Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Opłata za połączenia i SMS-y międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Liechtensteinu pozostaje bez zmian

Warszawa, 14 kwietnia 2021 r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z obowiązującym artykułem 5a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120, od dnia 15 maja 2021 r. opłata za połączenia i SMS-y międzynarodowe z Polski do krajów Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii oraz Liechtensteinu pozostaje bez zmian:

  • 1,00 zł brutto – opłata za minutę połączenia głosowego międzynarodowego
  • 0,31 zł brutto – opłata za SMS międzynarodowy

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo Cennik Oferty Freedom oraz Cennik Oferty Internet Premium. 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 


 

Komunikat z dnia 18.12.2020 r. – nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne. W związku z tym od wyżej wskazanej daty:

  • będzie możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi oraz,
  • przysługuje Państwu prawo do przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu również po rozwiązaniu umowy przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy.

Jednocześnie przypominamy, iż mają Państwo możliwość sprawdzenia ilości pozostałych do wykorzystania danych (GB) w ramach posiadanej taryfy. Wystarczy wpisać na klawiaturze telefonu kod *136# i zatwierdzić go zielona słuchawką, a w odpowiedzi zwrotnej zostanie przesłana wiadomość SMS z informacją o ilości pozostałych danych do wykorzystania. Natomiast o wykorzystaniu posiadanego pakietu danych zostaną Państwo poinformowani wiadomością SMS.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące Regulaminy („Regulamin zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi” oraz „Regulamin przenoszenia przydzielonego numeru przy zmianie dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych”).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile


 

Wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE – stawki pozostają bez zmian

Warszawa, dnia 03-12-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile pragnie poinformować, że wobec wystąpienia Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej (dalej „Wielka Brytania”) z Unii Europejskiej, z dniem 31 grudnia 2020 r. skończy się okres przejściowy, w którym Wielka Brytania korzysta ze statusu prawnego równego pozostałym państwom członkowskim Unii Europejskiej. W związku z powyższym od dnia 1 stycznia 2021 r. połączenia międzynarodowe do Wielkiej Brytanii oraz połączenia w roamingu międzynarodowym na terytorium Wielkiej Brytanii nie będą zatem kwalifikowane jako połączenia z/do terytorium Unii Europejskiej.

Premium Mobile wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów od wyżej wskazanej daty wprowadza Ofertę promocyjną – Roaming międzynarodowy i usługi międzynarodowe do Wielkiej Brytanii, dzięki której stawki będą na takim samym poziomie jak dotychczas.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo Regulamin Oferty promocyjnej „Roaming międzynarodowy i usługi międzynarodowe do Wielkiej Brytanii”. 

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

 


 

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu od 1.01.2021 r.

Warszawa, dnia 30-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2021 roku zmianie ulegnie Polityka Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 17,13 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, SMS oraz MMS pozostaje bez zmian.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące Cenniki i Regulamin Polityki Uczciwego Korzystania w Roamingu.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

 

Nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego od 21.12.2020 r.

Warszawa, dnia 20-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają m.in. miesięczny okres wypowiedzenia umowy, możliwość przeniesienia numeru do innej sieci przez miesiąc po rozwiązaniu umowy oraz przyznają prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy takiej usługi.


1. W Umowie w § 2 pkt 1 zostaje dodany zapis o rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym dokonaniu przyłączenia do Sieci Operatora, z zachowaniem jej ciągłości w przypadkach zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Premium Mobile zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Premium Mobile, w tym dokonać przyłączenia do Sieci Operatora:
a) w terminie do 15 dni od dnia zawarcia Umowy albo w momencie rozpoczęcia korzystania przez Abonenta z Numeru Tymczasowego, w zależności od tego który ze wskazanych terminów nastąpi pierwszy,
b) z chwilą nadejścia wskazanego przez Abonenta terminu, w przypadku zawarcia Umowy w związku z przeniesieniem numeru w trybie art. 71 Prawa Telekomunikacyjnego,
c) w dacie wskazanej przez Dotychczasowego Dostawcę usługi dostępu do Internetu w przypadku zawarcia Umowy w związku z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.

2. W Umowie w § 4 w miejsce postanowień dotyczących okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu wypowiedzenia skracamy okres wypowiedzenia oraz dodajemy prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent ma prawo:
1) rozwiązać Umowę za wypowiedzeniem z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia,
2) wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji zmiany Umowy, Regulaminu lub Cennika,
3) rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych i przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu w trybie art. 71a Prawa Telekomunikacyjnego,
4) rozwiązać Umowę z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.”

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 15 dodany jest ust. 5 wskazujący na możliwość przeniesienia numeru do miesiąca po rozwiązaniu umowy w Premium Mobile. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent zachowuje prawo do przeniesienia przypisanego Numeru Telefonu przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa pisemnie lub w formie dokumentowej”.

Jednocześnie informujemy, iż w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 22 dodano nowy ust. 5 o następującej treści:

„Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”


Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące wzory Umów i Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Informujemy również, że we wszystkich dokumentach umownych zmianie uległ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego właściwy dla Premium Mobile sp. z o.o. Aktualnie właściwym jest XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 20 grudnia 2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Komunikaty archiwalne

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej

Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana obejmuje:

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).

W związku z powyższym zmianie ulega:

Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.

Zmiana stawek roamingu

Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.

Połączenia głosowe:

  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
  • 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.

Wiadomości SMS:

  • 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.

Wiadomości MMS:

  • 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.

Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:

  • 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.

W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.

Cennik usług w roamingu od 10 października 2018 r.

Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.

Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:

§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e

dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska

treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.

§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4

dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.

treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.

Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku