Czcionka

Kontrast

Komunikaty Premium Mobile

Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania w roamingu od 1.01.2021 r.

Warszawa, dnia 30-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2021 roku zmianie ulegnie Polityka Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.

Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu do kwoty 17,13 zł brutto za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).

Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonywanie lub odbieranie połączeń głosowych, SMS oraz MMS pozostaje bez zmian.

Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące Cenniki i Regulamin Polityki Uczciwego Korzystania w Roamingu.

Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 31.12.2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy

Zespół Premium Mobile

 

Nowe regulacje w zakresie Prawa Telekomunikacyjnego od 21.12.2020 r.

Warszawa, dnia 20-11-2020

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od dnia 21 grudnia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe przepisy ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.

Nowe przepisy zapewniają m.in. miesięczny okres wypowiedzenia umowy, możliwość przeniesienia numeru do innej sieci przez miesiąc po rozwiązaniu umowy oraz przyznają prawo do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy takiej usługi.


1. W Umowie w § 2 pkt 1 zostaje dodany zapis o rozpoczęciu świadczenia usługi, w tym dokonaniu przyłączenia do Sieci Operatora, z zachowaniem jej ciągłości w przypadkach zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Premium Mobile zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Premium Mobile, w tym dokonać przyłączenia do Sieci Operatora:
a) w terminie do 15 dni od dnia zawarcia Umowy albo w momencie rozpoczęcia korzystania przez Abonenta z Numeru Tymczasowego, w zależności od tego który ze wskazanych terminów nastąpi pierwszy,
b) z chwilą nadejścia wskazanego przez Abonenta terminu, w przypadku zawarcia Umowy w związku z przeniesieniem numeru w trybie art. 71 Prawa Telekomunikacyjnego,
c) w dacie wskazanej przez Dotychczasowego Dostawcę usługi dostępu do Internetu w przypadku zawarcia Umowy w związku z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.

2. W Umowie w § 4 w miejsce postanowień dotyczących okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu wypowiedzenia skracamy okres wypowiedzenia oraz dodajemy prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent ma prawo:
1) rozwiązać Umowę za wypowiedzeniem z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia,
2) wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku braku akceptacji zmiany Umowy, Regulaminu lub Cennika,
3) rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych i przeniesienia przydzielonego Numeru Telefonu w trybie art. 71a Prawa Telekomunikacyjnego,
4) rozwiązać Umowę z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w trybie art. 72a Prawa Telekomunikacyjnego.”

3. W Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 15 dodany jest ust. 5 wskazujący na możliwość przeniesienia numeru do miesiąca po rozwiązaniu umowy w Premium Mobile. Tym samym zapis będzie miał następującą treść:

„Abonent zachowuje prawo do przeniesienia przypisanego Numeru Telefonu przez okres 1 miesiąca od daty rozwiązania umowy. Abonent może zrzec się tego prawa pisemnie lub w formie dokumentowej”.

Jednocześnie informujemy, iż w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w § 22 dodano nowy ust. 5 o następującej treści:

„Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej przysługuje również osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”


Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/  znajdą Państwo obowiązujące wzory Umów i Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych.

Informujemy również, że we wszystkich dokumentach umownych zmianie uległ Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego właściwy dla Premium Mobile sp. z o.o. Aktualnie właściwym jest XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy.

W przypadku braku akceptacji powyższych zmian mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 20 grudnia 2020 r.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 722 792 999 albo +48 222 300 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora) lub na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.

 

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Ceny usług w roamingu pozostają niezmienne

Warszawa, 09.10.2020 r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE z dnia 9 października 2020 roku dotyczącą wyrażenia zgody na stosowanie przez Premium Mobile Sp. z o.o. dodatkowej opłaty z tytułu świadczenia detalicznych usług w roamingu regulowanym, od 12 października 2020 roku opłaty za usługi świadczone przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu regulowanym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtenstein pozostają bez zmian. 

Szczegółowy Cennik znajduje się na naszej stronie internetowej: Cennik usług w roamingu

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile na adres e-mail: dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 .

 

Pozdrawiamy,

Zespół Premium Mobile

 

Ostrzegamy przed metodą na dopłatę

Drodzy Klienci,

prosimy o czujność i przestrzegamy przed wyłudzeniami tzw. metodą na dopłatę. Oszuści, podszywając się pod operatorów komórkowych, przesyłają SMS’a lub e-maila o niedopłacie za usługę telekomunikacyjną lub o uiszczenie drobnej kwoty. Treść wiadomości zawiera konsekwencje związane z niedokonaniem płatności np. wyłączenie usługi oraz link kierujący do wprowadzenia opłaty. Początkowo informacja może nie budzić podejrzeń, ale pragniemy zaznaczyć, że nie informujemy w ten sposób naszych Klientów o zaległościach. Tym bardziej nie przesyłamy linków do płatności. Prosimy, aby nie reagować na tego typu wiadomości.

Proponujemy przestrzeganie poniższych zasad bezpieczeństwa w celu ochrony środków przed kradzieżą:

  • nie należy korzystać z linków kierujących do płatności, jeżeli nie mamy pewności czy link pochodzi z pewnego źródła
  • należy zawsze sprawdzać treść SMS-ów autoryzacyjnych

Przypominamy, że w celu opłacenia rachunków należy korzystać z naszej strony https://klient.premiummobile.pl/, informacje dotyczące płatności przesyłamy e-mailem: e-faktura@komunikaty.premiummobile.pl, natomiast SMS-y odnośnie faktury wysyłamy wyłącznie z numeru 2999.

Jeżeli cokolwiek wzbudzi Państwa wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Obsługi Klienta:

Pozdrawiamy
Premium Mobile

Komunikat z dnia 17.06.2020r.

Drodzy Klienci,

Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 18 czerwca 2020 roku każdy nasz Klient będzie miał możliwość korzystania z wybranych stron internetowych jednostek sektora finansów publicznych i innych stron internetowych przedstawionych w Wykazie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r., bez pomniejszenia posiadanego pakietu danych internetowych (bezpłatny dostęp).

Wykaz obejmuje następujące strony:
Policja
Policja e-usługi
Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej
Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
Obrona Cywilna Kraju
Straż Graniczna
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA
Portal „Gov.pl”
Portal usługowy „Mój Gov.pl”
Profil Zaufany
Logowanie Profil Zaufany
ePUAP
• ePUAP (serwis.epuap.gov.pl)
Serwis Obywatel.gov.pl

Dzięki tym zmianom będzie możliwość stałego dostępu do informacji na tych stronach, a tym samym ograniczy osobisty kontakt z urzędami. Podczas przeglądania wyżej wymienionych stron dane internetowe z posiadanego pakietu abonamentowego nie będą pobierane.

Pełna treść Wykazu stron została zawarta w Komunikacie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego przez abonenta pakietu (http://e-dziennik.mc.gov.pl/DUM_MC/2020/15/akt.pdf).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile przez Facebook Messenger, e-mail dok@premiummobile.pl lub telefonicznie pod numerami  +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora).

Pozdrawiamy,
Zespół Premium Mobile

Komunikaty archiwalne

Sorry, no blog posts were found.

We did not find any posts. Try searching for the content or check in another area of the site. Thank you.