Komunikaty Premium Mobile
Odwołanie Regulaminu Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”
Warszawa, 5 grudnia 2023 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadcząca usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 05 grudnia 2023 roku zostaje odwołany Regulamin Oferty promocyjnej „Polsat Box Go”.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Obniżenie wysokości opłat w Polityce Uczciwego Korzystania
Warszawa, 30 listopada 2023 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że od 1 stycznia 2024 roku z uwagi na zmianę stawek hurtowych w roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie wynikającą z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/612 z dnia 6 kwietnia 2022 r. zmianie ulegną opłaty wymienione w Polityce Uczciwego Korzystania z usług w roamingu międzynarodowym na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat dodatkowych doliczanych za transmisję danych, wysłanych wiadomości MMS oraz odebranie połączenia głosowego, w przypadku stwierdzenia niestandardowego lub niewłaściwego korzystania przez Klientów z usług roamingu.
Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 1 stycznia 2024 r.:
- 0,01 zł za minutę odebranego połączenia głosowego;
- 0,08 zł za 10 wysłanych wiadomości MMS;
- 9,20 zł za każdy 1 GB (1024 MB) transmisji danych (rozliczane co 1 KB).
Dotychczasowa wysokość opłaty dodatkowej za wykonane połączenie głosowe (0,12 zł za minutę), wysłanie SMS (0,02 zł za SMS) pozostaje bez zmian.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do dnia wejścia w życie tych zmian, tj. do dnia 01.01.2024 r.
Na naszej stronie internetowej https://premiummobile.pl/umowy-regulaminy-cenniki/ dostępna jest treść aktualnych dokumentów.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Odwołanie Regulaminu Promocji „Opłata Aktywacyjna za 0,00 zł”
Warszawa, 28 listopada 2023 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadcząca usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że z dniem 30 listopada 2023 roku zostaje odwołany Regulamin Promocji „Opłata Aktywacyjna za 0,00 zł”.
Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarte do dnia 30 listopada 2023 roku włącznie, będą realizowane zgodnie z zapisami wyżej wymienionego Regulaminu Promocji.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami ++48 222 300 999, +48 722 792 999 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora) albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Obniżenie wysokości opłat w Cenniku usług w roamingu dla klientów ofert na abonament
Warszawa, 12 października 2023 r.
Szanowny Kliencie,
Premium Mobile Sp. z o.o., świadczący usługę pod marką Premium Mobile, pragnie poinformować, że zgodnie z decyzją Prezesa UKE DPK.WUD.6062.1.2023.17 wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 9 października 2023 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym, od 15 października 2023 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych w roamingu międzynarodowym na terenie państw należących do „Strefy roamingowej 1” (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Liechtenstein).
Zmiana dotyczy obniżenia wysokości opłat za wykonanie połączenia głosowego, odebranie połączenia głosowego oraz za transmisję danych komórkowych.
Wysokość dodatkowych opłat w Roamingu Regulowanym od 15 października 2023 r. ulegnie zmianie i nastąpi obniżenie opłaty za:
- wykonanie połączenia głosowego w ramach roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 0,06 zł/min,
- odebranie połączenia głosowego w ramach roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 0,02 zł/min,
- transmisję danych komórkowych ramach roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu do 7,89 zł/GB.
Pozostałe opłaty za usługi zrealizowane w roamingu w ramach Strefy roamingowej 1 nie ulegają zmianie. Na naszej stronie internetowej w Dziale Przydatne dokumenty dostępna jest treść aktualnych dokumentów.
Zgodnie z prawem, w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, mogą Państwo skorzystać z prawa do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w terminie do dnia 12.11.2023 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Premium Mobile telefonicznie pod numerami +48 222 300 999 lub +48 722 792 999 albo na adres e-mail: dok@premiummobile.pl.
Pozdrawiamy
Zespół Premium Mobile
Wyznaczenie nowego Inspektora Ochrony Danych
Warszawa, 29 września 2023 r.
Zarząd Premium Mobile Sp. z o.o., świadczącego usługę pod marką Premium Mobile, informuje o wyznaczeniu nowego Inspektora Ochrony Danych ze skutkiem od dnia 01 października 2023 r.
Dane kontaktowe
Inspektor Ochrony Danych: Marta Wolak
e-mail: iod@premiummobile.pl
Adres: Premium Mobile Sp. z o.o., Al. Stanów Zjednoczonych 61A, 04-028 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.
Komunikaty archiwalne
Zmiany dotyczące świadczenia usług roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie od dnia 1 stycznia 2019 r., obniżka stawek w roamingu w Unii Europejskiej
Premium Mobile Sp. z o.o. informuje, że w wyniku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/920 z dnia 17 maja 2017 r. zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 531/2012, z dniem 1 stycznia 2019 r. nastąpi zmiana warunków świadczenia usług w roamingu na terenie Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu.
Zmiana obejmuje:
* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za transmisję danych, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 MB),
* obniżenie wysokości dodatkowych opłat za wiadomości MMS, pobieranych w ramach Polityki Uczciwego Korzystania z roamingu w Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinie (obniżenie stawki z 0,03 zł do 0,02 zł za 1 sztukę).
W związku z powyższym zmianie ulega:
* Cennik usług w roamingu obowiązujący od 1 stycznia 2019r.
W przypadku braku akceptacji powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy powinno zostać złożone do dnia 1 stycznia 2019 r.
W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed upływem czasu oznaczonego na jaki umowa została zawarta, w związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa lub powodują obniżenie cen usług telekomunikacyjnych, Premium Mobile Sp. z o.o. będzie uprawniony do dochodzenia od Państwa kar umownych w wysokości i na zasadach wskazanych w Państwa umowie.
Plan podziału Aero 2
Plan podziału Aero 2 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przez przeniesienie części majątku na Premium Mobile spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie z dnia 8 października 2018 roku – szczegóły podziału są opisane w tym dokumencie.
Zmiana stawek roamingu
Zgodnie z decyzją Prezesa UKE wydaną Premium Mobile Sp. z o.o. 20 września 2018 roku dotyczącą wysokości stawek w roamingu międzynarodowym informujemy, że od 10 października 2018 roku nastąpi zmiana opłat dotyczących usług świadczonych przez Premium Mobile Sp. z o.o. w roamingu międzynarodowym na terenie państw EEA (Unia Europejska, Norwegia, Islandia i Lichtenstein). Poniżej nowe stawki.
Połączenia głosowe:
- 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego do Polski ze Strefy EEA, naliczanie sekundowe,
- 0,08 zł – opłata za minutę połączenia wychodzącego w ramach Strefy EEA, tzn. połączenia wykonywane z kraju należącego do Strefy EEA do innego kraju należącego do tej Strefy,
- 0,04 zł – opłata za minutę połączenia odebranego w Strefie EEA.
Wiadomości SMS:
- 0,03 zł – opłata za wysłanie jednej wiadomości SMS z kraju należącego do Strefy EEA.
Wiadomości MMS:
- 0,00 zł – opłata za jedną odebraną wiadomość MMS w ramach połączeń w roamingu w Strefie EEA,
- 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA do Polski lub na adres wiadomości elektronicznej e-mail,
- 0,00 zł – opłata za wysłanie wiadomości MMS w roamingu ze Strefy EEA na numer międzynarodowy.
Transmisja danych w ramach GPRS, WAP:
- 19,50 zł/1GB – opłata za 1GB transmisji danych w ramach roamingu w Strefie EEA.
W przypadku braku akceptacji nowych opłat, na podstawie art. 61 ust. 51 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r., tj. z 23 sierpnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1489) przysługuje Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przy czym wypowiedzenie może zostać złożone nie później niż do dnia wejście w życie wyżej wymienionych zmian.
Zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
Na czym polega zmiana Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?
Informujemy, iż od 12 września 2018 r. zmieniamy Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, zmiana wynika z wejścia w życie nowelizacji przepisów Prawa Telekomunikacyjnego dotyczących polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich. W związku z nowelizacją zlikwidowane zostaną stałe polubowne sądy konsumenckie przy prezesie UKE.
Wprowadzone zmiany obejmują punkty Regulaminu wskazane poniżej:
§ 20 Postępowanie reklamacyjne ust. 13 e
dotychczasowe brzmienie:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń postępowaniach mediacyjnych lub przed sądem polubownym, o których mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska
treść po zmianach:
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:
a) nazwę jednostki Premium Mobile rozpatrującej reklamację,
b) informację o dniu złożenia reklamacji,
c) rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji,
d) w przypadku przyznania odszkodowania lub zwrotu innej należności – określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty lub zwrotu albo wskazanie, że kwota odszkodowania lub innej należności zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności, zgodnie z wnioskiem Abonenta,
e) pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym Abonentem jest Konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu, o którym mowa w § 22 ust. 4 poniżej,
f) dane identyfikujące upoważnionego pracownika reprezentującego Premium Mobile, z podaniem jego imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska.
§ 22 Postanowienia dodatkowe ust. 4
dotychczasowe brzmienie:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania mediacyjnego prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta lub w drodze postępowania przed sądem polubownym przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, na zasadach określonych w Prawie Telekomunikacyjnym i innych obowiązujących przepisach prawa.
treść po zmianach:
W przypadku gdy Abonentem jest Konsument, spór pomiędzy Konsumentem a Premium Mobile może być rozstrzygany polubownie w drodze postępowania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Konsumenta lub z urzędu, jeżeli wymaga tego ochrona interesu Konsumenta, na zasadach określonych w art. 109 Prawa Telekomunikacyjnego i innych obowiązujących przepisach prawa.
Co, jeżeli nie zgadzam się na zmiany wprowadzone w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych?
Jeżeli nie zgadzasz się na wprowadzone zmiany, masz prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych do 12 września 2018 roku.
W związku z tym, że wprowadzana zmiana wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony, Premium Mobile S.A. przysługuje roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem umowy.
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych – obowiązujący od 12 września 2018 roku