

 

  1. W Regulaminie Promocji „Internet Freedom Net Dom II” wprowadzamy § 6 w brzmieniu:
  2. Abonent Premium Mobile, który w okresie obowiązywania Oferty zawrze Umowę na warunkach określonych w Regulaminie Promocji, ma możliwość korzystania z transmisji danych w technologii 5G w paśmie o częstotliwości 2600 MHz lub w innym paśmie 5G dostępnym dla usług Premium Mobile.
  3. W odniesieniu do usług transmisji danych w zakresie pobierania i wysyłanie danych szacunkowe maksymalne prędkości pobierania i wysyłania danych w ramach usługi dostępu do Internetu dla technologii 5G aktualne na dzień 06.05.2021 r. wynoszą 60 Mb/s dla wysyłania danych i 600 Mb/s dla pobierania danych.
  4. Do korzystania z promocji 5G konieczne jest posiadanie sprzętu obsługującego technologię 5G oraz przebywanie w zasięgu sieci 5G. Lista sprzętu obsługującego technologie 5G dostępna na jest na stronie premiummobile.pl/5G. Mapa zasięgu dostępna jest na stronie www.premiummobile.pl/zasieg. W przypadku zmiany oprogramowania danego sprzętu przez użytkownika lub jego aktualizacji przez producenta sprzętu Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za skutki z tym związane, w tym w szczególności dotyczące możliwości korzystania z technologii 5G. Premium Mobile nie ponosi odpowiedzialności za działania lub zaniechania producenta sprzętu, które ograniczają lub uniemożliwiają korzystanie z możliwości wysyłania i odbierania danych w technologii 5G przy pomocy sprzętu obsługującego transmisję danych 5G.
  5. Możliwość korzystania z technologii 5G i prędkość przesyłania danych uzależniona jest od specyfikacji technicznej telefonu lub modemu, zasięgu sieci operatora telefonii komórkowej, obciążenia stacji nadawczej, siły odbieranego sygnału oraz warunków atmosferycznych.
  6. Możliwość korzystania z wysyłania o odbierania danych w technologii 5G nie jest dostępna w Roamingu międzynarodowym.

 

Wszystkie Regulaminy Promocji znajdują się na naszej stronie internetowej: www.premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 7 czerwca 2021 r.

Jednocześnie, aby już teraz umożliwić skorzystanie z nowych dodatkowych pakietów, Operator wprowadził Regulamin Promocji „Dodatkowe pakiety”, który obowiązuje od dnia 6 maja 2021 r. do dnia 6 czerwca 2021 r. Zgodnie z powyższym Regulaminem, Abonenci Premium Mobile mogą skorzystać z dodatkowych pakietów transmisji danych 5 GB w cenie 6,00 zł, 10 GB w cenie 10,00 zł oraz 20 GB w cenie 18,00 zł.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl


 

Komunikaty archiwalne

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej

Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana obejmuje:

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).

W związku z powyższym zmianie ulega:

Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.

Zmiana stawek roamingu

Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.

Połączenia głosowe:

  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
  • 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.

Wiadomości SMS:

  • 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.

Wiadomości MMS:

  • 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.

Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:

  • 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.

W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.

Cennik usług w roamingu od 10 października 2018 r.

Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.

Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:

§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e

dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska

treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.

§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4

dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.

treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.

Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku