Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Regulamin Usługi Konto Klienta Premium Mobile

Warszawa, 30 listopada 2022 r.

Szanowny Kliencie,

 

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2023 roku zgodnie z Ustawą z dnia 4 listopada 2022 r. o zmianie ustawy o prawach konsumenta, ustawy – Kodeks cywilny oraz ustawy – Prawo prywatne międzynarodowe (Dz.U. z 2022 r. poz. 2337) zaczną obowiązywać dodatkowe regulacje w zakresie praw konsumenta. W związku z tym nastąpi uzupełnienie Regulaminu Usługi Konto Klienta Premium Mobile o wymagane treści.

Wprowadzane dodatkowe treści dotyczą:

  1. aktualizacji postanowień odnoszących się do reklamacji usług;
  2. przewidzianych ustawowo warunków dokonywania zmian w regulaminach;
  3. nowego katalogu uprawnień konsumenckich w przypadku braku dostarczenia w terminie zamówionej usługi lub świadczenia jej w sposób niezgodny z regulaminem;
  4. uzupełnienia postanowień w zakresie współdziałania usług ze środowiskiem cyfrowym.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść dokumentu.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile


 

Obniżenie wysokości opłat w Cenniku usług w roamingu dla klientów ofert na abonament

Warszawa, 12.10.2022 r.

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 14 października 2022 roku zgodnie z decyzją Prezesa UKE (DPK.WUD.6062.1.2022.17), wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 12 października 2022 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 14 października 2022 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw należących do „Strefy roamingowej 1” (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat za odebranie połączenia głosowego oraz wysłanie SMS.

Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 14 października 2022 r. ulegnie zmianie i nastąpi:

  • obniżenie opłaty za odebranie połączenia głosowego w ramach roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 0,03 zł/min,
  • obniżenie opłaty za wysłanie wiadomości SMS w ramach roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 0,02 zł.

Pozostałe opłaty za usługi zrealizowane w roamingu w ramach Strefy roamingowej 1 nie ulegają zmianie. Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść aktualnych dokumentów.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do dnia 12.11.2022 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile


 

Wyznaczenie nowego Inspektora Ochrony Danych

Warszawa, 1 września 2022 r.

Szanowni Klienci,

Zarząd Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, informuje o wyznaczeniu nowego Inspektora Ochrony Danych ze skutkiem od dnia 1 września 2022 r.

Dane kontaktowe:
Inspektor Ochrony Danych: Joanna Ożóg
e-mail: iod@premiummobile.pl
adres: Premium Mobile Sp. z o.o., Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”


Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania oraz zmiana postanowień Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie warunków i jakości usługi roamingu międzynarodowego

Warszawa, 31 maja 2022 r.

 

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 lipca 2022 roku z uwagi na zmianę stawek hurtowych w roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie wynikającą z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r. zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych, połączenia głosowe oraz SMS, w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu.

Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 1 lipca 2022 r.:

    1. 0,12 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
    2. 0,03 zł za minutę odebranego połączenia głosowego;
    3. 0,02 zł za wysłaną wiadomość SMS,
    4. 11,59 zł za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za MMS (0,01 zł za wysłaną wiadomość) pozostaje bez zmian.

Jednocześnie od 1 lipca 2022 r. Premium Mobile wprowadza blokadę połączeń z sieciami satelitarnymi na statkach, promach i w samolotach (blokada sieci nienaziemnych).

Premium Mobile wprowadza również zmiany w „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Premium Mobile” polegające na aktualizacji postanowień dotyczących warunków i jakości usługi roamingu międzynarodowego w § 8a pt. „Warunki i jakość usługi roamingu międzynarodowego”.

Dodatkowo wprowadzone zostaną zmiany w Regulaminie Usługi „Limiter DATA w roamingu”.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 01.07.2022 r.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść aktualnych dokumentów.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile


 

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania

Warszawa, 30 listopada 2021r.

Szanowny Kliencie,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2022 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 14,36 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 MB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, MMS i SMS pozostaje bez zmian.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2021 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile


 

Komunikaty archiwalne

Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej

Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana obejmuje:

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),

* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).

W związku z powyższym zmianie ulega:

Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.

W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.

Zmiana stawek roamingu

Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.

Połączenia głosowe:

  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
  • 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
  • 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.

Wiadomości SMS:

  • 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.

Wiadomości MMS:

  • 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
  • 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.

Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:

  • 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.

W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.

Cennik usług w roamingu od 10 października 2018 r.

Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.

Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:

§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e

dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska

treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.

§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4

dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.

treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.

Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?

Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku