Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego od 21.12.2020 r.

Warszawa, dnia 20-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają m.in. miesięczny okres wypowiedzenia umowy, możliwość przeniesienia numeru do innej sieci przez miesiąc po rozwiązaniu umowy oraz przyznają prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy takiej usługi.


1. W Umowie w § 2 pkt 1 zostaje dodany zapis o rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym dokonaniu przyłączenia do Sieci Operatora, z zachowaniem jej ciągłości w przypadkach zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Premium Mobile zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Premium Mobile, w tym dokonać przyłączenia do Sieci Operatora:
a) w terminie do 15 dni od dnia zawarcia Umowy albo w momencie rozpoczęcia korzystania przez Abonenta z Numeru Tymczasowego, w zależności od tego który ze wskazanych terminów nastąpi pierwszy,
b) z chwilą nadejścia wskazanego przez Abonenta terminu, w przypadku zawarcia Umowy w związku z przeniesieniem numeru w trybie art. 71 Prawa Telekomunikacyjnego,
c) w dacie wskazanej przez Dotychczasowego Dostawcę usługi dostępu do Internetu w przypadku zawarcia Umowy w związku z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.

2. W Umowie w § 4 w miejsce postanowień dotyczących okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu wypowiedzenia skracamy okres wypowiedzenia oraz dodajemy prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent ma prawo:
1) rozwiązać Umowę za wypowiedzeniem z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia,
2) wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji zmiany Umowy, Regulaminu lub Cennika,
3) rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych i przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu w trybie art. 71a Prawa Telekomunikacyjnego,
4) rozwiązać Umowę z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.”

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 15 dodany jest ust. 5 wskazujący na możliwość przeniesienia numeru do miesiąca po rozwiązaniu umowy w Premium Mobile. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent zachowuje prawo do przeniesienia przypisanego Numeru Telefonu przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa pisemnie lub w formie dokumentowej”.

Jednocześnie informujemy, iż w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 22 dodano nowy ust. 5 o następującej treści:

„Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”


Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące wzory Umów i Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Informujemy również, że we wszystkich dokumentach umownych zmianie uległ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego właściwy dla Premium Mobile sp. z o.o. Aktualnie właściwym jest XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 20 grudnia 2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Ceny usług w roamingu pozostają niezmienne

Warszawa, 09.10.2020 r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE z dnia 9 października 2020 roku dotyczącą wyrażenia zgody na stosowanie przez Premium Mobile Sp. z o.o. dodatkowej opłaty z tytułu świadczenia detalicznych usług w roamingu regulowanym, od 12 października 2020 roku opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu regulowanym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtenstein pozostają bez zmian. 

Szczegółowy Cennik znajduje się na naszej stronie internetowej: Cennik usług w roamingu

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

 

Ostrzegamy przed metodą na dopłatę

Drodzy Klienci,

prosimy o czujność i przestrzegamy przed wyłudzeniami tzw. metodą na dopłatę. Oszuści, podszywając się pod operatorów komórkowych, przesyłają SMS’a lub e-maila o niedopłacie za usługę telekomunikacyjną lub o uiszczenie drobnej kwoty. Treść wiadomości zawiera konsekwencje związane z niedokonaniem płatności np. wyłączenie usługi oraz link kierujący do wprowadzenia opłaty. Początkowo informacja może nie budzić podejrzeń, ale pragniemy zaznaczyć, że nie informujemy w ten sposób naszych Klientów o zaległościach. Tym bardziej nie przesyłamy linków do płatności. Prosimy, aby nie reagować na tego typu wiadomości.

Proponujemy przestrzeganie poniższych zasad bezpieczeństwa w celu ochrony środków przed kradzieżą:

  • nie należy korzystać z linków kierujących do płatności, jeżeli nie mamy pewności czy link pochodzi z pewnego źródła
  • należy zawsze sprawdzać treść SMS-ów autoryzacyjnych

Przypominamy, że w celu opłacenia rachunków należy korzystać z naszej strony https://klient.premiummobile.pl/, informacje dotyczące płatności przesyłamy e-mailem: e-faktura@komunikaty.premiummobile.pl, natomiast SMS-y odnośnie faktury wysyłamy wyłącznie z numeru 2999.

Jeżeli cokolwiek wzbudzi Państwa wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta:

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Komunikat z dnia 17.06.2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 18 czerwca 2020 roku każdy nasz Klient będzie miał możliwość korzystania z wybranych stron internetowych jednostek sektora finansów publicznych i innych stron internetowych przedstawionych w Wykazie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r., bez pomniejszenia posiadanego pakietu danych internetowych (bezpłatny dostęp).

Wykaz obejmuje następujące strony:
Policja
Policja e-usługi
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Obrona Cywilna Kraju
Straż Graniczna
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Portal „Gov.pl”
Portal usługowy „Mój Gov.pl”
Profil Zaufany
Logowanie Profil Zaufany
ePUAP
• ePUAP (serwis.epuap.gov.pl)
Serwis Obywatel.gov.pl

Dzięki tym zmianom będzie możliwość stałego dostępu do informacji na tych stronach, a tym samym ograniczy osobisty kontakt z urzędami. Podczas przeglądania wyżej wymienionych stron dane internetowe z posiadanego pakietu abonamentowego nie będą pobierane.

Pełna treść Wykazu stron została zawarta w Komunikacie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego przez abonenta pakietu (http://e-dziennik.mc.gov.pl/DUM_MC/2020/15/akt.pdf).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami  +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Komunikat z dnia 31 maja 2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 lipca 2020 roku dla wygody naszych Klientów upraszczamy zapisy w regulaminach, aby jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb:

  • z Regulaminów Promocji Freedom zostaną usunięte punkty o opustach (zniżkach) za wyrażenie zgody marketingowej i na e-fakturę.
  • w miejsce dotychczasowego „Regulaminu Usługi E-Rachunek” zostanie wprowadzony nowy „Regulamin faktury elektronicznej”.

Wszyscy Klienci nadal będą mogli korzystać z naszych usług w najniższej cenie, a dzięki tym zmianom:

  • wyrażenie zgody na kontakt marketingowy nie będzie miało wpływu na cenę abonamentu i każdy nasz Klient będzie mógł korzystać z usług w atrakcyjnej cenie. Tym samym, w przypadku Klientów, którzy do tej pory nie mieli wyrażonej takiej zgody abonament zostanie automatycznie obniżony o 6,15 zł brutto.
  • wprowadzamy bezpłatną usługę faktury elektronicznej przesyłanej w pliku PDF na wskazany przez Abonenta adres e-mail lub za pośrednictwem Konta Abonenta. Jest to forma, z której obecnie już korzysta większość naszych Klientów.
  • dla Abonentów, którzy chcą otrzymywać faktury w wersji papierowej – wprowadzamy usługę wysyłania jej na adres korespondencyjny (w niezmienionej kwocie 6,15 zł brutto miesięcznie dla konta abonenckiego – koszt wydruku i wysyłki). Oznacza to, że wysokość abonamentu zostanie obniżona o 6,15 zł brutto, a kwota za fakturę papierową zostanie wyszczególniona jako osobna usługa na fakturze.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 30 czerwca 2020 r.

Aktualne wersje dokumentów dostępne są pod linkiem premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Komunikaty archiwalne

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej

Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana obejmuje:

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).

W związku z powyższym zmianie ulega:

Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.

Zmiana stawek roamingu

Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.

Połączenia głosowe:

  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
  • 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.

Wiadomości SMS:

  • 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.

Wiadomości MMS:

  • 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.

Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:

  • 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.

W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.

Cennik usług w roamingu od 10 października 2018 r.

Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.

Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:

§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e

dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska

treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.

§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4

dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.

treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.

Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku

Przejedź do góry strony