Komunikaty Premium Mobile
Wyznaczenie nowego Inspektora Ochrony Danych
Warszawa, 1 września 2022 r.
Szanowni Klienci,
Zarząd Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, informuje o wyznaczeniu nowego Inspektora Ochrony Danych ze skutkiem od dnia 1 września 2022 r.
Dane kontaktowe:
Inspektor Ochrony Danych: Joanna Ożóg
e-mail: iod@premiummobile.pl
adres: Premium Mobile Sp. z o.o., Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”
Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania oraz zmiana postanowień Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w zakresie warunków i jakości usługi roamingu międzynarodowego
Warszawa, 31 maja 2022 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 lipca 2022 roku z uwagi na zmianę stawek hurtowych w roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie wynikającą z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r. zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych, połączenia głosowe oraz SMS, w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu.
Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 1 lipca 2022 r.:
-
- 0,12 zł za minutę wykonanego połączenia głosowego,
- 0,03 zł za minutę odebranego połączenia głosowego;
- 0,02 zł za wysłaną wiadomość SMS,
- 11,59 zł za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).
Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za MMS (0,01 zł za wysłaną wiadomość) pozostaje bez zmian.
Jednocześnie od 1 lipca 2022 r. Premium Mobile wprowadza blokadę połączeń z sieciami satelitarnymi na statkach, promach i w samolotach (blokada sieci nienaziemnych).
Premium Mobile wprowadza również zmiany w „Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Premium Mobile” polegające na aktualizacji postanowień dotyczących warunków i jakości usługi roamingu międzynarodowego w § 8a pt. „Warunki i jakość usługi roamingu międzynarodowego”.
Dodatkowo wprowadzone zostaną zmiany w Regulaminie Usługi „Limiter DATA w roamingu”.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 01.07.2022 r.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść aktualnych dokumentów.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile
Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania
Warszawa, 30 listopada 2021r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2022 roku zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 14,36 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 MB).
Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, MMS i SMS pozostaje bez zmian.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2021 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Komunikat o incydencie bezpieczeństwa
Premium Mobile Sp. z o.o. otrzymało wstępne powiadomienie o zdarzeniu od zewnętrznego Dostawcy w dniu 9 sierpnia 2021 r., potwierdzone dnia 11 sierpnia 2021 r., że doszło do incydentu bezpieczeństwa związanego z działaniem złośliwego oprogramowania na systemy naszego zewnętrznego Dostawcy. Premium Mobile oraz Dostawca podjęli działania prewencyjne i odtworzeniowe wyjaśniające zdarzenie i trwa jego analiza. Istnieje jednak prawdopodobieństwo, że zdarzenie to mogło skutkować dostępem osób nieuprawnionych do baz danych Klientów. Zdarzenie mogło dotyczyć w szczególności danych przetwarzanych w ramach umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: nazwisko i imię, adres korespondencyjny lub zameldowania, numer ewidencyjny PESEL lub dokument tożsamości, adres e-mail, numer telefonu, numer rachunku bankowego, data urodzenia, NIP/REGON.
Ze względu na bezpieczeństwo naszych Klientów, mimo, że nieuprawnione wykorzystanie danych jest jedynie prawdopodobne i niepotwierdzone, to informujemy, że istnieje prawdopodobieństwo, że zdarzenie potencjalnie może pociągnąć za sobą skutki dla podmiotu danych polegające m.in. na:
– uzyskaniu dostępu do korzystania ze świadczeń opieki zdrowotnej przez osoby trzecie;
– korzystaniu z nieprzysługujących praw obywatelskich, np. do głosowania nad środkami budżetu obywatelskiego;
– wyłudzeniu ubezpieczenia lub środków z ubezpieczenia;
– uzyskaniu przez osoby trzecie dostępu do środków finansowych;
– nieuprawnionym zarejestrowaniu przedpłaconej karty telefonicznej (pre-paid);
– nieuprawnionym uzyskaniu kredytów/pożyczek w instytucjach poza bankowych;
– nieuprawnionym zawarciu umowy o świadczenie usług, np. telewizji kablowej, telefonu, Internetu.
Premium Mobile podjęło działania zapobiegawcze polegające m.in. na:
– zablokowaniu dostępu do Konta Klienta (Selfcare) w celu wymuszenia zmiany hasła;
– wprowadzenie w procedurze dodatkowej weryfikacji Klienta (uwierzytelnienie poprzez wysłanie SMS z kodem weryfikacyjnym).
Ponadto, Dostawca potwierdził usunięcie złośliwego oprogramowania z systemów.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Premium Mobile informuje, że w celu zapobieżenia ewentualnym próbom nieuprawnionego wykorzystania danych można podjąć środki zaradcze w postaci:
– zgłaszania na Policję wszelkich prób nieuprawnionego wykorzystania danych;
– zastrzeżenia dokumentu tożsamości w banku;
– skorzystania z możliwości założenia płatnego konta w systemie informacji kredytowej i gospodarczej i aktywowania alertów BIK. Więcej informacji można uzyskać na stronie BIK (www.bik.pl/);
– skorzystania z możliwości bezpłatnego założenia konta i uzyskania informacji na temat swoich zobowiązań pieniężnych z biur informacji gospodarczych (BIG). Więcej informacji na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/wykaz-biur-wykonujacych-dzialalnosc-gospodarcza;
– zachowania ostrożności podczas podawania danych przez Internet. Należy dokładnie analizować kierowane komunikaty, zawarte np. w wiadomościach SMS, e-mail, by uniknąć np. ataku phishingowego.
W związku z zaistniałą sytuacją Premium Mobile poinformowało Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz dokonało zgłoszenia do CSIRT NASK, CSIRT GOV i organów ścigania.
Kontakt w sprawie zdarzenia: Dział Obsługi Klienta Premium Mobile, na adres: naruszenia@premiummobile.pl, tel. 222 300 999, lub pisemnie na adres Premium Mobile Sp. z o.o., ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów lub Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@premiummobile.pl
Odwołanie Promocji FreedomNet 25 i FreedomNet DOM
Warszawa, 7 maja 2021r.
Drodzy Klienci,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 7 maja 2021 nastąpi zakończenie obowiązywania (odwołanie) Regulaminu Promocji FreedomNet 25 oraz Regulaminu Promocji FreedomNet DOM. Od wyżej wskazanej daty oferty nie będą już dostępne w sprzedaży – pozostają tylko jako kontynuacja dla Abonentów, którzy podpisali umowę przed 7 maja 2021 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl
Komunikaty archiwalne
Sorry, no blog posts were found.
We did not find any posts. Try searching for the content or check in another area of the site. Thank you.