Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Ostrzegamy przed metodą na dopłatę

Drodzy Klienci,

prosimy o czujność i przestrzegamy przed wyłudzeniami tzw. metodą na dopłatę. Oszuści, podszywając się pod operatorów komórkowych, przesyłają SMS’a lub e-maila o niedopłacie za usługę telekomunikacyjną lub o uiszczenie drobnej kwoty. Treść wiadomości zawiera konsekwencje związane z niedokonaniem płatności np. wyłączenie usługi oraz link kierujący do wprowadzenia opłaty. Początkowo informacja może nie budzić podejrzeń, ale pragniemy zaznaczyć, że nie informujemy w ten sposób naszych Klientów o zaległościach. Tym bardziej nie przesyłamy linków do płatności. Prosimy, aby nie reagować na tego typu wiadomości.

Proponujemy przestrzeganie poniższych zasad bezpieczeństwa w celu ochrony środków przed kradzieżą:

  • nie należy korzystać z linków kierujących do płatności, jeżeli nie mamy pewności czy link pochodzi z pewnego źródła
  • należy zawsze sprawdzać treść SMS-ów autoryzacyjnych

Przypominamy, że w celu opłacenia rachunków należy korzystać z naszej strony https://klient.premiummobile.pl/, informacje dotyczące płatności przesyłamy e-mailem: e-faktura@komunikaty.premiummobile.pl, natomiast SMS-y odnośnie faktury wysyłamy wyłącznie z numeru 2999.

Jeżeli cokolwiek wzbudzi Państwa wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta:

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Komunikat z dnia 17.06.2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 18 czerwca 2020 roku każdy nasz Klient będzie miał możliwość korzystania z wybranych stron internetowych jednostek sektora finansów publicznych i innych stron internetowych przedstawionych w Wykazie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r., bez pomniejszenia posiadanego pakietu danych internetowych (bezpłatny dostęp).

Wykaz obejmuje następujące strony:
Policja
Policja e-usługi
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Obrona Cywilna Kraju
Straż Graniczna
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Portal „Gov.pl”
Portal usługowy „Mój Gov.pl”
Profil Zaufany
Logowanie Profil Zaufany
ePUAP
• ePUAP (serwis.epuap.gov.pl)
Serwis Obywatel.gov.pl

Dzięki tym zmianom będzie możliwość stałego dostępu do informacji na tych stronach, a tym samym ograniczy osobisty kontakt z urzędami. Podczas przeglądania wyżej wymienionych stron dane internetowe z posiadanego pakietu abonamentowego nie będą pobierane.

Pełna treść Wykazu stron została zawarta w Komunikacie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego przez abonenta pakietu (http://e-dziennik.mc.gov.pl/DUM_MC/2020/15/akt.pdf).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami  +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Komunikat z dnia 31 maja 2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 lipca 2020 roku dla wygody naszych Klientów upraszczamy zapisy w regulaminach, aby jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do Państwa potrzeb:

  • z Regulaminów Promocji Freedom zostaną usunięte punkty o opustach (zniżkach) za wyrażenie zgody marketingowej i na e-fakturę.
  • w miejsce dotychczasowego „Regulaminu Usługi E-Rachunek” zostanie wprowadzony nowy „Regulamin faktury elektronicznej”.

Wszyscy Klienci nadal będą mogli korzystać z naszych usług w najniższej cenie, a dzięki tym zmianom:

  • wyrażenie zgody na kontakt marketingowy nie będzie miało wpływu na cenę abonamentu i każdy nasz Klient będzie mógł korzystać z usług w atrakcyjnej cenie. Tym samym, w przypadku Klientów, którzy do tej pory nie mieli wyrażonej takiej zgody abonament zostanie automatycznie obniżony o 6,15 zł brutto.
  • wprowadzamy bezpłatną usługę faktury elektronicznej przesyłanej w pliku PDF na wskazany przez Abonenta adres e-mail lub za pośrednictwem Konta Abonenta. Jest to forma, z której obecnie już korzysta większość naszych Klientów.
  • dla Abonentów, którzy chcą otrzymywać faktury w wersji papierowej – wprowadzamy usługę wysyłania jej na adres korespondencyjny (w niezmienionej kwocie 6,15 zł brutto miesięcznie dla konta abonenckiego – koszt wydruku i wysyłki). Oznacza to, że wysokość abonamentu zostanie obniżona o 6,15 zł brutto, a kwota za fakturę papierową zostanie wyszczególniona jako osobna usługa na fakturze.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 30 czerwca 2020 r.

Aktualne wersje dokumentów dostępne są pod linkiem premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

Komunikaty archiwalne

Sorry, no blog posts were found.

We did not find any posts. Try searching for the content or check in another area of the site. Thank you.